Web Analytics Made Easy - Statcounter

تست دوپینگ ایگناتی نستروف، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ازبکستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ مثبت اعلام شد. ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرویس رسانه‌ای فدراسیون فوتبال ازبکستان اعلام کرد نتیجه تست دوپینگ دروازه‌بان تیم ملی این کشور به دلیل استفاده از مواد ممنوعه مثبت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه سرویس رسانه‌ای فدراسیون فوتبال ازبکستان آمده است: نتیجه آنالیز تست دوپینگ ایگناتی نستروف که در جام ملت‌های آسیا 2019 گرفته شده بود مثبت است. وی در صحبت با پزشکان تیم ملی فوتبال ازبکستان گفته بود که بدون اجازه و هشدار آنها از قرص‌های رژیمی استفاده کرده است. فدراسیون فوتبال ازبکستان این اقدام ایگناتی نستروف را محکوم می‌کند اما با این وجود او اعتراف کرد که به صورت عمدی از قرص‌ها استفاده نکرده زیرا نمی‌دانست که حاوی مواد ممنوعه هستند.

بر اساس این گزارش، کاهش وزن به ورزشکاران رشته‌های قهرمانی همانند کشتی و بوکس جهت دستیابی به نتایج می‌تواند کمک کند اما تاثیری در ورزش فوتبال نخواهد داشت. کنفدراسیون فوتبال آسیا با بررسی آنالیز به دست‌آمده تصمیم نهایی را در خصوص دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ازبکستان پس از نشست کمیته انضباطی اتخاذ خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال ازبکستان در جام ملت‌های آسیا تا مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرد و در این مرحله مغلوب استرالیا شد.

اهدای پیراهن قهرمان جام ملت‌های آسیا به امیر کویت+ فیلم

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دوپینگ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوپینگ دوپینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۶۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشایی‌ترین نجات دروازه در تاریخ فوتبال (فیلم)

 

 

 

منبع : تابناک

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حضور علیرضا بیرانوند به همراه فرزندش روی سکو‌های ورزشگاه آزادی (فیلم) آسیب بیرانوند مربوط به زمان کی روش است (فیلم) روایت جواد خیابانی از فوتبالیست بودن تا گزارشگر فوتبال شدن از زبان خودش (فیلم)

دیگر خبرها

  • علیرضا بیرانوند جدید اینجاست | عکس
  • (عکس) رونمایی از علیرضا بیرانوند جدید
  • گل زیبای لیونل مسی با پیراهن بارسلونا به منچستریونایتد (2019/4/16) / فیلم
  • تماشایی‌ترین نجات دروازه در تاریخ فوتبال (فیلم)
  • تیم منتخب فصل فوتبال زنان ایران را بشناسید
  • فیفا؛ تیم‌های فوتسال ایران و ژاپن مدعیان اصلی صعود به جام جهانی
  • تماشایی ترین نجات دروازه در تاریخ فوتبال
  • فیفا: ایران و ژاپن بخت‌های نخست صعود به جام جهانی فوتسال
  • ازبکستان با سرمربی مشهور دنبال قهرمانی/ رویاپردازی ازبک‌ها در آسی
  • آشنایی کامل با 14 شوالیه شمسایی برای فتح آسیا