Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  محسن نعمت‌اللهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم گفت: بیش از ۲۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره در استان گلستان ارسال که در نهایت ۵۰ اثر از آثار منتخب در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: در آیین اختتامیه این جشنواره، علی شافعی از استان گلستان، محمدحسین اکبری از شهرستان جهرم فارس و الهام خلیلی مهر از کرمانشاه به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعمت‌اللهی بیان کرد: محمد حسین اکبری، کارتونیست جهرمی اثر خود را با موضوع تجاوزگری آمریکا و مهاجرت به جشنواره یاد شده ارایه کرد.

جشنواره ملی کاریکاتور و کاریکلماتور با موضوع مثلث زر، زور و تزویر و در راستای مقابله فرهنگی با استکبار جهانی برگزار شد و هدف اصلی آن، ترغیب هنرمندان، به ویژه دانشجویان و استادان دانشگاه برای شناساندن چهره واقعی دشمنان اسلام و ایران با استفاده از ابزار هنر است.

اسلام هراسی، ایران هراسی، ظهور و سقوط فرقه‌ها و اندیشه‌های استعماری، استکبار ستیزی، داعش و تکفیری، تهاجم فرهنگی، روش‌های مبارزه با تهاجم فرهنگی، شیوه‌های استعمار برای فریب و جذب، ۹ محور اصلی این جشنواره عنوان شده بود.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/م

درخشش کارتونیست جهرمی در جشنواره ملی گلستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد کاریکاتوریست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۶۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه گفت: دومین جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان مدارس فیروزه با عنوان فرزندان حاج قاسم در همه مقاطع تحصیلی برای دومین سال پیاپی با حضور ۴۲ گروه سرود و ۱۱ گروه نمایش تئاتر صحنه‌ای در سالن همایش‌های آموزش و پرورش با همکاری کانون فرهنگی و تربیتی امام خمینی (ره) فیروزه برگزار شد.
علی ابوالفضلی افزود: در این جشنواره فرهنگی و هنری که به مدت ۶ روز به طول انجامید ۶۰۰ دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی گفت: از جمع ۱۲ گروه برتر سرود و تئاتر دانش آموزی شهرستان فیروزه در همه مقاطع تحصیلی، ۴ اثر با نظر هیات داوران به عنوان گروه‌های برگزیده به مسابقات جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا در سطح استان خراسان رضوی ارسال می‌شود. 
ابوالفضلی یادآور شد: حضور بیش از ۵۰ گروه دانش آموزی در این جشنواره نشان دهنده استعداد دانش آموزان این شهرستان است.

 

 

دیگر خبرها

  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور سراسری در جهرم
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • توجه به گردشگری غذا در جشنواره‌های فرهنگی تبریز
  • توجه به گردشگری غذا در جشنواره های فرهنگی تبریز