Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛  المیرا دهقانی بازیگر نقش یاسمن در سریال «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان که این شب ها روی آنتن شبکه سه سیما می رود درباره این نقش گفت: کار کردن با همایون اسعدیان تجربه لذت بخشی بود از این جهت که او شرایطی را در پشت صحنه فراهم می کند تا بازیگر بتواند روی کارش تمرکز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همایون اسعدیان هر ایده و نظری را قابل بحث می دانست و تا جایی که خللی به درام و کلیت کاراکتر وارد نمی کرد می پذیرفت و دست بازیگر را باز می گذاشت.

این بازیگر جوان درباره سختی های ایفای یکی از نقش های اصلی در این سریال تاریخی بیان کرد: این کار برای من فراز و نشیب های زیادی داشت اما از بازیگری در «لحظه گرگ و میش» لذت بردم.

وی ادامه داد: تنها چیزی که در طول یک سال و چند ماه فیلمبرداری مرا تحت فشار قرار می داد، دوری از خانواده بود چراکه خانواده ام تهران نبودند و من تقریبا هر روز می بایست سر صحنه حاضر می شدم و وقت نمی کردم آنها را ببینم.

دهقانی درباره تلاش هایش برای رسیدن به نقش در این سریال گفت: به نظر من اولین مرجع برای بازیگر فیلمنامه است که به او کمک مى کند شناسنامه و خصوصیات اخلاقى و رفتارى کاراکتر را در ذهن خود بسازد. بعد از آن کارگردان است که فرم کلى کار را در ذهن دارد و مى تواند بازیگر را به سمت و سوى درست هدایت کند. علاوه این موارد، تک تک عوامل مى توانند در ساختن یک کاراکتر، الهام بخش بازیگر باشند مانند طراح گریم، طراح لباس، صحنه و... . جدا از همه این موارد، تحقیقات میدانى از نسلى که در آن دوره زندگی کردند تا دیدن فیلم ها و سریال هاى مربوط به آن زمان براى من راهگشا بود.

دهقانی افزود: اولین چالش، بازی کردن در کاری بود که تاریخش تاریخ روز نبود و مربوط به گذشته بود. هرچند در این سریال تقریبا تاریخ معاصر روایت می شود اما با این حال فکر می کنم در این سی سال فرهنگ عامه مردم و حتی فرهنگ لغات به شدت دستخوش تغییر شده است و کاراکتر یاسمن در اتمسفری نفس می کشد که از زمین تا آسمان با امروز ما فرق دارد. از طرفی چالش بازی کردن در سن های مختلف یکی از سخت ترین تجربه های بازیگری ست که با تمرین و استفاده از تکنیک ها می توان مقداری از مسیر را رفت.

 

بازیگر سریال «لحظه گرگ و میش» در نهایت بیان کرد: تا الآن واکنش ها مثبت بوده و فکر مى کنم که مردم سریال و نقش یاسمن را دوست دارند و پذیرفته اند. امیدوارم که در ادامه هم این روند ادامه پیدا کند.

مجموعه تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان هر شب ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما می رود. این سریال ۵۰ قسمتی، روایت فراز و فرود زندگی خانواده‌ اصیل ایرانی در طول سه دهه و با محوریت زندگی تنها دختر این خانواده است.

منبع:صبا

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پشت صحنه خانواده رسانه زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۵۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی درباره ایران چه گفت؟

لودمیلا چریتا ایران را کشور نور توصیف کرد. ۵۰ سال پیش سریال سلیمان و ملکه سبا به کارگردانی پیر کرونلیک محصول مشترک ایران و آلمان و فرانسه با بازی بازیگران فرانسوی و ایرانی در شهر‌های جنوب ایران ساخته شد.

روزنامه اطلاعات ۲۸ فروردین ۱۳۵۳ گپ کوتاهی با لودمیلا چریتا بازیگر فرانسوی نقش ملکه سبا این سریال منتشر کرد.

از ایران بازیگرانی، چون بهروز به‌نژاد، ایرن زازایانس، ولی شیر‌اندامی و مری آپیک در این فیلم بازی کردند. خبر را بخوانید و عکس‌هایی از سریال سلیمان و ملکه سبا تماشا کنید.

دیگر خبرها

  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • عکس| این دو بازیگر «پایتخت» چه زمانی به ایران باز می‌گردند؟
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا
  • شغل جالب بازیگر نون خ قبل از بازی در این سریال
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون. خ» شد
  • بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • (عکس) سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی درباره ایران چه گفت؟
  • پوستر فیلم با تصویری از لحظه شهادت کاراکتر اصلی منتشر شد/قهرمان «آن دو»، شهید شاخص کشوری امسال