Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@09:45:49 GMT

رژه ژیان‌ها در پاریس + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۵۲۵۹

رکنا: پایتخت فرانسه شاهد رژه خودروهای قدیمی بود.

حجم ویدیو: 8.78M | مدت زمان ویدیو: 00:01:29

ساکنان شهر پاریس، هواداران بهداشت و سلامت و دوستداران خودرو‌های کلاسیک در برنامه‌ای هیجان انگیز و سرگرم کننده به تماشای کاروانی از خودرو‌های مدل ژیان ساخت شرکت سیتروئن نشستند که در خیابان‌های پاریس رژه می‌رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
کاروان پر زرق و برق خودرو‌های سیتروئن کلاس ۲CV (معروف به ژیان در ایران) از مکان‌های دیدنی و تاریخی پاریس همچون برج ایفل، طاق نصرت، موزه نظامی، بنای یادبود سربازان گمنام و خیابان شانزه لیزه گذشتند.
از خودرو‌های یاد شده در نمایشگاه خودرو پاریس در سال ۱۹۸۴ رونمایی شد و به علت مصرف سوخت پایین و تعمیر و نگهداری آسان، خودرویی مقرون به صرفه اقتصادی بودند. 
خودروی سیتروئن کلاس ۲CV (ژیان) همچنان در فرانسه هواداران فراوانی دارد، اما تولید آن در سال ۱۹۹۰ متوقف شد. 
رژه خودرو‌های کلاسیک سیتروئن به مناسبت سی‎‌امین سالگشت آغاز به کار پویش «تکه‌های زرد» برگزار شد و هدف از برگزاری آن کمک به کودکان بیمار در بیمارستان کودکان در پاریس است. 
بسیاری از مردم پاریس از جمله بیماران بیمارستان و همراهانشان، صاحبان مشاغل و حامیان پویش برای تماشای رژه‌ی خودرو‌ها گرد هم آمدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مدل اقتصادی سلامت مدل اقتصادی پایتخت فرانسه رژه پاریس فیلم زاهدان فیلم اتوبوس عکس حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان انتحاری حمله شهادت مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۵۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی، بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز با ۱۸ تخت مجهز به آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا آماده ارائه خدمات به بیماران کلیوی اطفال در استان آذربایجان شرقی می‌باشد.

 شیوا رئیس بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز اظهار داشت: بخش دیالیز این بیمارستان با هدف ارائه خدمات تخصصی و با کیفیت به بیماران کلیوی اطفال در استان راه اندازی شده است و امیدواریم با راه اندازی این بخش بتوانیم گامی در جهت ارتقای سطح سلامت کودکان مبتلا به بیماری‌های کلیوی برداریم.

وی افزود: این بخش با همکاری اساتید و متخصصان مجرب دانشگاه علوم پزشکی تبریز تجهیز و راه اندازی شده است و از کلیه امکانات و تجهیزات مدرن برای ارائه خدمات به بیماران برخوردار می‌باشد.

رئیس بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری همچنین از خیر محترم حاج کریم مردانی آذر ، استاندار آذربایجان شرقی و همچنین ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز که در تجهیز این بخش کمک کردند قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • خانم معلمی که کلاس درسش را در بیمارستان بر پا کرد
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان
  • (عکس) لینگشی L؛ وقتی هوندا و دانگ فنگ اتصال برقرار می‌کنند!