Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بلژیکی تراکتورسازی می‌گوید تیمش با آنالیز درست از استقلال توانست این تیم را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، جرج لیکنز پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در نشست خبری اظهار کرد: یک پیروزی بزرگ را به دست آوردیم. این پیروزی بزرگ بود چون بیشتر از ۸۰ هزار هوادار تراکتورسازی در ورزشگاه بودند. امروز بازی سنگینی را دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی خوبی بود. استقلال تیم بزرگی است و شفر تیم خوبی در اختیار دارد. امروز نشان دادیم چطور می‌توان بازی را خوب انجام داد. امروز دیدیم که در بازی‌های بزرگ جزئیات تاثیر گذار هستند و ما از این موضوع استفاده کردیم و بردیم. بازی از نظر تاکتیکی سطح بالای داشت. آنالیز ما از استقلال درست بود و بازی را کنترل کردیم و به پیروزی رسیدیم.

ادامه دارد…

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران تيم فوتبال تراكتورسازي جرج لیکنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۵۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش بزرگ تیم ملی فوتبال ایران/ قطعی کردن صعود با طلسم شکنی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ امروز مقابل ترکمنستان اولین بازی دور برگشت خود در دور مقدماتی انتخابی جام جهانی را انجام خواهد داد.

شاگردان امیر قلعه نویی ۵ روز قبل توانستند ترکمن‌ها را در بازی رفت به میزبانی ورزشگاه آزادی با نتیجه پنج بر صفر شکست دهند تا قاطعانه ترین برد تاریخ رقابت دو تیم برای ایران شکل بگیرد.

بازی دو تیم در حالی در ورزشگاه کپه‌داغ عشق‌آباد برگزار خواهد شد که چمن مصنوعی این استادیوم یکی از چالش‌های اصلی امیر قلعه نویی است.

او در نشست خبری قبل از بازی به برگزاری بازی در چمن مصنوعی اشاره کرد و تعجب خود از این وضعیت به خاطر شرایط آب و هوایی را اعلام کرد تا نشان دهد نگران این موضوع است.

قلعه نویی در بخش دیگری از صحبت‌هایش نیز به نتیجه بازی رفت اشاره کرده بود و بازی امروز را فارغ از آن عنوان کرد.

تیم ملی ایران تاکنون در عشق آباد موفق به پیروزی مقابل ترکمنستان نشده است تا قلعه نویی دنبال طلسم شکنی دیگری مقابل این رقیب باشد. برد احتمالی ایران سبب می‌شود تا سومین پیروزی متوالی مقابل ترکمنستانی‌ها شکل بگیرد.

تیم ملی ایران که با تفاضل گل بهتر نسبت به ازبکستان با هفت امتیاز در رتبه اول گروه قرار دارد در صورت پیروزی مقابل ترکمنستان و همچنین از دست دادن امتیاز توسط هنگ کنگ در دیدار با ازبک ها خیلی زود جشن صعود به دور بعدی این رقابت‌ها را جشن می‌گیرد.

حال باید دید امیر قلعه نویی در غیاب سردار آزمون که به دلیل مصدومیت در بازی رفت یک ماه نمی‌تواند بازی کند و غیبت علیرضا جهانبخش و مهدی ترابی به دلیل سرماخوردگی همچنان با ترکیبی از جوانان به مصاف حریف می‌رود یا قلعه نویی جانب احتیاط را در بازی برگشت رعایت خواهد کرد.

کد خبر 6062518

دیگر خبرها

  • فاضلی: اخراجی دادیم و 2 گل زدیم
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی
  • دقیقی به دنبال رکوردشکنی در سال جدید
  • سال موفق ووشو با کسب ۵۰ مدال/ بازی‌های آسیایی اوج درخشش بود
  • چالش بزرگ تیم ملی فوتبال ایران | قطعی کردن صعود با طلسم شکنی
  • چالش بزرگ تیم ملی فوتبال ایران/ قطعی کردن صعود با طلسم شکنی