Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک ۱۰ خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم.

روایت دختر شهید مدافع حرم کلاه صورتی از دیدارش با رهبر انقلاب +فیلم

نهال قاضی خانی، فرزند شهیدمدافع حرمی که از رهبر کلاه صورتی هدیه گرفت بود، از دیدار اخیرش با حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفتار جنون آمیز پدر جوان با پسر خردسالش! +فیلم

رفتار جنون آمیز یک پدر جوان ویتنامی با فرزند خردسالش در یک مرکز خرید شلوغ در این کشور سوژه رسانه‌ها شد.

لحظات جانسوز وداع خانواده شهدای حافظ امنیت با عزیزان خود +فیلم

خانواده شهدای حافظ امنیت کشورمان در محل لشگر ۱۴ امام حسین (ع) با پیکر عزیزان خود وداع کردند.

اعتراف بی‌بی‌سی فارسی به شکست کامل نشست ورشو +فیلم

ویدئویی را مشاهده می‌کنید که در آن خبرنگار اعزامی شبکه بی‌بی‌سی فارسی به لهستان، صراحتاً اعلام می‌کند کنفرانس ضدایرانی ورشو شکست خورده است.

پسربچه هفت ساله رکورد دو ۱۰۰ متر را شکست +فیلم

به نظر می‌رسد پسر بچه هفت ساله آمریکایی بزودی به یک ستاره بزرگ در جهان ورزش تبدیل شود.

آموزش مایکروسافت ورد | چگونگی ایجاد حاشیه و روش ساخت سرصفحه و پاورقی در متن (قسمت ۱۸)

آموزش جامع نرم‌افزار مایکروسافت ورد در باشگاه خبرنگاران جوان ارائه شده است؛ برای آشنایی کامل با این برنامه کاربردی با ما همراه باشید.

اشتباه عجیب گردشگر حین غذا دادن خرس ها! +فیلم

حواس پرتی یک گردشگر چینی حین غذا دادن به خرس‌های یک باغ وحش در این کشور برایش گران تمام شد.

آخرین دیدار فرزند شهید امید اکبری با پدرش +تصاویر

امروز طی مراسم وداع خانواده‌های شهدای حافظان امنیت با عزیزانشان، تصاویری دردناک از آخرین دیدار فرزند شهید امید اکبری با پدرش منتشر شده است.

لحظه سقوط پلکان هواپیما! +فیلم

سقوط پلکان هواپیمایی در یکی از فرودگاه‌های روسیه موجب زخمی شدن شدید تعدادی از مسافران شد.

اولین ویدئو از گلکسی S10 پلاس منتشر شد +فیلم

اولین ویدئو از گلکسی S10 پلاس را که از برخی جزئیات پرچمدار بعدی سامسونگ پرده برمی‌دارد، مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با دروغ‌پردازیِ قتل یک دختر می‌خواهند اهمیت «وعده صادق» را به حاشیه برانند

به گزارش همشهری آنلاین، در یکی دو روز اخیر شاهد آن بودیم که برخی اکانت‌ها و رسانه‌های ضدانقلاب در فضای مجازی مطلبی را مخابره کردند که دختر جوانی توسط پلیس اخلاقی ایران کشته شده است؛ اما طولی نکشید که سناریوی نخ‌نمای کذب و دروغ آنان مشخص شد و مخاطبان فارسی‌زبان دیدند که حتی عکس منتسب به شخصیت خیالی‌شان از موتور جست‌وجوگر گوگل دانلود شده است و اساسا شخصی با این مشخصات وجود خارجی ندارد. پس از غائله ژینا و به آشوب کشیدن شهرهای ایران به مدت چند وقت، ضدانقلاب گمان آن را دارد که با ساخت چنین اخباری بار دیگر می‌تواند خیابان‌های ایران را تبدیل به میدان درگیری کند. این سناریو و استراتژی نخ‌نما و پوسیده گویی نهایت‌کاری است که جریانات مختلف ضدانقلاب می‌توانند در برابر ایران انجام دهند. در این راستا با مسعود رضایی کارشناس مسائل سیاسی چند کلامی گپ و گفتی داشتیم که در ادامه می‌خوانید.

کار ضدانقلاب برهم زدن امنیت ایران است

رضایی در ابتدا گفت: به آشوب کشیدن شهرهای ایران و ایجاد التهاب در جامعه ما، کاری است که جریانات مختلف ضدانقلاب؛ از منافقین و سلطنت‌طلب گرفته تا وابستگان به آمریکا و تجزیه‌طلبان آن را به هر نحوی پیگیری می‌کنند و این موضوعی است که برای مردم ما قطعی قلمداد شده است. آنان دشمن امنیت و عزت ایران هستند، لذا به اعتبار همین دشمنی با ایران ما انتظار این نوع رفتارهای امنیت‌زدا از سوی آنان را داریم.

مردم ایران از نقشه نخ‌نمای دشمن مطلع هستند

وی افزود: در این مسیر یکی از مهم‌ترین اقدامات جریان ضدانقلاب ایجاد سوژه‌سازی‌های کذب و دروغ در موضوعات مختلف است. این روشی است که آنان از اول انقلاب آن را پیگیری کردند و در طول این 45 سال در زمینه‌های مختلفی دست به دروغ‌پردازی علیه ایران و جمهوری اسلامی زدند. در آنسوی میدان مردم ایران به مرور زمان از حقیقت این نوع خبرسازی‌ها اطلاع پیدا کرده و می‌دانند که اساساً این جعلیات با هدف برهم زدن امنیت و آرامش کشور صورت می‌پذیرد.

درس گرفتن از یک تجربه مهم

مسعود رضایی در ادامه اشاره کرد: تجربه تقابل با ضدانقلاب در مدت این سال‌ها یک چیزی را به خوبی به ما نشان داده است و لازم است که با بهره‌گیری از این تجربه میزان تخریب احتمالی آن‌ها را به حداقل برسانیم. در طول این سال‌ها هر وقت ایران و جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف، حال می‌خواهد سیاسی باشد، نظامی باشد یا اقتصادی باشد موفقیتی کسب کرده، ما شاهد آن بودیم که بسیج ضدانقلاب سعی کرده است با ایجاد یک موج و برجسته‌سازی یک سوژه آن موفقیت بزرگ را به حاشیه براند.

پاتک در برابر «وعده صادق»

او گفت: در چند روز اخیر ما شاهد عملیات وعده صادق بودیم که از لحاظ سیاسی و نظامی در سطح منطقه و بین‌المللی موفقیت و پیروزی بزرگی برای ما به حساب می‌آمد. لذا دشمن طبیعی است که برای تحت‌الشعاع قرار دادن این پیروزی و اقدام غرورآفرین دست به پاتک بزند. پاتک دشمن همیشه نظامی نیست، یکی از کارهای آنان تبلیغات رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی و دروغ‌پردازی است. موضوع قتل دختری توسط گشت ارشاد که به دروغ برجسته شده در همین راستا است.

کد خبر 845238 برچسب‌ها علوم سیاسی خبر ویژه رسانه - آگهی

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • با دروغ‌پردازیِ قتل یک دختر می‌خواهند اهمیت «وعده صادق» را به حاشیه برانند
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • ببینید | روایت رهبر انقلاب درباره رژه ارتش در سال ۵۸
  • فصل دوم مستند «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • عکس | سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد