Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان مدعی است تیمش در مصاف با سپاهان تیم برتر میدان بوده. ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین فرکی پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال پیکان برابر سپاهان اظهار داشت: جا دارد از تیم‌مان و بازیکنانم تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن چیزی که از آنها خواسته بودیم را نسبت به بازی قبلی، بیشتر اجرایی کردند. نتیجه آن هم این بود که ما تیم برتر میدان بودیم.

ادامه دارد ...

R1402/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال ایران سپاهان اصفهان پیکان تهران حسین فرکی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران سپاهان اصفهان پیکان تهران حسین فرکی لیگ برتر فوتبال ایران سپاهان اصفهان پیکان تهران حسین فرکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۵۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسین نژاد غایب قطعی سپاهان برابر پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که جز ۳ تیم بالانشین جدول به حساب می‌آیند در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید به مصاف هم بروند و هر دو تیم امیدوار به کسب ۳ امتیاز بازی هستند.

محمدجواد حسین نژاد که از ناحیه کشاله ران با مصدومیت مواجه شده و دو دیدار اخیر تیم خود برابر ذوب آهن و ملوان را به دلیل مصدومیت از دست داده بود؛ نمی‌تواند سپاهان را در بازی با پرسپولیس هم همراهی کند.

حسین نژاد در نیم فصل اول، یکی از مُهره های ثابت سپاهان بود و عملکرد خیلی خوبی را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نشان داد اما در نیم فصل دوم با مصدومیت‌های متوالی مواجه شد و اکثر دیدارهای تیمش را از دست داده است.

پرسپولیس و سپاهان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 6084673

دیگر خبرها

  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲ اردیبهشت
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • حسین نژاد غایب قطعی سپاهان برابر پرسپولیس