Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@23:36:15 GMT

مصدومان تیم کار ما را در برابر ذوب آهن سخت کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۵۵۸۲

مصدومان تیم کار ما را در برابر ذوب آهن سخت کرد

قاسم شعبانپور عصر جمعه پس از شکست تیمش در برابر تیم ذوب آهن اصفهان طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دقایق پایانی به سبب کمبود بازیکن، بازی را واگذار کردیم.
وی با بیان اینکه ذوب آهن باشگاه معتبری است، اظهار داشت: در این دیدار حساس بازیکنان تیم سربداران عملکرد دفاعی مطلوبی داشتند و در مجموع جدال خوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: 2 دیدار دیگر از لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور باقی مانده که تلاش می کنیم نتایج مطلوبی به دست آوریم.

*بازی خوبی ارائه دادیم
سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان نیز گفت: تیم ما بازی خوب و جذابی در برابر سبزوار که از دانش بسیار در رشته هندبال برخوردار است ارائه داد.
کیوان صادقی افزود: هندبال کشور به باشگاههایی چون سبزوار که تیم جوان با کادر قوی دارد نیازمند است و مسئولان سبزوار باید از این جوانان حمایت کنند.
وی اظهار داشت: مشکل تیم سبزوار حامی مالی است که در صورت رفع این مشکل آینده درخشانی در انتظار این باشگاه است.
تیم هندبال ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور عصر جمعه با نتیجه 23 بر 21 حریف خود تیم سربداران را شکست داد.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
8145/7495 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اصفهان بازی ذوب آهن لیگ برتر مشهد جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۵۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت مصدومان شیمیایی سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    باباخان اسکندری   افزود: این افراد که ادعای مصدومیت شیمیایی دارند، با نظر مساعد اعضای کمیسیون برای  سیر مراحل قانون به «کمیسیون پزشکی» ارجاع داده شدند.

وی اضافه کرد: هفدهمین مرحله کمیسیون مدعیان مصدومیت شیمیایی در آستانه هفتم تیر و همزمان با سالگرد بمباران شیمیایی شهرستان سردشت برگزار می‌شود.

فرماندار سردشت با اشاره به اینکه ۱۳ هزار نفر مدعی مصدومیت شیمیایی در این شهرستان شناسایی شدند، گفت: کمیسیون هفدهم با هدف تعیین تکلیف و ارزیابی بالینی مدعیان مصدومیت شیمیایی برگزار می‌شود

ویدرادامه گفت:  در این مرحله کسانی که از ماه‌ها پیش ثبت نام کرده و مدارک و مستندات آنها تکمیل و دارای اسکن ریه هستند، از سوی پزشکان متخصص ویزیت خواهند شد.

اسکندری اظهار کرد: در این کمیسیون هفت پزشک شامل ۲ پزشک متخصص داخلی و ریه، ۲ پزشک متخصص چشم، ۲ پزشک متخص پوست و یک پزشک عمومی حضور دارند.

وی افزود: نتیجه نهایی کمیسیون بعد از بررسی نهایی مدعیان مصدومیت شیمیایی در اداره کل کمیسیون پزشکی تهران اعلام خواهد شد.

رژیم بعث عراق در هفتم تیر ۱۳۶۶ با استفاده از بمب‌های شیمیایی چهار نقطه پرازدحام سردشت را بمباران کرد که در این حمله ناجوانمردانه ۱۱۹ نفر از ساکنان غیرنظامی شهر شهید و بیش از هشت هزار نفر نیز در معرض گازهای سمی قرار گرفته و دچار مصدومیت شیمیایی شدند.

 

دیگر خبرها

  • اعتراض سریع سپاهان به داور دربی اصفهان
  • ذوب آهن علیه هتریک سپاهان؛ مغانلو و رکورد ویژه در دربی
  • واژگونی مرگبار یک دستگاه اتوبوس در جاده اردبیل – آستارا
  • بررسی وضعیت مصدومان شیمیایی سردشت
  • پوچتینو: فرض کنید با این وضع مصدومان به رقابت‌های اروپایی برویم!
  • اختیارات شهرداری برای انجام پروژه‌های پژوهشی تا ۵ برابر افزایش یافت
  • تعداد خطوط بی‌آرتی اصفهان در دوره ششم شورای شهر ۲ برابر شد
  • شمار مصدومان حوادث جاده‌ای امسال
  • پیروزی تیم هندبال شاملی کازرون مقابل زغال پروده طبس
  • آذرباد: هواداران تراکتور ما را تشویق کردند