Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@18:22:20 GMT

محورهای مواصلاتی استان ایلام باز هستند

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۶۰۱۰

محورهای مواصلاتی استان ایلام باز هستند

سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به بارش هایی که از اواخر وقت دیروز در سطح استان شاهد بودیم، در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آنها در جریان است.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه در مسیر جاده سومار به سمت گیلان غرب مشکلاتی وجود داشت، اقداماتی در خصوص مسدودی این مسیر  انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: این جاده مسدود و تا قبل از ایام نوروز که این مجوز از پلیس راه ناجا گرفته شده که نیروهای راهداری در ایوان غرب بتوانند مشکلات این مسیر را حل کنند.

وی ادامه داد: همچنین در خصوص چاله هایی که در مسیر جاده ایلام - مهران ایجاد شده، شهروندان گلایه مند هستند.

 رئیس پلیس راه ایلام عنوان کرد: در این راستا با مدیر کل راهداری و پیمانکار در این قسمت مکاتباتی انجام شده که مسئولان ذیربط بتوانند سریع تر نسبت به رفع نواقصات جاده ای اقدامات لازم را انجام دهند.

همتی زاده تصریح کرد: با توجه به این که تصادفاتی در محور ایلام- ملکشاهی طی هفته های گذشته رخ داد، طی جلسه مشترکی با مسئولان ذیربط برای رفع نواقصاتی مانند پل تانیشه، پیچ سیرانه، درگناو، و دوراهی میشخاص - ملکشاهی ورودی شهرستان ملکشاهی مواردی را مطرح کردیم.

وی گفت: تا قبل از ایام نوروز بتوانیم حداقل دوراهی میشخاص- ملکشاهی که تصادفات متعددی در این قسمت است، به صورت زودبازده یا کوتاه مدت  اقداماتی را انجام دهیم که شهروندانی که در این محورها عبور می کنند بدون مشکل تردد داشته باشند.

کد خبر 4542949

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش باران پلیس راه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پر حادثه در محور های مواصلاتی لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، مرتضی شیروانی به اظهار کرد: در راستای ایمنی سازی محورهای مواصلاتی استان در سال گذشته اقداماتی نظیر کنترل روشنایی، نصب تابلو، تعمیر، خط کشی راه، نصب و تعمیر انواع حفاظ، شستشوی علائم و... در فصول مختلف سال و با توجه به شرایط آب و هوایی به صورت مداوم انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای حذف نقاط حادثه‌خیز که از اولویت های سازمان و اداره کل می باشد حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پرحادثه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی استان انجام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان بیان کرد: بیش از ۱۰۰ هزار انواع تابلو و علائم (اخطاری، انتظامی) افقی و عمودی در طول محورهای استان نصب شده است.

شیروانی تصریح کرد: نصب نیوجرسی به طول ۱۰۰ کیلومتر و خط کشی ۴ هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی از دیگر اقدامات شاخص در راستای ایمن سازی محور های مواصلاتی استان می باشد.

وی اضافه کرد: احداث ۳۰ نقطه روشنایی، نگهداری و بروزرسانی ۱۶۲ کیلومتر روشنایی موجود در طول محورهای استان از دیگر اقدامات شاخص استان بوده است، و از سوی دیگر با تشکیل اکیپ های نظارت روشنایی، به صورت روزانه وضعیت روشنایی در سطح شهرستان ها رصد و مورد ارزیابی قرار می گیرد که درصورت مشاهده نقص و یا خاموشی بلافاصله عملیات رفع نقص انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان عنوان کرد: در حوزه حریم راه طی سال گذشته ۲ هزار و ۴۳۸ پرونده بررسی شد که از این تعداد ۵۰۹ مورد مخالفت و برای ۱۰۰۲ مورد مجوز صادر شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895064

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین / بارش باران در بعضی محورهای مواصلاتی
  • ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سامانه‌های هوشمند مجهزند
  • هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری
  • آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین / کدام محورهای مواصلاتی مسدود است؟
  • حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پرحادثه در لرستان
  • اصلاح ۱۵نقطۀ پرحادثه در محورهای لرستان
  • حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پر حادثه در محور های مواصلاتی لرستان
  • حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پر حادثه در جاده‌های لرستان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲۶ فروردین /بارش باران در محورهای مواصلاتی ۵ استان