Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@15:00:02 GMT

رئیس سازمان شیلات ایران منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۵۲۴۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، در بخشی از این حکم آمده است: مقتضی است با بهره گیری از توانمندی همکاران و حمایت از تشکل‌ها و سرمایه گذاران بخش خصوصی در توسعه آبزی پروری به ویژه پرورش ماهی در دریا و استفاده مطلوب از ظرفیت‌های سواحل شمال و جنوب کشور با رعایت استاندارد‌های بین المللی اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، وزیر جهاد کشاورزی در حکمی جداگانه، دکتر حسن صالحی رئیس پیشین رئیس سازمان شیلات ایران را به عنوان مشاور وزیر منصوب کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سازمان شیلات ایران حسن صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید خوراک دام عشایر به همت شرکت تعاونی عشایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، همزمان با حضور محمدعلی نیکبخت در گرمسار که در قالب سفر استانی دولت سیزدهم به استان سمنان صورت گرفت، واحد تولیدی خوراک دام که به همت تعاونی عشایر احداث شده است، به بهره برداری رسید.

با فعالیت هر دو خط تولید این کارخانه، هر سال ۴۰ هزار تن از خوراک مورد نیاز دام های عشایر منطقه تامین می شود.

نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه افتتاح این واحد تولیدی در جمع خبرنگاران گفت: در این مجموعه، انواع نهاده‌ها تبدیل به کنسانتره و محصول نهایی مورد استفاده دام‌ها می‌شود و همه مراحل و جزئیات لازم از قبیل نظارت‌های بهداشتی، تعیین جیره غذایی و یا کنترل فنی برای بهینه سازی روند تولید اجرا می‌شود.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین از اتمام عملیات احداث سیلوی ۱۰۰ هزار تُنی گندم در گرمسار حداکثر تا سه ماه آینده خبر داد و افزود: سازهاصلی از لحاظ ساختاری ۱۰۰ درصد کامل شده و جزئیات باقیمانده مانند تاسیسات برق در سه ماه آینده تکمیل خواهد شد.

در دومین سفر آیت الله رئیسی و وزرای دولت سیزدهم به استان سمنان چندین طرح عمرانی دیگر نیز افتتاح می شود.

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر جهاد کشاورزی بر اجرای کاشت یک میلیارد درخت
  • تولید خوراک دام عشایر به همت شرکت تعاونی عشایر
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از مصوبه رئیس جمهور
  • ۳۲۷ واحد مرغداری در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • سازمان بازرسی به وزیر جهاد کشاورزی هشدار داد
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • انتصاب رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی مازندران
  • رفع تداخل ۱۰۰۰ پلاک از اراضی ملی در لرستان
  • استقرار تیم بازرسی اداره کل بازرسی استان یزد در جهادکشاورزی