Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: رئیس بیمارستان فوق تخصصی شهید آیت‌الله صدوقی اصفهان آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سید رضا مرتضویان رئیس بیمارستان فوق تخصصی شهید آیت‌الله صدوقی اصفهان گفت: شرایط مجروحان حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان که در اصفهان بستری هستند پایدار است و اقدامات تشخیصی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برخی ملاحظات درمانی این مجروحان مدنظر است که شرایط آنها تحت کنترل قرار دارد و انشالله به زودی نزد خانواده‌های خود بازمی‌گردند.
رئیس بیمارستان فوق تخصصی شهید آیت‌الله صدوقی اصفهان با اشاره به وضعیت مجروحان بستری در زاهدان گفت: مجروحان بستری در زاهدان نیز تحت درمان هستند و انشالله با بهتر شدن شرایط درمانی برای ادامه درمان به اصفهان منتقل خواهند شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث اصفهان بیمارستان سیستان و بلوچستان حوادث اصفهان حادثه تروریستی مجروحان اخبار اصفهان زاهدان فیلم اتوبوس عکس حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان انتحاری حمله شهادت مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۵۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده معزز شهدا

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان به همراه جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی با خانواده شهید والامقام «کرم نارویی» و شهید معزز «ابراهیم شهرکی نسب» دیدار و گفتگو کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان
  • تخصیص‌ ۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان
  • استیون سیگال بازیگر هالیوودی از مجروحان حمله تروریستی مسکو در بیمارستان بازدید کرد
  • مصدومان حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان ۲۳ درصد کاهش یافت
  • پنج هزار میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص یافت
  • شمار قربانیان حمله تروریستی مسکو به 140 نفر رسید
  • تعداد جان‌باختگان حمله تروریستی در خاش
  • جزئیات حمله تروریستی به واحد گشت یگان تکاوری خاش
  • مامور یگان تکاوری پلیس در خاش به شهادت رسید
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده معزز شهدا