Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نسل جدید فولکس‌واگن توارگ که به تازگی معرفی شده، در جشنواره طراحی آلمان یکی از ارزشمند‌ترین جوایز را دریافت کرد.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، مراسم جشنواره طراحی آلمان به تازگی در شهر فرانکفورت برگزار شد.

در این مراسم فولکس‌واگن توارگ ۲۰۱۹ جایزه بهترین طراحی را در دسته خودرو‌های سواری دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرچم‌دار شاسی‌بلند‌های فولکس واگن شامل طراحی پویا در بدنه، دکوراتیو منحصربفرد کابین و همخوانی طراحی در تمامی قسمت‌های خودرو می‌شود.

در این مراسم، توارگ جدید اینچنین توصیف شده است: «در نسل سوم توارگ، فولکس‌واگن امکانات بی‌شماری را بدون اعمال محدودیت فراهم کرده است. طراحی فوق هوشمند در کنار رعایت اصالت محصولات گذشته فولکس‌واگن و هارمونی و هماهنگی طراحی در خودرو حتی در کوچک‌ترین جزئیات مورد توجه است. یک خودروی خانوادگی بی‌نقص که از کیفیت بسیار بالایی بهره می‌برد و بسیار هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده به شمار می‌رود».

همچنین مدیر‌عامل شرکت فولکس‌واگن «کلاوس بیشوف» در این مراسم گفت: «توارگ دارای یک شخصیت دوستانه بوده که نیازی به اثبات آن ندارد. این خودرو با اعتماد به نفس بالا آرامش زیادی را به سرنشینان القا می‌کند، گویی که می‌داند چگونه این کار را انجام دهد! ما این شخصیت را در نسل سوم توارگ تقویت کرده‌ایم».

با وجود تعریف و تمجید‌های فراوان از این خودرو، رقبای بسیار قدری همچون نسل جدید آئودی Q۸، نسل چهارم مرسدس GLE و بی‌ام‌و X۵ جدید عرصه را برای رقابت تنگ می‌کنند. خودرو‌هایی که هر کدام محبوبیت بسیار زیادی در بازار جهانی دارند و فروش توارگ را تحت تاثیر قرار خواهند داد.

این موضوع وقتی پیچیده می‌شود که بررسی‌های اولیه توارگ توسط کارشناسان خودرویی نشان می‌دهد که این خودرو بهترین امتیاز را در بخش کیفی و سواری کسب نکرده است. یکی از خبرنگاران خودرویی در بررسی اولیه این خودرو به این نکته اشاره کرده که کیفیت عدوات داخل کابین آنچنان مطلوب نیست و سطح زیادی از پلاستیک خشک در آن به چشم می‌خورد. همچنین عملکرد گیربکس اتوماتیک خودرو نیز به خوبی بی‌ام‌و X۵ یا دیگر رقبا نیست. با این برنده شدن جایزه بهترین طراحی سال، به تنهایی نمی‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در موفقیت توارگ جدید داشته باشد.

در ادامه تصاویر مربوط به اتومبیل Volkswagen Touareg را مشاهده می‌کنید.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دنیای خودرو دانستنی های خودرو خودرو جدید خودرو 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!

کریستیانو رونالدو در بازی النصر و ابها، هت‌تریک کرد و البته دو گل آن روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسید.

طرفداری | رونالدو بار دیگر نشان داده ذهنیت برنده دارد.

کریستیانو رونالدو؛ بازیکنی که خیلی‌ها را عاشق فوتبال کرد و در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. رونالدو اکنون در لیگ عربستان حضور دارد و با پیراهن النصر در مستطیل سبز حاضر می‌شود. بسیاری از کارشناسان، همیشه ذهنیت برنده رونالدو را تحسین کرده‌اند. تفکری که باعث می‌شود او به خودش و کاری که انجام می‌دهد ایمان داشته باشد. وقتی خودمان به خودمان ایمان نداشته باشیم، می‌خواهیم سایر افراد ما را باور کنند؟

گوستاوو ماچادو که کارشناس لب‌خوانی است و دنبال کنندگان زیادی در فضای مجازی دارد، صحبت‌های رونالدو پیش از دومین کاشته به ابها را رمزگشایی کرده است. رونالدو می‌گوید:

می‌دانی بهترین هستی، می‌دانی بهترین بازیکن و گلزن تاریخ هستی، تو بهترینی و این کاشته را هم گل می‌کنی!

 

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • رسمی؛ نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • رسمی؛ جود بلینگام برنده جایزه بیشترین پیشرفت سال لوریوس شد
  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود
  • «جامعه برف» برنده بزرگ جوایز پلاتینو شد/همدردی با سینمای آرژانتین
  • ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی!
  • فولکس واگن تی راک؛ وارداتی جدید بازار ایران
  • جایزه ۴ میلیاردی برای طراح آسمانه هنر ایران
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!