Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@23:24:59 GMT

عملیات احداث پارک بانوان آستارا متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۵۲۴۳

عملیات احداث پارک بانوان آستارا متوقف شد

پورمند گفت: عملیات احداث پارک بانوان آستارا به دلیل اختصاص نیافتن اعتبار متوقف شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، « لطیفه پورمند» در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته زن این شهرستان در محل فرمانداری، اظهارکرد: فضاهای تفریحی و ورزشی برای بانوان آستارا ناکافی است.

 

مسئول امور بانوان فرمانداری بندر آستارا با بیان اینکه عملیات احداث پارک بانوان آستارا متوقف شده است، افزود: کار ساخت پارک بانوان آستارا از سال ۹۴ آغاز شد ولی به‌دلیل اختصاص نیافتن اعتبار عملیات احداث آن متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح‌کرد: پارک بانوان آستارا قرار بود در زمینی به مساحت ۲۵ هزار مترمربع و با امکاناتی نظیر پیست دوچرخه‌سواری و زمین‌های ورزشی والیبال و تنیس احداث شود.

 

مسئول امور بانوان فرمانداری بندر آستارا با اشاره به اینکه از ۳۲ زندانی زن جرائم غیرعمد گیلان ۲ نفر آستارایی است، افزود: مجوز سازمان مردم نهاد خیران آستارا صادر شده و امیدواریم این سازمان با برگزاری جشن‌های گلریزان برای آزادی بانوان زندانی جرائم غیر عمد تلاش کند.

 

وی تصریح‌کرد: در سال جاری ۶۰ ساعت دوره آموزش رایانه و خیاطی برای بانوان با مشارکت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آستارا برگزار شد.

 

پورمند گفت: دیدار با مادران شهدا، توزیع سبد کالا بین نیازمندان،راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی و برگزاری جشن میلاد کوثر از برنامه‌های هفته بزرگداشت زن در شهرستان آستارا است.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن فاطمیه ایام فاطمیه 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن اصفهان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وزیر ارشاد قم انقلاب اسلامی امکانات ورزشی و تفریحی هفته زن بندر آستارا پارک بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه اساتید و دانشجویان شرکت کننده در اردوی راهیان پیشرفت در همراهی سرلشکر رحیم صفوی با استاندار هرمزگان دیدار کردند.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این نشست؛ ساخت پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس را جزو افتخارات مهندسی ایران دانست و گفت: برای احداث این پالایشگاه بیش از ۱۵ هزار کیلومتر کابل کشی و ۶.۵ میلیون اینچ جوشکاری انجام شده که در نوع خود بی‌نظیر است.

وی با اشاره به ویژگی‌های بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری ایران گفت: بندر شهید رجایی ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار TEU ظرفیت کانتینری دارد که یک میلیون و ۱۰۰ هزار TEU از آن توسط دولت سیزدهم ایجاد شده است ضمن اینکه عملیات توسعه بندر و اضافه‌کردن ۲ هزار ۴۰۰ هکتار دیگر به پس‌کرانه آن نیز آغاز شده است.

دوستی با اشاره به تولید ۴.۵ میلیون تن فولاد در استان هرمزگان از آغاز احداث واحدهای جدید به ظرفیت ۱۰ میلیون تن در استان هرمزگان خبر داد و عنوان‌کرد: میانگین پیشرفت این واحدها که در دولت سیزدهم آغاز شده‌اند ۳۰ درصد است.

وی ادامه داد: در واحدهای جدید فولادسازی تلاش کرده‌ایم تولیدات منطبق با نیاز صنایع پیشران استان همچون کشتی‌سازی باشد.

استاندار هرمزگان ظرفیت پالایش را دیگر مزیت نسبی استان دانست و عنوان‌کرد: در حال حاضر یک میلیون بشکه ظرفیت پالایشی داریم و یک میلیون بشکه نیز ظرفیت جدید در دست احداث است.

دوستی با اشاره به ورود استان به زنجیره ترکیبی شیمی و معدن را جزو اولویت‌های اصلی هرمزگان برشمرد و گفت: در این زنجیره تلاش می‌کنیم تا کشور را از واردات کودهای فسفاته بی‌نیاز کنیم.

وی در گریزی به مزیت‌های شیلاتی استان نیز گفت: ظرفیت پرورش ماهی در قفس استان هرمزگان از ۵ هزار تن در ابتدای دولت به ۱۶ هزار تن رسیده است و ۱۱ هزار تن ظرفیت جدید ایجاد شده است‌.

کد خبر 6088087

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود
  • خبر خوب درباره پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز بازگشایی شد
  • بازگشایی و بهسازی پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • پارک بانوان ولی‌عصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • پارک بانوان ولیعصر(عج) پس از سال‌ها بهسازی و بازگشایی شد
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه
  • گلایه عضو شورای شیراز از عدم احداث باغات بانوان در شیراز