Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، اولین دوره مسابقات بین المللی سبک شوتوکان کاراته بانوان کشورهای اسلامی در قم با قهرمانی ایران پایان یافت.

 در این مسابقات که به مناسبت چهل سالگی انقلاب و با مشارکت جامعه المصطفی العالمیه در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار شد، 250 بانو ورزشکار از 23 کشور و 11 استان از ایران در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دباغیان رئیس سبک شوتوکان ایران با اشاره به دو روز برگزاری مسابقات به صورت فشرده و برنامه ریزی شده، گفت: بانوان جهان اسلام نشان دادند که در رشته کاراته بسیار با استعداد هستند و می توانند در میادین بین المللی مدال آور باشند.

دومین دوره مسابقات بین المللی سبک شوتوکان کاراته بانوان بهمن ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش

 مسابقات بین المللی سبک شوتوکان کاراته بانوان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاراته ورزش های رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم بانوان شطرنج ایران پس از تساوی برابر شطرنج‌بازان کشور مغولستان در مسابقات خانتی مانسیسک برابر حریف نپالی قرار گرفت.

آناهیتا زاهدی فر در این دور از مسابقات استراحت کرد و ایرانی‌ها با ترکیب میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف موفق به شکست سنگین نمایندگان کشور عراق شدند.

تیم شطرنج بانوان ایران با کسب نتیجه تساوی ۲-۲ برابر شطرنج‌بازان مغولستان و کسب پیروزی قاطعانه ۴ بر صفر برابر نپال هم‌اکنون در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارند. جدول این رقابت‌ها با حضور ۱۵ تیم از ۱۱ کشور در حال برگزاری است.

کد خبر 6085861 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا