Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در پی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان پیام تسلیتی صادر و اعلام کرد: در این حادثه بار دیگر چهره خبیث دست‌پرورده‌های استکبار جهانی و صهیونیست جنایتکار خود را نمایان کرد. ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در پی حمله تروریستی به اتوبوس حامل سپاهیان در زاهدان پیام تسلیتی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است: بار دیگر چهره خبیث دست‌پرورده‌های استکبار جهانی و صهیونیست جنایتکار خود را نمایان کرد و عده‌ای از مرزبان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به شهادت رساندند.

 در این پیام تصریح‌ شده است: این گروهک‌های تروریستی که با پول نفت و گاز عربستان سعودی تغذیه می‌شوند و به امر آمریکا جنایتکار دست به غارت و کشتار می‌زنند، غافل از آن هستند که این فرزندان رشید ملت با فرهنگ عاشورا و فاطمیه پرورش‌یافته و در دفاع از دین و ملت عاشق شهادت هستند و هر قطره خون این عزیزان موجب عزت و اقتدار این کشور خواهد شد.

قم| آیت‌الله مکارم شیرازی شهادت جمعی از پاسداران را تسلیت گفتآیت‌الله علوی گرگانی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را تسلیت گفتحجت‌الاسلام رئیسی در پی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان پیام تسلیت صادر کرد
در ادامه این پیام تأکید شده است: در آستانه ورود به چهل و یکمین سال انقلاب اسلامی، ایران عزیز با توکل به خداوند متعال و توجهات حضرات معصومین علیهم‌السلام و هدایت‌های رهبری و به برکت خون شهدا و همت نیروی‌های مسلح به‌ویژه پاسداران عزیز که همیشه خوار چشم دشمنان بوده‌اند مقتدرتر از هر زمانی است که اوج شکوه این اقتدار حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بود که خواب دشمنان ملت را آشفته ساخت.

 در پایان این پیام خاطرنشان شده است: اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک، شهادت این عزیزان را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه، رهبری معظم و خانواده محترم شهدا تسلیت عرض کرده و علو درجات را برای آن شهدای عزیز مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رهبر انقلاب برای درگذشت پرویز داوودی

آفتاب‌‌نیوز :

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت پرویز داوودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از مدیران مؤمن، انقلابی و دانشمند را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

درگذشت مرحوم مغفور جناب آقای دکتر پرویز داوودی از مدیران مومن و انقلابی و دانشمند را به خاندان محترم ایشان و به جامعه علمی کشور تسلیت عرض می‌کنم.

خدمت مخلصانه و بی‌شائبه در مسؤولیت‌پذیری ایشان در مسؤولیت‌های بزرگ در طول سالیان طولانی، چهره یک مدیر بااخلاص و کارآزموده و پرتلاش از آن مرحوم را نشان داد و این در محاسبات الهی ارزشی والاست.

رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان مسألت می‌کنم.

سیدعلی خامنه‌ای

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • طرح توسعه شبکه فیبر نوری در سیستان و بلوچستان
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان
  • تصویر نوجوان شهید حادثه تروریستی ۱۳ دی کرمان | این نوجوان امروز به شهادت رسید | عکس
  • شهادت نوجوان مجروح حادثه تروریستی کرمان
  • شهادت آخرین مجروح حادثه تروریستی کرمان
  • شهادت یکی دیگر از مجروحان حادثهٔ تروریستی کرمان
  • تعداد شهدای حادثه تروریستی کرمان به ۹۷ شهید رسید
  • مجروح نوجوان حادثه تروریستی کرمان به پدر شهیدش پیوست
  • شهادت یکی دیگر از مجروحان حادثه تروریستی کرمان
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب برای درگذشت پرویز داوودی