Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - رئیس کمیته و دبیر علمی اجلاس جهانی صدا با اشاره به اینکه حضور نمایندگانی از بلژیک، فرانسه و ایتالیا در جشنواره رادیو قطعی شده، گفت: در حال رایزنی با میهمان هایی از کشورهای چین، ژاپن و هند هستیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، محمد اخگری رئیس کمیته و دبیر علمی اجلاس جهانی صدا با اشاره به انتشار فراخوان ارسال مقالات از اول دی ماه به اجلاس جهانی صدا گفت: به رغم تاخیر در انتشار فراخوان با این وجود وب سایت اجلاس جهانی صدا خیلی سریع بارگزاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: خواستار این بودیم که هر آنچه در حوزه پژوهش تولید شده و ادبیات تحقیق موجود درباره‌ رادیو که سالهای گذشته پدید آمده را جایی تجمیع کنیم که این امر در وب سایت رخ داد و ما تمام آثار قبلی پژوهش ‌های رادیو را گرد آوری کردیم و 40 کتاب ، سه مجله «نجوای فرهنگ» ، «مجله صدا»، «فرهنگ مردم ایران و جهان» و مجله رادیو به صورت pdf تا به امروز بر روی سایت بارگزاری شده است.
اخگری گفت: مقرر شد شش یا هشت نفر به ازای هر پنل میهمان از خارج کشور داشته باشیم که تا کنون حضور سه نفر از آن ها قطعی شده است که این افراد از کشور‌های بلژیک، فرانسه و استرالیا هستند که متناسب با آینده پژوهی رادیو صحبت خواهند کرد. ضمن اینکه در حال رایزنی با میهمان‌هایی از کشورهای چین ، ژاپن و هند هستیم.
رئیس کمیته و دبیر علمی ششمین اجلاس جهانی صدا با بیان اینکه تا به امروز بیش از 90 عنوان مقاله به دبیرخانه اجلاس ارسال شده است، گفت: علاقمندان می‌توانند تا اول اسفند مقالات خود را به دبیرخانه اجلاس جهانی صدا ارسال کنند.
وی با بیان اینکه حین برگزاری اجلاس جهانی صدا 6 پنل خواهیم داشت ادامه داد: مقالات ارسال شده به اجلاس جهانی صدا در پایگاه جهاد دانشگاهی (SID) و «سیویلیکا» نمایه می‌شود. با توجه به مشارکت و همکاری دانشگاه صداو سیما در برگزاری اجلاس، مقالات برگزیده در مجله علمی - پژوهشی رسانه های دیداری وشنیداری چاپ می شود.
فراهنگ**9210 ** 1200

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي جشنواره جهاني صدا اخگري جشنواره راديويي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ارسال آثار به جشنواره ملی طنز و رسانه تا پایان فروردین ماه

به گزارش قدس آنلاین، این جشنواره با همکاری معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار می‌شود.

این جشنواره بخش‌های داستان کوتاه طنز، کاریکاتور و کارتون، شعر طنز، طنز چندرسانه‌ای (محتوای شبکه‌های اجتماعی) و نثر طنز (طنز مطبوعاتی) را دربردارد که به نفر اول ۱۰۰ میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره، نفر دوم هر بخش ۷۰ میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره، نفر سوم هر بخش ۵۰ میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره و نفر تقدیری در هر بخش ۲۰ میلیون ریال به همراه تقدیرنامه اعطا می‌شود.

موضوعات این جشنواره شامل انتخابات، یک بام و دو هوای حمایت غرب از مردم غزه، بسته شدن پنجره جمعیتی در آینده نزدیک و پیر شدن ایران، توهمات اپوزوسیون جمهوری اسلامی ایران، ورزش به ویژه فوتبال، گرانی خودرو و خانه و کرایه خانه، مصائب اینترنت، آفت‌های فضای مجازی (اعتیاد به گوشی، فودبلاگرها، بلاگرهای بی‌سواد، فیک‌نیوزها)، جهان‌گردی ایرانی‌ها و ایران گردی جهانیان، صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، بروکراسی اداری و آزاد است.

آیین پایانی جشنواره در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در استان گیلان، شهر فومن (زادگاه گل‌آقا) برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۳۱ فروردین ماه به نشانی http://tanz.pressfestival.ir ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • ۱۶ آوریل؛ روز جهانی صدا/ صدا کن مرا صدای تو خوب است/ صداهای قبلی به اضافهٔ فرامرز اصلانی
  • ۱۶ آوریل؛ روز جهانی صدا/ صدا کن مرا صدای تو خوب است/ صداهای قبلی به اضافه فرامرز اصلانی
  • افزایش رقابت میان برنامه سازان با جشنواره پژواک رادیو
  • مکرون: مشارکت در رهگیری پرتابه های ایران به درخواست اردن بود
  • تمدید مهلت ارسال آثار به همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده
  • انتخاب پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی در بخش جایزه اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی
  • نامزدهای بخش های اصلی، ویژه و مردمی جشنواره پژواک اردیبهشت اعلام می شوند
  • دفاع یکجانبه نمایندگان ژاپن، فرانسه و انگلیس از تل آویو
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره ملی طنز و رسانه تا پایان فروردین ماه
  • نامزد‌های بخش مستمر جشنواره پژواک اعلام شد