Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گیلان گفت:‌ با سفر مدیران کل استان گیلان به شهرستان‌ها زمینه پاسخگویی بدون واسطه آنها با مردم فراهم می‌شود. ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از صومعه‌سرا، مصطفی سالاری امروز در نشست با جمعی از فعالان مدنی این شهرستان اظهار داشت: با وجود فشارهای مالی با استفاده از توانمندی‌های فعلی و مشارکت مردم در پروژه‌های کلان اقتصادی می‌توانیم زمینه پیشرفت و اشتغالزایی را در گیلان فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان تلاش‌ها و اقدامات دولت برای بهبود وضعیت معیشتی مردم و وجود برخی مشکلات در این زمینه را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: علت برخی از مشکلات و معضلات اقتصادی به خارج از حیطه دولت برمی‌گردد بنابراین نباید وقوع آن‌ها را به دولت نسبت بدهیم.

سالاری مطالبه‌گری از دولت و بیان انتقادات سازنده برای پیشبرد امور را امری بدیهی اعلام کرد و عنوان کرد: نقد اگر وجهه سازنده داشته باشد مطمئناً در اصلاح و انجام بهتر برنامه‌ها مؤثر واقع می‌شود و دولت نیز از وجود چنین فضای مثبتی استقبال می‌کند.

تصفیه‌خانه 3 بیمارستان در گیلان افتتاح شدگیلان|‌ طرح گردشگری تالاب بین‌المللی امیرکلایه لاهیجان افتتاح شدپاسخگویی هفتگی به متقاضیان مسکن مهر

نماینده عالی دولت در گیلان مشارکت سازمان‌های مردم نهاد جهت فراهم آوردن زمینه نظارت بر مردم و تقویت پاسخگویی عمومی را متذکر شد و بیان داشت: سمن‌ها و گروه‌های مردم نهاد می‌توانند حرف‌ها و سخنان مردم را به مسئولان دستگاه‌های اجرایی انتقال دهند.

وی تشکیل مجمع مشترک توسعه استان گیلان به صورت متناظر در شهرستان‌ها را لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: تسهیل صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری، پشتیبانی تمامی مراجع قضایی، اجرایی، نظارتی و امنیتی از جمله مزیت‌ها و دستاوردهای تشکیل این مجمع است.

استاندار گیلان ساماندهی و تعیین تکلیف آب‌بندان‌ها و رودخانه‌های استان را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: از دیگر پروژه‌هایی که توسط دستگاه‌های اجرایی در دست اقدام است می‌توان به ایجاد و توسعه گیل پارک‌ها، احداث شناگاه‌ها و بوم گردی اشاره کرد.

سالاری جلوگیری از فروش اراضی به ویژه زمین‌های کشاورزی و زمینه‌سازی برای ارتقاء منافع مالی و اقتصادی مردم را متذکر شد و افزود: افزایش سطح رضایت‌مندی مردم و بهبود وضعیت شغلی،‌ معیشتی مردم از جمله دغدغه‌هایی است که درصددیم زمینه‌ها تحقق آن را فراهم کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر ارتقاء امکانات زیرساختی در استان و رشد فعالیت‌های اقتصادی اظهار داشت: اصلاح برخی ساختارهای رفتاری دولت به مفهوم عام نیز از جمله اهدافی است که می‌توان آن را با طرح‌ریزی بخشنامه تشریفات‌زدایی به صورت عملیاتی اجرا کرد.

وی صدور بخشنامه سفر مدیران کل دستگاه‌های اجرایی به شهرستان‌ها به منظور بررسی مسائل را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: با انجام این سفرها مدیران کل از نزدیک در جریان مسائل قرار می‌گیرند و از طرفی دیگر زمینه پاسخگویی بدون واسطه مدیران با مردم فراهم می‌شود.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم استفاده مؤثر از بانوان و جوانان توسط مدیران در مناصب مدیریتی خاطرنشان کرد:‌ به مدیرانی که در اجرای این دستورالعمل صادر شده به نوعی کم‌کاری داشته باشند و از ظرفیت‌های موجود به خوبی استفاده نکنند به صورت کتبی تذکر داده می‌شود.

انتهای پیام/ح

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۵۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر سه شنبه در نشست هم اندیشی با مدیریت شهری رشت اظهار کرد: هماهنگی‌های بین دستگاهی برای حل مشکلات شهری رشت در دستور کار قرار گیرد.

استاندار گیلان با تقدیر از زحمات مدیریت شهری در اجرای پروژه‌ها بیان کرد: مدیریت شهری رشت گام مثبت و مؤثری در اجرای پروژه‌های شهری برداشته است.

عباسی با اشاره به نگاه حمایتی دولت به شهرداری‌ها اظهار کرد: برای رضایت و رفاه حال شهروندان از مدیریت شهری در اجرای کارها حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به اقدامات مثبت مدیریت شهری در الکترونیکی کردن خدمات شهری افزود: غیرحضوری کردن خدمات ضمن جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه، رضایت شهروندان را به همراه دارد.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت بیان کرد: حل مشکلات ترافیکی رشت مطالبه جدی شهروندان است.

عباسی با تاکید بر سرعت بخشی لایروبی رودخانه‌ها و مساله فاضلاب شهری در رشت اضافه کرد: ساماندهی فاضلاب شهری رشت سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی با اشاره به همراهی و مشارکت مردم در اجرای پروژه‌های شهری افزود: همراه کردن مردم در کارهای شهری اثربخش است.

استاندار گیلان با اشاره به کاهش چشم گیر ورودی‌های آلوده به رودخانه‌های رشت اضافه کرد: حذف ورودی‌های آلوده به رودخانه‌های رشت، لایروبی‌ها را نتیجه بخش می‌کند.

عباسی، نقش مردم را در احیای رودخانه‌های رشت مؤثر برشمرد و بیان کرد: رعایت مسائل زیست محیطی از سوی شهروندان در احیای رودخانه‌های رشت مورد توجه قرار گیرد.

استاندار گیلان با اشاره به افزایش جمعیت رشت و استان بیان کرد: افزایش جمعیت رشت و گیلان از یک سو و حضور میلیونی مسافران به استان از سوی دیگر منجر به بروز برخی مشکلات شده است‌.

عباسی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی عملکردها و کارهای انجام شده اضافه کرد: کارهای انجام شده و دستاوردها در حوزه‌های مختلف به اطلاع مردم برسد.

کد خبر 6086920

دیگر خبرها

  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • تغییر فرمانداران در جهت پیشبرد و تحقق شعار سال
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • رییسی: همه بخش‌ه ملزم به اجرای قانون حجاب هستند
  • رئیس‌جمهور: همه بخش‌های حاکمیتی ملزم به اجرای قانون عفاف و حجاب هستند
  • شناسایی ۶۱ مرکز درمانی غیرمجاز در قزوین
  • مدیران عمرانی و شهرداری کرمانشاه برای حل مشکلات مردم به خط شدند