Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهها فلسطینی به ضرب گلوله و شلیک گازهای سمی و خفه کننده نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان راهپیمایی بازگشت زخمی شده و آسیب دیدند. ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، دهها هزار نفر از مردم غزه همانند هر جمعه امروز نیز در چادرهای بازگشت در مرز شرقی نوار غزه با فلسطین اشغالی راهپیمایی کردند و رژیم اسرائیل را به چالش کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهپیمایی این هفته با شعار "غزه به جدا شدن از کرانه باختری و شکست تن نمی دهد"، برگزار شد.

هیئت عالی ملی راهپیمایی بازگشت خواستار برگزاری راهپیمایی تحت این شعار شده بود.

جهاد اسلامی: تروریسم اسرائیل نمی‌تواند راهپیمایی بازگشت را متوقف کند

راهپیمایان بر لزوم حق بازگشت به سرزمین خود و شکسته شدن محاصره غزه تاکید کرده و بالن های آتش زا به آسمان فرستاده و لاستیک ها را آتش زدند.

نیروهای رژیم صهیونیستی نیز اقدام به شلیک گلوله جنگی و گازهای سمی و خفه کننده به سمت راهپیمایان کردند که در جریان آن هشت شهروند فلسطینی به ضرب گلوله زخمی و دهها نفر دیگر دچار حالت خفگی شده و آسیب دیدند.

یک نفر از زخمی ها امدادگر بود که به ضرب گلوله صهیونیست ها در منطقه ملکه در شرق شهر غزه زخمی شد.

مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی از 30 مارس 2018 هر جمعه شاهد راهپیمایی بازگشت است. راهپیمایی امروز چهل و هفتمین راهپیمایی بازگشت بود.

تاکنون 265 فلسطینی در این راهپیمایی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهید و بیش از 27 هزار نفر دیگر زخمی شده و آسیب دیده اند.

انتهای پیام/

R7969/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل نوار غزه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل نوار غزه اسرائیل نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمندگان ما بمب‌هایی در مسیر نظامیان دشمن صهیونیست منفجر کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، پس از اینکه ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد بر اثر انفجار بمب در مسیر یک گشتی نظامی اسرائیلی در نزدیکی مرز با لبنان، ۴ نظامی تیپ گولانی زخمی شدند، حزب الله با صدور بیانیه ای مسئولیت این عملیات را برعهده گرفت.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: پس از رصد دقیق تحرکات نظامیان دشمن، رزمندگان مقاومت اسلامی چند بمب در منطقه تل اسماعیل در مرز با فلسطین اشغالی در داخل اراضی لبنان کارگذاشتند و هنگامی که نظامیان تیپ گولانی به مرز رسیدند این بمب ها را منفجر کردند که بر اثر آن شماری از نظامیان دشمن کشته و برخی دیگر زخمی شدند.

رسانه های رژیم صهیونیستی در این باره گزارش دادند: به شکل استثنایی حزب الله مسئولیت کارگذاشتن بمبهای که به زخمی شدن شماری از نیروهای گولانی منجر شد را برعهده گرفت.

کد خبر 6078899

دیگر خبرها

  • وقوع درگیری میان جوانان فلسطینی و متجاوزان به کرانه باختری
  • بمباران شدید بخش‌های مسکونی نوار غزه
  • شهادت نوجوان فلسطینی در نابلس به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • رزمندگان ما بمب‌هایی در مسیر نظامیان دشمن صهیونیست منفجر کردند
  • یورش نظامیان صهیونیست به نابلس/ شهادت جوان فلسطینی+ فیلم
  • یورش نظامیان صهیونیست به نابلس/ یک فلسطینی زخمی شد+ فیلم
  • بازگشت آوارگان فلسطینی به خانه‌های ویران‌شده باوجود تداوم حمله‌ها
  • بازگشت آوارگان فلسطینی به خانه‌های ویران‌شده با وجود تدام حمله‌ها
  • آخرین آمار شهدا، زخمی‌ها و خسارت‌ها در غزه
  • زخمی شدن ۵ فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به اردوگاه جلزون