Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- عضو کمیته فنی قویتران مردان ایران و داور این رقابت ها گفت: برگزاری استاندارد رقابت های قوی ترین مردان به طور سالانه با حضور مسوولان کمیته و متولیان متخصص امر شکایت و اعتراض ورزشکاران در مسائل مختلف را به شدت کاهش داده است.

حمیدرضا مهینی عصر جمعه در حاشیه اختتامیه سیزدهمین دوره رقابت های قوی ترین مردان ایران قهرمانی باشگاه های کشور در سالن یک هزار نفری ولایت شهرستان مهدیشهر استان سمنان، افزود: حضور مسوولان ورزشی و دست اندرکاران رقابت های قوی ترین مردان، تسهیل گر و تسریع بخش مسائل در حین مسابقات می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: رقابت های قوی ترین مردان کشور هرساله طبق تقویم سالانه با سطحی استاندار برگزار می شود و نظارت کامل از سوی مسوولان امر بر آن وجود دارد.
مهینی اظهارداشت: برگزاری رقابت ها در اسفند امسال به همراه پخش تلویزیونی به صورت 100 درصدی مشخص نشده است.
داور این مسابقات، با اشاره به آمادگی ورزشکاران حاضر در سیزدهمین دوره رقابت های قویترین مردان ایران قهرمانی باشگاه های کشور، تصریح کرد: رقابت ها در سطح خوبی برگزار شد و شهرستان مهدیشهر میزبان خوبی در این رقابت ها بود.
وی یادآور شد: پخش تلویزیونی این رقابت ها سبب آگاهی بخشی به جوانان، تغییر رویکرد آن ها نسبت به این رشته پهلوانی و نیز جلب مشارکت این قشر می شود.
عضو کمیته فنی قوی تران مردان ایران تاکید کرد: رسانه می تواند اثرگذاری مثبتی در ترویج و اشاعه فرهنگ ورزش در خانواده ها داشته باشد و جامعه به خصوص جوانان را از بسیاری از آسیب های اجتماعی دور نگه دارد.
به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره رقابت های قویترین مردان ایران قهرمانی باشگاه های کشور در وزن و رده سنی آزاد و در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی با حضور 120 ورزشکار از سراسر کشور در سالن یک هزار نفری ولایت مهدیشهر روز چهارشنبه آغاز شد و با معرفی نفرات برتر عصر جمعه بیست و ششم بهمن 97 پایان یافت.
رامین فرج نژاد از استان البرز در این رقابت ها، کاپ و کمربند قهرمانی را از آن خود کرد.
فرامرز خودنگاه رئیس کمیته قوی ترین مردان ایران و مهدی نصیبی دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران در برگزاری این رقابت ها حضور داشتند.
به گزارش ایرنا، شهرستان مهدیشهر در فاصله 20 کیلومتری مرکز استان سمنان بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد.
9891/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش قوي ترين مردان رقابت كشوري سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراج جدید طلا امروز برگزار می‌شود

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس شیوه‌ نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲، نوزدهمین (چهارمین جلسه سال جدید)جلسه حراج شمش طلای استاندارد امروز یک‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، برگزار می شود.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰ است و وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ( ۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می توانست تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند. گفتنی است، مبلغ وجه الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تایید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

به نقل از تسنیم، در مجموع ۱۸ حراج برگزار شده در مرکز مبادله ارز و طلای ایران تا کنون ۲۴۶۱ کیلو شمش طلای یک کیلویی به فروش رسیده است.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897765

دیگر خبرها

  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • قهرمانی رزمی کارکردستانی در رقابت های کشوری
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم
  • حراج جدید طلا امروز برگزار می‌شود
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند