Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@19:01:41 GMT

نماینده مجلس اسلوونی بخاطر یک ساندویچ استعفا داد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۵۸۳۸

به گزارش مهر به نقل از بی بی سی، «داریج کراجیچ» به رسانه‌های محلی گفته است کارکنان این فروشگاه به او برای خرید ساندویچ بی‌اعتنایی کردند و برای همین تصمیم گرفت با برداشتن ساندویچ و خارج کردن آن از فروشگاه، امنیت آن را به امتحان بگذارد.

کسی متوجه این سرقت نشد اما کراجیچ که عضو حزب حاکم است می‌گوید ساعاتی بعد به فروشگاه برگشت تا پول این ساندویچ را بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از این کار خود عذرخواهی کرده است.

کراجیچ به تلویزیون خصوصی پاپ گفته است من سه دقیقه پای پیشخوان فروشگاه ایستادم.

سه کارمند این مغازه در این حین سرگرم صحبت کردند بودند و متوجه او نشدند.

او گفته است که پس از برداشتن ساندویچ و خروج از مغازه، کسی دنبالم ندوید و داد نزد.

این کار نماینده مجلس اسلوونی زمانی علنی شد که او این موضوع را در نشستی در مجلس مطرح کرد.

ابتدا سایر نماینده‌ها به این کار او خندیدند اما یک روز بعد رئیس گروه پارلمانی حزب حاکم، این کار نماینده را محکوم کرد و آن را غیر قابل قبول خواند.

کراجیچ ساعاتی بعد با پذیرش مسئولیت این کار از سمت خود کناره‌گیری کرد.

او شهریور سال پیش وارد مجلس شده بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر سیاستگذار ارزی این است که آثار و پیامدهای منفی بازار را کاهش دهد

به گزارش «نماینده»، سید شمس‌الدین حسینی درباره وضعیت بازار ارز، گفت: هر پدیده‌ای مانند جهش نرخ ارز که اتفاق می‌افتد حتما عوامل متعددی در آن تاثیر دارد اما باید قبل، بعد و روند آن بررسی شود؛ اتفاقی که در روزهای اخیر در منطقه رخ داد و جو روانی که حاکم شد، عامل موثرتری نسبت به سایر عوامل در این بازار بود، اما این سوال مطرح است که آیا نظام و سیاست ارزی ما نظام و سیاستی است که اثر این اتفاقات را کاهش دهد؟ که در پاسخ باید بگویم به نظر من این چنین نیست.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هرچند نمی‌توان، تحریم را نادیده گرفت و از نظر من عامل مسلط این نوسانات اخیر، غیر اقتصادی بوده است اما واقعیت امر این است که مدل‌ها و سیاست‌های اقتصادی ما باید به گونه‌ای باشد که اثر این عوامل را کاهش دهد و جبران کند که این موضوع همچنان به مداقه بیشتری است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای این موضوع به قانون جدیدی نیاز است، بیان کرد: ما خلا قانونی نداریم و مشکل در سیاستگذاری، اجرا و هماهنگی است، زمانیکه ما می‌گوییم جنگ ترکیبی و شناختی، باید به ترکیب عناصر و هماهنگی در سیاستگذاری نیز توجه داشته باشیم.

رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس تصریح کرد: در هر حوزه‌ای باید تشخیص درست داشته باشیم و سپس تجویز و اجرای درست داشته باشیم که در این شرایط نیز این سوال مطرح می‌شود که آیا این روش می‌تواند اثرات یک اتفاق را کامل خنثی کند؟ خیر؛ هنر سیاستگذار در بسیاری از موارد این است که آثار و پیامدهای منفی را کاهش دهد و ممکن است نتواند این آثار را صفر کند.

دیگر خبرها

  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • هنر سیاستگذار ارزی این است که آثار و پیامدهای منفی بازار را کاهش دهد
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • نماینده مجلس لبنان: اقدام ایران سبب تغییر مواضع غرب شد
  • مشت نماینده مجلس گرجستان بر صورت رهبر حزب حاکم: ای آشغال روس پرست! (فیلم)
  • رویارویی حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • اسپانیا: برای عضویت فلسطین در سازمان ملل تلاش خواهیم کرد