Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بسیج جامعه پزشکی میناب هزار نفر از مردم توکهور و هشتبندی را رایگان ویزیت کردند.

 ستوان دوم عبدالرضا زارعی پور فرمانده حوزه مقاومت امام رضا (ع) گفت: ۳ پزشک، ماما، روان شناس و مشاور بهزیستی به مدت یک روز در صحن مسجد جامع به مردم توکهور و هشتبندی خدمات پزشکی ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا پایان سال ۳ اردوی پزشکی در مناطق محروم و کمتر برخوردار بخش توکهور و هشتبندی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ف

ویزیت رایگان  مردم توکهور و هشتبندی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۵۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز ملی کارآفرینی روز مردمان خالق ارزش است

 حمید داودی راد  بیان کرد: نقش مراکز مشاوره کارآفرینی در جهش تولید و مردمی‌سازی، هدایت، تمرکز، پیگیری ایجاد برنامه کار، پیداکردن و ارائه راهکار و برنامه‌ریزی است، مراکزی متشکل از اساتید، صاحب‌نظران و پیش‌کسوتان متعهد و متخصص و صاحب‌تجربه و جوانان متعهد، متخصص و آشنا با فضای کسب‌وکارها و دستگاه‌های اجرایی کشور است که امورات را پیگیری می‌کنند.
 
 وی افزود: مراکز کارآفرینی با شناسایی، گزینش و سازماندهی مناسب ظرفیت‌ها به‌صورت تشکل‌های حرفه‌ای و با ایفای نقش تسهیلگری می‌توانند حلقه بین حاکمیت و مردم در حمایت و رهبری در مسیر تحقق جهش تولید و مردمی‌شدن اقتصاد باشند.
 
 مدیر مرکز کارآفرینی شتاب پایدار تصریح کرد: مراکز مشاوره کارآفرینی متناسب با تخصص و تجربه خود می‌توانند برای کمک به متقاضیان با ایجاد و توسعه یک کسب‌وکار نقش‌آفرینی مؤثری داشته باشند.
 
 وی اظهار کرد: آموزش و مشاوره برای توانمندسازی متقاضیان، احیای کارآفرینی و پیگیری امور فعالین اقتصادی، اخذ مجوز و دریافت تسهیلات برای تکمیل هر یک از بخش‌های زنجیره ارزش، کمک به صادرات و واردات محصولات تولیدی و رساندن محصول باکیفیت و قیمت مناسب به دست مصرف‌کننده، می‌تواند برای ایجاد یا توسعه یک کسب‌وکار نقش‌آفرینی مؤثری داشته باشند.
 
 حمید داوودی راد ضمن اشاره به جایگاه مهم مراکز کارآفرینی در خصوص ویژگی‌های این مراکز افزود: از مراکز مشاوره به‌عنوان تسهیلگر و نهادهای واسط میان حلقه حاکمیت و کارآفرین می‌توان نام برد، در این باره می‌توان به مواردی نظیر مشاور معتمد برای کارآفرینان نیازمند حمایت، متخصص در یک یا چند موضوع، قابلیت ارتباط‌گیری مناسب با بدنه ادارات دولتی، قابلیت پیگیری امور کارآفرینان در سطح ادارات دولتی، آشنا با ضوابط و مقررات و وضعیت محیط کسب‌وکار و توانمند در جذب سرمایه برای رونق تولید مردمی اشاره کرد.
 
 عضو هیئت‌رئیسه صنف مراکز مشاوره کارآفرینی یادآور شد: مردمی‌سازی اقتصاد به معنای ایجاد زمینه برای مشارکت گسترده مردم در فعالیت‌های اقتصادی است، این مشارکت می‌تواند از طریق سرمایه‌گذاری، تولید، کارآفرینی و مصرف صورت گیرد.
 
 وی تشریح کرد: مردمی‌سازی اقتصاد مزایایی چون افزایش بهره‌وری، کاهش فساد و رانت و توزیع عادلانه درآمد برای کشور دارد، در مجموع مردمی‌سازی اقتصاد یک هدف بلندمدت است که تحقق آن نیازمند تلاش و همکاری همه‌جانبه دولت، مردم و بخش خصوصی است.
 
 مدیر مرکز کارآفرینی شتاب ادامه داد: مردمی‌سازی اقتصاد به معنای خصوصی‌سازی نیست و به معنای مشارکت گسترده مردم در فعالیت‌های اقتصادی است و این مشارکت می‌تواند از طریق سرمایه‌گذاری، تولید، کارآفرینی و مصرف صورت گیرد.
 
 وی دررابطه‌با اقدامات مراکز کارآفرینی گفت: خدمات مراکز مشاوره کارآفرینی به‌عنوان یکی از راه‌های مردمی‌سازی اقتصاد است که می‌تواند از طریق اقداماتی انجام شود که آن اقدامات شامل، دخالت کمتر دولت در بخش اقتصاد، ایجاد فضای کسب‌وکار مناسب و آموزش به مردم در زمینه اقتصاد است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • روز ملی کارآفرینی روز مردمان خالق ارزش است
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد
  • ارائه ۵۱ هزار مشاوره تلفنی در‌ بهزیستی البرز
  • آغاز طرح غربالگری سلامت روان دانشجویان دانشکده پزشکی در مشهد
  • ارایه بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان در البرز
  • برقراری بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان با بهزیستی استان البرز
  • روند پیشبرد فعالیت‌ها در مرکز مشاوره درمان ناباروری رو به جلو باشد