Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، اخباری از چهار گوشه جهان که هفته گذشته بیش از همه مورد توجه کاربران قرار گرفتند را در ادامه با کلیک بر آن‌ها بخوانید.

شورای امنیت سازمان ملل حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان را به شدت محکوم کرد پلیس ترکیه: جسد خاشقجی احتمالا در تنور سوزانده شده است تماس‌های مخفی دولت ترامپ با مقامات ارتش ونزوئلا افشای مکالمه بن‌ سلمان: اگر خاشقجی ساکت نشود، یک گلوله خرج او می‌کنم آمریکا برای رقابت موشکی با روسیه و چین دست بکار شد اعلام آمادگی ترامپ برای سفر به تهران؟! سکوت کرکننده رسانه‌های غربی و سعودی درباره موضوع قتل بی‌رحمانه کودک شیعه در مدینه ابوبکر بغدادی از کودتای اعضای داعش جان سالم بدر برد/ تعیین جایزه برای سر عامل کودتا خیمه‌شب‌بازی دوباره منافقین در پاریس و یک سوال بی‌جواب + فیلم و تصاویر حمایت گسترده مردم ایران از برنامه موشکی و هسته‌ای کشور در نظرسنجی جدید دانشگاه مریلند نظر وزیر خارجه شاه درباره رضا پهلوی و وضعیت امروز ایران ۱۰ شهر زیبای جهان که نباید سفر به آن‌ها را از دست داد + تصاویر ادعای الجبیر: از محل جسد خاشقجی اطلاع نداریم/ توقف فروش سلاح‌های آمریکایی به عربستان به نفع ایران است سناتور وارن: ترامپ تا سال ۲۰۲۰ پشت میله‌های زندان است بازتاب حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ در رسانه‌های خارجی اسپوتنیک: بشار اسد با وارد کردن پنج شکست پی‌درپی، آمریکا را به زانو درآورد سرخوردگی نتانیاهو از حضور پرشکوه ایرانیان در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی رسانه‌های آمریکایی درباره جشن چهل سالگی انقلاب چه گفتند؟ حضور ۱۱ کشور خاورمیانه در کنفرانس ضدایرانی ورشو دست قطع شده جلیقه‌زرد فرانسوی گریبانگیر پلیس شد خشم کاربران شبکه‌های اجتماعی از ورود محمد بن سلمان به داخل کعبه + تصاویر تهدید مجدد و پوچ نتانیاهو علیه ایران تمام آنچه باید درباره نشست ورشو بدانید ترامپ: سعودی‌ها چیزی جز پول ندارند دیوان لاهه اعتراض آمریکا درباره شکایت ایران را رد کرد آمریکا افسر سابق نیروی هوایی این کشور را به جاسوسی برای ایران متهم کرد افشاگری خبرنگار اکونومیست درباره سازمان منافقین + تصویر حساب کاربری نتانیاهو پیام جنگ با ایران را تغییر داد توطئه منافقین برای بمب‌گذاری در نشست ورشو لو رفت

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۵۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن

کارمندان سرویس مخفی ایالات متحده در حال آماده سازی طرحی در صورت زندانی شدن دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا هستند. این را شبکه تلویزیونی ABC به نقل از منابع آگاه گزارش کرده است.

طبق اعلام این خبرگزاری، سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد برای همه تاسیسات در سراسر جهان، ما مکان را مطالعه می‌کنیم و مدل‌های حفاظتی جامع و چند سطحی را توسعه می‌دهیم. علاوه بر این، ما در مورد عملیات حفاظتی خاص اظهار نظر نمی‌کنیم.

این سرویس همچنین تاکید کرد که در حال تدارک اقدامات خاصی هستند تا در صورت وقوع شرایط غیرمترقبه در پرونده جعل اسناد مالی سازمان ترامپ و پرداخت وجه به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های بزرگسال که از ترامپ شکایت کرد، بکار گیرند.

پیش از این مشخص شده بود که دونالد ترامپ تنها در مارس ۲۰۲۴، ۴.۹ میلیون دلار برای هزینه‌های حقوقی هزینه کرده است و تنها ۶.۸ میلیون دلار در حساب‌های او باقی مانده است که برای تأمین مالی وکلایش باقی مانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • صدور فرمان جنگ از ورشو!
  • کرملین: کمک جدید آمریکا به اوکراین قابل انتظار بود
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • آلبانی، اعضای گروهک منافقین را مسترد کند
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • روسیه: به اقدامات تحریک‌آمیز لهستان پاسخ می‌دهیم