Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@07:46:28 GMT

بارش باران در استان فارس تا یکشنبه ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۶۱۹۶

بارش باران در استان فارس تا یکشنبه ادامه دارد

مسعود دهملایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سامانه بارشی وارد شده به استان افزود: نفوذ سامانه بارشی فعال به استان فارس از سمت شمال و شمال غرب استان  به صورت وزش باد شدید و تناوب بارش باران و برف است.

وی اظهار داشت: شدت فعالیت این سامانه بارشی در بعد از ظهر جمعه و روز شنبه بیشتر در شمال غرب ، مرکز و جنوب غرب استان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی فارس ادامه داد: بدلیل بارش برف در مناطق سردسیر ، جاده های کوهستانی و گردنه ها امکان اختلال در آمد و شد وسایل نقلیه وجود دارد.

دهملایی بیان کرد: پس از عبور سامانه یاد شده شاهد مه گرفتگی و کاهش دما خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان فارس نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان فارس گفت : تمهیدات لازم جهت کاهش خسارات احتمالی در نظر گرفته شده است.

رحیم آزادی اظهار داشت: طبق آخرین بررسی های انجام شده تاکنون هیچگونه مشکلی گزارش نشده است. کد خبر 4542962

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش باران بارش برف شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: سامانه ناپایدار حاکم در منطقه، همچنان تا فردا (سه‌شنبه) جو استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد زورآوند امروز _ دوشنبه سوم اردیبهشت _ در خصوص چگونگی فعالیت سامانه حاکم بر جو منطقه به خبرنگاران اظهار کرد: سامانه ناپایدار حاکم در منطقه، همچنان تا فردا (سه‌شنبه) جو استان را تحت تأثیر خواهد داشت.

وی افزود: هرچند بارش حاصل از این سامانه چندان پیوسته و فراگیر نخواهد بود؛ با این حال، به تناوب سبب رگبار باران همراه با وزش باد، رعدوبرق و به احتمال قوی، رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: شرایط ناپایدار، طی ساعاتی از وقت امروز به ویژه در نیمه شرقی و نواحی شمالی از نمود بیشتری برخوردار است.

زورآوند اضافه کرد: از روز چهارشنبه تا پایان هفته، به دلیل تقویت نسبی شرایط پایدار، پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش‌بینی نمی‌شود، همچنین دمای هوای روزانه از فردا تا پایان هفته با روندی آرام افزایش خواهد یافت.

کد خبر 746962

دیگر خبرها

  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • هشدار بارش شدید باران در ۲۱ استان
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • بارش باران بهاری در لرستان و خوشحالی مردم
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز
  • تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا
  • رگبار پراکنده باران و رعد و برق در زنجان
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان / پیش‌بینی سیلاب و تندبادهای لحظه‌ای در استان
  • رگبار شدید باران در استان تهران/‌ سامانه‬ بارشی تشدید می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۳ اردیبهشت ماه