Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:23:50 GMT

بودجه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کافی نیست

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۵۵۸۶

بودجه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کافی نیست

سمنان- ایرنا- دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شرایط اقتصادی موجود در کشور، گفت: میزان اعتبارات تخصیصی به این فدراسیون کافی و مناسب نیست.

مهدی نصیبی عصر جمعه در حاشیه اختتامیه سیزدهمین دوره رقابت های قوی ترین مردان ایران قهرمانی باشگاه های کشور در سالن یک هزار نفری ولایت شهرستان مهدیشهر استان سمنان، افزود: اعتبارات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام متناسب با افزایش تورم در سال های اخیر، بیشتر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: با وجود کمبود اعتبارات سعی شده تا ورزشکاران رشته های بدنسازی و پرورش اندام بهتر از گذشته فعالیت داشته باشند.
نصیبی، به لزوم ترویج ورزش در جامعه تاکید و تصریح کرد: مسوولان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برای پخش تلویزیونی رقابت های قوی ترین مردان با صدا و سیما رایزنی کرده که امید است نتیجه بخش باشد.
وی با بیان اینکه قوی ترین مردان ایران امسال رقابت های جهانی در پیش ندارند، خاطرنشان کرد: صحبت هایی برای حضور ورزشکاران در رقابت های بین المللی در سال 98 در حال انجام است.
دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: این دوره رقابت ها از سطح کیفی خوبی برخوردار بوده است.
وی با اشاره به اهتمام مسوولان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برای حمایت بیشتر از ورزشکاران این رشته ورزشی، اظهارداشت: توجه و حمایت های این فدراسیون به رشته های ورزشی مانند مچ اندازی و پرورش اندام به منظور ارتقای جایگاه و کیفیت آن ها در یک سطح است.
نصیبی ادامه داد: اهمیت دادن به رشته های بدنسازی و پرورش اندام برای حفظ سلامت جامعه ضروری است چرا که این ورزش ها قدرتی هستند.
دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سیاست ها بر مبنای حل و فصل مشکلات ورزشکاران و فعالان رشته های بدنسازی و پرورش اندام است، یادآور شد: با توجه به اینکه این رشته ورزشی مورد علاقه بسیاری از جوانان است، نیاز به توجه و تمرکز بیش از پیش مسوولان ورزش دارد.
به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره رقابت های قویترین مردان ایران قهرمانی باشگاه های کشور در وزن و رده سنی آزاد و در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی با حضور 120 ورزشکار از سراسر کشور در سالن یک هزار نفری ولایت مهدیشهر روز چهارشنبه آغاز شد و با معرفی نفرات برتر عصر جمعه بیست و ششم بهمن 97 پایان یافت.
رامین فرج نژاد از استان البرز در این رقابت ها، کاپ و کمربند قهرمانی را از آن خود کرد.
فرامرز خودنگاه رئیس کمیته قوی ترین مردان ایران و حمیدرضا مهینی عضو کمیته فنی قوی ترین مردان ایران در اختتامیه این رقابت ها حضور داشتند.
به گزارش ایرنا، شهرستان مهدیشهر در فاصله 20 کیلومتری مرکز استان سمنان بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد.
9891/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش قوي ترين مردان رقابت هاي كشوري سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون کشتی، لیگ سراسری کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشور جام شهید کشتی گیر بهنام محمدی راد بدون محدودیت ثبت نام باشگاه‌ها و با اهدای جوایز نقدی برگزار می‌شود.

تیم‌های متقاضی حضور در این مسابقات فرصت دارند تا تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه نسبت به اعلام آمادگی به هیأت‌های کشتی استان مربوطه و در ادامه ثبت نام در این رقابت‌ها اقدام نمایند.

شرایط شرکت در این رقابت‌ها به شرح زیر است:
۱) مسابقات دارای جوایز نقدی ویژه است.
۲) اوزان کشتی: ۴۵-۴۸-۵۱-۵۵-۶۰-۶۵-۷۱-۸۰-۹۲-۱۱۰ کیلوگرم.
۳) شرایط سنی: کشتی گیران متولد ۱۱/۱۰/۱۳۸۶ لغایت ۱۰/۱۰/۱۳۸۹ مجاز به شرکت در این مسابقات هستند.
۴) تعداد تیم‌ها از هر استان به صورت نامحدود است.
۵) شروع رقابت‌ها در نیمه دوم خرداد ماه سال جاری پس از پایان امتحانات مدارس است.
۶) ورودی مسابقات لیگ باشگاه‌های نوجوانان برای هر تیم شرکت کننده مبلغ ریال معادل ده میلیون تومان است. و تیم‌ها جهت حضور در رقابت‌های مذکور می باید ورودیه یاد شده را به حساب شماره IR570610000001001002651200 نزد بانک شهر بنام فدراسیون کشتی واریز نمایند.

کد خبر 6086361 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی