Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-28@15:24:15 GMT

تراکتوسازی یک - استقلال صفر

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۶۴۰۸

خرداد: تراکتورسازی در دیداری از هفته هجدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر استقلال را شکست داد.
به گزارش ایسنا، تیم‌های استقلال و تراکتورسازی در چارچوب لیگ برتر، امروز (جمعه) از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند. این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان رسید. تک گل تراکتورسازی را اشکان دژاگه در دقیقه ۵۲ به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه تراکتورسازی ۳۳ امتیازی شد و در رده چهارم قرار گرفت و استقلال با ۲۸ امتیاز در رده پنجم باقی ماند.
نیمه نخست
این دیدار با با نمایش محتاطانه دو تیم به خصوص استقلال آغاز شد. تراکتورسازی در این دیدار با استفاده از هافبک‌های خلاقی که در اختیار داشت، توپ و میدان را در اختیار داشت اما از مالکیت توپشان استفاده خاصی نکردند و موقعیت خطرناکی نداشتند. سرخ‌پوشان تراکتورسازی تا دقیقه ۳۰ بازی اجازه حمله به استقلال ندادند و مالکیت توپ را در نیمه زمین استقلال در اختیار داشت اما به جز چند ضربه ایستگاهی، دستاورد دیگری برای شاگردان جرج لیکنز نداشت.
از دقیقه ۳۰ بازی، استقلالی‌ها از لاک دفاعی خارج شدند و با ایجاد چند موقعیت نصفه و نیمه، خودشان را به دروازه تراکتورسازی نزدیک کردند اما حملات آبی‌پوشان هم خطرناک نبود تا بازی با همان نتیجه بدون گل پیگیری شود. در دقیقه ۳۳ که استقلال در حال حمله بود، داریوش شجاعیان به خاطر اعتراض به اشکان خورشیدی، داور بازی از او کارت زرد دریافت کرد. در دقایق پایانی نیمه نخست هم اشکان دژاگه به خاطر درگیری فیزیکی که با امید نورافکن داشت، از اشکان خورشیدی کارت زرد دریافت کرد.
در نهایت، نیمه نخست این دیدار بی‌کیفیت با نتیجه بدون گل به پایان رسید. از نکات مشهود در این نیمه، کیفیت نامناسب چمن ورزشگاه یادگار امام و خطاهای مکرر بازیکنان دو تیم بود.
نیمه دوم
نیمه دوم بازی به مراتب بهتر از نیمه نخست آغاز شد و استقلال و تراکتورسازی بازی تهاجمی‌ای به نمایش گذاشتند. در ابتدای این نیمه، شاگردان وینفرد شفر شروع بهتری داشتند و در دقیقه ۴۸ می‌توانستند به گل نخست برسند که ضربه فنی فرشید اسماعیلی در حالی که پشت به دروازه بود با هوشیاری محسن فروزان مهار شد.
در حالی که بازی سرعت قابل قبولی داشت، استقلال در دقیقه ۵۲ صاحب ضد حمله شد که با پاس اشتباه علی کریمی، توپ به سوگیتا رسید که او با پاسی بلند و دقیق، اشکان دژاگه را در موقعیتی عالی صاحب توپ کرد که این بازیکن باتجربه قدر این موقعیت را دانست و با شوتی دقیق گل نخست تراکتورسازی را به ثمر رساند.
استقلال پس از دریافت گل نخست برای جبران گل تلاش کرد که حملات این تیم اثرگذار نبود و ثمری برای این تیم نداشت. وینفرد شفر برای بهبود وضعیت تیمش در فاز حمله، منشا و ایسما را به میدان فرستاد اما این تغییرات هم بی‌حاصل بود و پاس‌های اشتباه استقلالی‌ها مانع از ایجاد موقعیت خطرناک می‌شد. البته تراکتوری‌ها هم عقب ننشستند و از دقیقه ۷۵ با استفاده از بازیکنان باتجربه‌ای که در اختیار داشت، توپ و میدان را در اختیار گرفت و چند موقعیت نصفه و نیمه هم ایجاد کرد.
از دقیقه ۸۵ بازی به تعادل کشیده شد و تراکتوری‌ها بازی را آرام کردند اما استقلالی‌ها دست از تلاش بر نداشتند و می‌توانستند در دقیقه ۸۸ به گل تساوی برسند که ضربه فرشید اسماعیلی با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان برسد.
ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، میلاد زکی‌پور، علی کریمی (صیادمنش ۸۴)، امید نورافکن، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری (گادوین منشا، ۶۲)، مرتضی تبریزی (ایسما، ۷۱).
ترکیب تراکتورسازی: محسن فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، دانیال اسماعیل‌فر، احسان حاج‌صفی، مهدی مهدی پور، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، یوکیا سوگیتا، اشکان دژاگه، آنتونی استوکس. برچسب ها: تراکتوسازی ، استقلال ، لیگ برتر

منبع: خرداد

کلیدواژه: تراکتوسازی استقلال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان؛ در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ یک، تیم مس در ورزشگاه شهیدباهنر کرمان میزبان آریو بود که با وجود اخراج علی مغنمیان در دقیقه 40 و ده نفره شدن تیم خود، موفق شد با گل های یاسر فیضی در دقیقه 45 و مصطفی شیخ در دقیقه 60 دو بر صفر پیروز شود.

بازی دو تیم هرچند تا دقیقه 40 آرام و کم حادثه پیگیری می شد اما در پنج دقیه پایانی خود در نیمه اول آبستن حوادث زیادی شد... در دقیقه 40 مغنمیان با خطای هندی که مرتکب شد، با مشورت کمک داور به داور بازی با کارت قرمز جریمه شد تا از زمین مسابقه اخراج شود.

اما در حالی که همه فکر می کردند با این اتفاق کار برای مس کرمان سخت شود اما در دقیقه 45 بازی و در بهترین زمان ممکن مس کرمان به گل اول مسابقه دست یافت.

برروی ارسال عالی خشایار زبرجد توپ بر سر فیضی نشست تا او با ضربه ای دقیق گل اول مس را در این بازی به ثمر برساند و با این تک گل مس تیم برتر زمین در نیمه اول باشد.

در نیمه دوم و در حالی که تیم آریو درصدد استفاده از یک یار کمتر تیم مس کرمان بود، با تعویض هایی تهاجمی وارد زمین شد و در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم نیز یک موقعیت عالی گلزنی را برابر دروازه مس از دست داد.

اما تیم مس کرمان که برای پیروزی در این بازی کاملا برنامه داشت و با تمرکز و آمادگی کامل به زمین آمده بود، در دقیقه 60 مسابقه با زدن گل دوم آب سرد را کامل بر پیکر حریف خود ریخت.

زبرجد این بار برروی یک ارسال کرنر، توپ را عالی به محوطه جریمه آریو رساند تا این بار مصطفی شیخ با ضربه ای سری دیدنی گل دوم را برای مس به ثمر برساند.

بعد از این گل تیم آریو بی محابا دست به حمله زد اما در کنار کارهای دفاعی عالی تیم مس کرمان، رضایی نیز درون دروازه این تیم یک چهره بسیار درخشان از خود ارائه کرد و با واکنش های عالی خود، دروازه تیم مس را بسته نگه داشت.

کارهای دفاعی عالی مس در کنار درخشش دروازه بان این تیم حملات آریو را یکی پس از دیگری ناکام گذاشت تا مس ضمن بسته نگه داشتن دروازه خود، تیم آریو را که در حفظ دروازه خود در بازی های قبلی رکوردی عالی به ثبت رسانده بود دو بار برابر تیم ده نفره مس کرمان تسلیم شود و سه امتیاز پس از چند هفته دوری از برد، بازهم برای مس کرمان در جدول ثبت شود.

تیم مس کرمان که بازی هفته آینده خود را 21 فروردین برابر استقلال ملاثانی در اهواز برگزار خواهد کرد، با این پیروزی 34 امتیازی شد و به رده هشتم جدول صعود کرد.

 تیم های فوتبال داماش و مس شهربابک هم در ورزشگاه شهید عضدی رشت مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم داماش با نتیجه ۲ بر یک حریفش را شکست داد.

در نیمه نخست تیم فوتبال داماش چند موقعیت مناسب گلزنی به دست آورد که هیچ یک از این فرصتها تبدیل به گل نشد اما تیم مس شهربابک در دقیقه ۴۰ و در یک ضدحمله و روی اشتباه بازیکنان داماش به گل برتری رسید تا این نیمه به سود مس شهربابک خاتمه یابد.

اما در نیمه دوم داماشی ها با حمایت طرفداران خود بر بازی تسلط کاملی داشتند و در دقیقه ۴۸ میرهادی میرجوان با یک ضربه سر گل مساوی را به ثمررساند و در دقیقه ۹۰ نیز, رضا زاهدتبار که در نیمه دوم به میدان آمده بود با یک ضربه زیبا گل دوم و برتری داماش را به ثمر رساند.

 تیم مس شهربابک با کسب ۳۰ امتیاز در مکان یازدهم  قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • آرژانتین 3-1 کاستاریکا: مسی نیست، دی‌ماریا که هست!
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!
  • برتری ایران مقابل ترکمنستان در نیمه نخست