Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@13:58:05 GMT

جام قهرمانی چوگان کشور برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۵۹۱۵

جام قهرمانی چوگان کشور برگزار شد

نخستین دوره جام قهرمانی چوگان باشگاه‌های کشور با حضور 6 تیم از استان های کشور برگزار شد و باشگاه نیروی زمینی ارتش نماینده استان تهران به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش صدای ایران، این رقابت ها که از روز گذشته (پنجشنبه) با حضور تیم های تهران، البرز، قزوین، اصفهان، آذربایجان شرقی و گیلان آغاز شده بود، امروز جمعه با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دو تیم تبریز و قزوین در دیدار رده بندی و از ساعت 9 و 45 دقیقه به مصاف هم رفتند. نماینده استان آذربایجان شرقی پس از چهار چوکه هفت دقیقه ای با نتیجه 7 بر چهار به پیروزی رسید و صاحب مقام سوم شد.
دیدار پایانی نیز بین دو تیم تهران و البرز برگزار شد که تیم پایتخت پس از چهار چوکه با نتیجه 9 بر سه به پیروزی رسید و کاپ قهرمانی را بالای سر برد.
در تیم تهران امیر رضا بهبودی، امیر حسین حسینی، محمد کمی، بهنام شمس اشراق و امیر صادقی به میدان رفتند.
برای تیم البرز نیز محمد رضا بهبدی، محسن عسگرزاده، رضا خاوری، حسن محمدی و جواد پور سعادتی بازی کردند.
همزمان با اهدا جوایز تیم های برتر موسیقی زنده آذری نیز اجرا شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: جام قهرمانی چوگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس‌آذر با یک تغییر در اندیشه توقف استقلال

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین دیدار امروز رقابت های لیگ برتر، میان تیم های استقلال و شمس آذر قزوین برگزار خواهد شد. آبی پوشان برای بازگشت به صدر جدول رده بندی باید مقابل میهمان خطرناک خود برنده از زمین خارج شوند.

شمس آذری ها که در بازی رفت موفق شدند استقلال را با تساوی 2 – 2 متوقف کنند، امروز نیز با هدف کسب امتیاز از تیم خوب جواد نکونام وارد زمین مسابقه می شوند و باید دید که تا چه اندازه در راه رسیدن به هدف خود موفق خواهند بود.

سعید دقیقی که تیمش هفته قبل توانست با یک گل از سد فولاد عبور کند، امروز با یک تغییر به مصاف استقلال می رود که طی آن، امیر شبانی جای خود را به هومن ربیعی زاده داده است.

ترکیب شمس آذر برای دیدار با استقلال:
علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، امیر محمد نسایی، امیر مسعود سرآبادانی، محمدرضا رضایی، محمد پاپی، حسین گودرزی، صادق آلبوصبیح، هومن ربیعی زاده، علی آزادمنش، عیسی مرادی

جدال دو تیم از ساعت 18:00 در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شمس‌آذر با یک تغییر در اندیشه توقف استقلال
  • معرفی نفرات برتر پسران رده سنی جوانان در مسابقات کاراته قهرمانی ایران
  • نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور
  • ۲۰ بازیکن به اردوی تیم واترپلو زیر ۱۸ سال دعوت شدند
  • سلامت خانواده و جوانی جمعیت مورد تاکید قرار گرفت
  • درخشش کاراته کا‌های مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • برگزاری مسابقات چوگان در تبریز
  • مسابقه چوگان در تبریز برگزار شد
  • قهرمانی تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج مردان کشور
  • برترین های کاراته زیر ۲۱ سال کشور در همدان معرفی شدند