Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@23:30:53 GMT

ضرورت پایش واحد های صنعتی کوچک

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۵۵۹۲

ضرورت پایش واحد های صنعتی کوچک

معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی: حمایت و پایش از واحد های صنعتی کوچک، مهم تر از ایجاد این واحد هاست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محمدعلی عزیزمحمدی - معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در برنامه 18/30 شبکه خبر با موضوع "صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در مسیر توسعه" گفت: حمایت از واحد های صنعتی و خوشه های صنعتی از اولویت جدی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با اشاره به اینکه لازمه توسعه صنعتی، ایجاد زیرساخت های لازم برای واحد های صنعتی است، گفت: 9 هزار مگاوات برق برای شهرک های صنعتی فراهم شده است.
عزیزمحمدی با بیان اینکه توسعه صادرات از برنامه های ماست، افزود: اگر صنعت پایش نشود، عمر محدودی خواهد داشت و بازار را از دست خواهد داد.
وی گفت: با حمایت های که صورت گرفته است واحد های بازمانده از تولید به چرخه تولید رسیده اند.
 معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی افزود: با بازگشت واحد های صنعتی به چرخه تولید، 30 هزار شغل جدید ایجاد شده است.
عزیزمحمدی با بیان اینکه حمایت از صنایع کوچک از برنامه های ماست، افزود: ثابت شده است که حمایت و پایش از واحد های صنعتی کوچک مهم تر از ایجاد سهل الوصول این واحد هاست.
وی با تاکید بر اینکه بحث بازار مهم است، تصریح کرد: تولید کننده باید به بازار هم توجه کند.
 معاون برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با بیان اینکه موتور محرک کشور صنعت است، افزود: صنایع کوچک همواره بعنوان موتور محرک صنعت کشور محسوب می شوند و مسئولان طی چهار دهه اخیر تلاش کردند با پیگیری سیاست های مختلف و ایجاد شهرک های صنعتی، فضا را برای رشد صنایع مختلف فراهم کنند.
عزیر محمدی با اشاره به سیاست گذاری هایی انجام شده برای حضور واحد های صنعتی در بازار جهانی گفت: برنامه‌های دیگری نظیر حضور در نمایشگاه، اعزام و دعوت از هیئت‌های صنعتی، ایجاد و توسعه  صادرات به‌منظور حمایت از توسعه واحد های کوچک تولیدی انجام‌شده است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: واحد صنعتی کوچک حمایت عزیز محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: آتش‌سوزی یک واحد تولیدی در شهرک شکوهیه پس از چند ساعت تلاش آتش‌نشانان اطفا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، وحید آشتیانی اظهار داشت: بامداد امروز چهارم اردیبهشت با اعلام یک حادثه حریق در واحد صنعتی شکوهیه عوامل آتش‌نشانی شهرک در کمتر از پنج دقیقه در محل حاضر و به دنبال آن عوامل آتش‌نشانی شهر قم نیز به این شهرک اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با پنج واحد خودرویی به استعداد 19 نفر و 5 واحد از شهر قم با 20 نفر و یک واحد از شهرک صنعتی محمودآباد ، عملیات اطفاء حریق و جلوگیری از توسعه آن به اتمام رسیده تصریح کرد: اصل حریق، اطفا و کنترل شده و صرفاً مقداری مواد اولیه تحت کنترل در حال سوختن است که عوامل آتش‌نشانی برای لکه‌گیری و ایمن‌سازی در محل حضور دارند.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی قم، با بیان اینکه آتش‌سوزی یک واحد تولیدی در شهرک شکوهیه پس از چند ساعت تلاش آتش‌نشانان اطفا شد، گفت: این آتش‌سوزی در زمان تعطیلی واحد در شیفت شب اتفاق افتاده و علت آن در دست بررسی است.

وی بیان کرد: طی یک ماه اخیر با همکاری دستگاه‌های خدمت‌رسان در استان و تهران موفق شدیم سه خودرو آتش‌نشان به ظرفیت امکانات آتش‌نشانی شهرک صنعتی شکوهیه اضافه کنیم.

آشتیانی گفت: در حال حاضر ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرک صنعتی شکوهیه از یک‌به‌2 واحد افزایش‌یافته و یک واحد به‌عنوان پیشرو و دیگری پشتیبان اقدام می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد با تلاش واحد Hsee شهرک‌های صنعتی استان و همکاری واحدهای تولیدی در تامین، تجهیز و آموزش عوامل خود در مرحله اول پیشگیری و سپس مقابله با حادثه را در کمترین زمان داشته باشیم.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی قم تاکید کرد: خوشبختانه در این حادثه مصدومی نداشت.

به گزارش تسنیم، شهرک صنعتی شکوهیه در ابتدای محور قدیم قم - تهران واقع شده و از زیرساخت‌های لازم برای فعالیت‌های تولیدی برخوردار است، آمارها نشان می‌دهد بیش از یک‌هزار واحد تولیدی دارای مجوز با اشتغالزایی برای 24 هزار نفر در شهرک صنعتی شکوهیه قم مشغول فعالیت هستند. ‌

در بخش صنعت قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، درودگران، فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هر کدام از آنها موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر