Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، سردار سید ضیاءالدین حزنی در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه الغدیر در شهرستان بهاباد با تسلیت و تبریک شهادت جمعی از پاسداران حافظ امنیت در جنوب شرق کشور در پی حمله تروریستی عاملان استکبار، تصریح کرد: چنین اقدامات کور و بزدلانه‌ای از سوی دشمنان، نه‌تن‌ها بر اراده و عزم جوانان انقلابی ما تأثیری ندارد بلکه باعث می‌شود تا آن‌ها در این مسیر بااقتدار بیشتر و عزمی راسخ‌تر قدم بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با تأکید بر این اینکه این پاسداران، جوانانی بودند که درراه حفظ امنیت و محرومیت‌زدایی در مناطق جنوب شرق کشور، شجاعانه و با ایثار خدمت می‌کردند؛ اظهار داشت: پاسداران انقلاب به خدمت به مردم و این میهن اسلامی افتخار می‌کنند و در این مسیر از جان خود نیز دریغ نکردند و من نیز به اینکه هم لباس چنین جوانان انقلابی هستم افتخار می‌کنم.
حزنی در ادامه به فعالیت‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی در سطح کشور اشاره کرد و متذکر شد: مأموریت اصلی سپاه پاسداران ایجاد امنیت پایدار است و در کنار و ذیل این مأموریت اصلی فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی نیز موردتوجه قرارگرفته است.
مشاور فرمانده کل سپاه در این راستا اضافه کرد: این قرارگاه به‌طور ویژه روستا‌هایی در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته به‌خصوص در جنوب شرق، شمال غرب و مناطق مرزی کشور به‌عنوان روستای الگو پیشرفت و آبادانی، موردتوجه قرار داده است و دراین‌بین دهستان‌های چاهک شهرستان خاتم، اسفند آباد ابرکوه و آسفیچ بهاباد نقاط هدف قرارگاه محرومیت‌زدایی در استان یزد هستند.
وی با اشاره اینکه تلاش برای حل معضل بیکاری و آب روستا‌های کمتر توسعه‌یافته استان یزد از اولویت‌های اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه در این خطه است، یادآور شد: تاکنون نیز اقداماتی مؤثری در برخی روستا‌های هدف صورت گرفته که با همراهی مسئولین و همکاری مردم و خیرین در سال آینده شتاب بیشتری خواهد گرفت.
فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در ادامه بابیان اینکه فعالیت‌های این مجموعه با بهره‌گیری و فعال کردن ظرفیت‌های مردمی است و دولت و به‌طور ویژه سازمان برنامه‌وبودجه نیز کمک و همکاری‌های چشمگیری در این راستا با سپاه داشته اند، افزود: حل معضلات کشور و حرکت به سمت آبادانی و پیشرفت تنها با همدلی و همکاری و فعال کردن ظرفیت‌های موجود ممکن خواهد بود.
حزنی بابیان اینکه علی‌رغم همه فعالیت‌ها و اقدامات جهادی و چشمگیری که در این سال‌ها صورت گرفته، همچنان محرومیت و عقب‌ماندگی در برخی بخش‌های کشور به‌خصوص دهستان‌های حاشیه‌ای و مرزی استان‌ها به چشم می‌خورد و برای حل آن‌ها به‌ردیف بودجه بیشتری نیاز است، عنوان کرد: از طریق هماهنگی‌هایی که با نمایندگان مجلس استان‌ها صورت گرفته، مقررشده تا بودجه اختصاصی برای محرومیت‌زدایی در هر استان مقرر شود و به نقاط مورد نیاز تخصیص یابد.
مشاور فرمانده کل سپاه در پایان با تأکید مجدد بر اینکه راه‌حل معضلات کشور و حرکت به سمت تعالی، همدلی مردم و مسئولین و فعالیت و مدیریت باروحیه جهادی است، متذکر شد: جایگاه و اختیاراتی که در دست هر مسئول در هر سطحی است، هم می‌تواند کلید بهشت او باشد و هم می‌تواند زمینه جهنمی شدن آن مسئول را فراهم کند و دراین‌بین همه کارگزاران باید به این نکته توجه کنند که چقدر برای حل معضلات و خدمت به این مردم شریف تلاش می‌کنند.
گفتنی است پیش‌ازاین مراسم، سردار حزنی به همراهی برخی مسئولین سپاه استان یزد و شهرستان بهاباد از طرح‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه الغدیر در دهستان آسفیج در شهرستان بهاباد بازدید کرده و از نزدیک در جریان معضلات و مشکلات مردم این بخش‌ها قرار گرفتند.
انتهای پیام/د

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در سال‌جاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، علیرضا قاسمی فرزاد اولین در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان افزود: ازمیزان تعهد اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳، ۷ هزار و ۵۵۰ نفر به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و ۱۰ هزار و ۱۲۰ نفر به افراد دیپلم و کمتر تعلق دارد.

او تصریح کرد: بیش از ۱۱۸ درصد تعهد اشتغال‌زایی استان در سال ۱۴۰۲ محقق شد و در سال‌جاری نیز ۱۷ هزار و ۷۷۰ نفر تعهد اشتغال تعیین شده است.

استاندار همدان گفت: اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی استان در تأمین انرژی و ایجاد شهرک‌های جدید مثال‌زدنی است.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: ۸۰ هکتار زمین در شهرک صنفی همدان برای اولین بار در کشور راه‌اندازی خواهد شد.

او تصریح کرد: همچنین در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد، بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان برای احداث پتروشیمی ابن‌سینا و احداث کارخانه تولید خودرو برقی سرمایه‌گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • برر سی طرحهای محرومیت زدایی در نقده
  • اهتمام و همگرایی برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار شیراز/ اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی مشخص باشد
  • اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی مشخص باشد
  • توجه ویژه به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در سال‌جاری
  • سپاه بازوی توانمند دولت در حوزه محرومیت‌زدایی
  • توجه ویژه به مردمی‌سازی پروژه ها و محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۳
  • جمله حاشیه ساز ثابتی درباره بنی صدر