Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@22:19:37 GMT

تصویری از یک نوزاد عجیب و غریب+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۶۴۵۷

تصویری از یک نوزاد عجیب و غریب+ عکس

رکنا: پزشکان چینی در تلاشند طی عمل‌های جراحی مختلفی که 16 سال به طور می‌انجامد، انگشتان اضافی در دست‌ها و پاهای نوزادی که 31 انگشت دارد را حذف کنند.

پزشکان یکی از بیمارستان‌های چین برای نخستین بار در این کشور با نوزادی مواجه شدند که در دست‌ها و پاهای خود درمجموع 31 انگشت داشت.

پزشکان چینی پس از مشاهده این نوزاد تصمیم گرفتند به صورت رایگان آن را جراحی کنند و برای این پروژه، چندین عمل جراحی جداگانه پیش‌بینی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمارستان مرکزی شهر نینگبو چین با انتشار یک تصویر ویدیویی نشان داد این پسربچه در دستان خود 15 انگشت و در پاهای خود 16 انگشت دارد.

والدین این نوزاد پس از مراجعه به بیمارستان اعلام کردند که از گروه پزشکی کمک می‌خواهند تا فرزندشان را درمان کنند. عمل جراحی برای حذف انگشتان اضافی در دست‌ها و پاهای این کودک هزینه بسیار زیادی داشت و گروه مدیریتی بیمارستان سرانجام تصمیم گرفت تا پیش از آنکه نوزاد به 16 سالگی برسد، به صورت رایگان تمامی عمل‌های جراحی را انجام دهد.

پزشکان اعلام کردند این کودک به چندین عمل جراحی متفاوت نیاز دارد که این جراحی‌ها می‌بایست طی سال‌های متمادی انجام شوند و سرانجام تعداد انشگتان کودک چینی با انسان‌های عادی برابری کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث جراحی عجیب و غریب نوزاد چینی عکس زاهدان فیلم عکس حادثه تروریستی اتوبوس سیستان و بلوچستان مرد حادثه تروریستی زاهدان شهادت انتحاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تست شخصیت شناسی | با تست اندازه انگشت کوچک ببینید عشقتان چه فکری درباره شما دارد؟

در دنیای گسترده شخصیت و خودشناسی، راه‌های متعددی برای کشف اینکه چگونه خودمان را درک می‌کنیم و دیگران ما را چگونه می‌بینند، وجود دارد. یکی از کنجکاوترین و کم‌معمول‌ترین راه‌ها برای انجام این کار، از طریق ویژگی‌های فیزیکی است که ظاهراً با نحوه وجود ما ارتباط دارد.

این مورد در مورد اندازه انگشت کوچک ما است که با توجه به این تست شخصیتی که در زیر با شما به اشتراک می‌گذارم، ارتباط مستقیمی با نحوه دید دوستانمان از ما دارد. اگرچه ممکن است تعجب آور به نظر برسد، اما برخی معتقدند که طول یا شکل انگشت کوچک شما می‌تواند چیز‌های جالبی را در مورد شخصیت شما آشکار کند. جرات دارید به اشتراک بگذارید؟

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تصویر اصلی یادداشت نگاه کنید و با توجه به سه گزینه نشان داده شده در مسابقه به اندازه صورتی خود پاسخ دهید. به یاد داشته باشید، شخصیت یک ساختار پیچیده است که تحت تأثیر عوامل بی‌شماری قرار دارد و ویژگی‌های فیزیکی ما تنها بخش کوچکی از آن چیزی است که هستیم. با این حال، کاوش در زوایای مختلف، حتی غیرعادی‌ترین آنها، می‌تواند راهی سرگرم‌کننده و آشکار برای یادگیری بهتر در مورد خود و نحوه نگاه دیگران به ما باشد.

اندازه انگشت کوچک شما بر اساس گزینه‌های نشان داده شده در تصویر چقدر است؟ بسته به پاسخ شما، این تست شخصیت نشان می‌دهد که دوستان شما چگونه شما را می‌بینند.

آیا انگشت کوچک شما شبیه تصویر ۱ است؟

آیا صورتی شما هم قد وسط انگشت حلقه شماست؟ اگر این گزینه را انتخاب کردید به این معنی است که شما فردی حساس و با قلب بزرگ هستید. شما به راحتی صبر خود را از دست نمی‌دهید و دوستانتان شما را تحسین می‌کنند، زیرا اغلب در موقعیت‌های خطرناک پشتیبان هستید. شما توانایی طبیعی در ارائه توصیه‌های خوب در لحظات حساس دارید و از مشاجره با عزیزان خود متنفر هستید، زیرا با لحظات شدید متولد شده اید. این ارتباط عمیق با احساسات شما را به فردی تبدیل می‌کند که در مواقع ضروری بتوانید به او وابسته باشید.

آیا انگشت کوچک شما شبیه تصویر ۲ است؟

آیا رنگ صورتی شما زیر وسط انگشت حلقه است؟ اگر چنین است، این نشان می‌دهد که شما فردی بسیار محتاط و خجالتی هستید، به خصوص با کسانی که کاملاً نمی‌شناسید، زیرا می‌ترسید خود را همانطور که در مقابل آنها هستید ابراز کنید. این مهم است که شروع به ارزش گذاری برای خود کنید، زیرا شادی ممکن است از آنچه فکر می‌کنید به شما نزدیک‌تر باشد. اجازه ندهید عدم اعتماد به نفس شما را کنترل کند یا شما را به موقعیت‌هایی سوق دهد که نمی‌توانید با آرامش از پس آن برآیید، که می‌تواند باعث استرس شود. دانستن ارزش خود به شما کمک می‌کند اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

آیا انگشت کوچک شما شبیه تصویر ۳ است؟

اگر رنگ صورتی شما از وسط انگشت حلقه شما بالاتر است، به این معنی است که در زندگی و فعالیت‌های روزانه خود فردی بسیار جذاب و شاد هستید. شما با شخصیت خود جلب توجه می‌کنید. شما انرژی خوبی از خود ساطع می‌کنید، همه اطرافیان خود را آلوده می‌کنید و باعث می‌شوید در حضور شما احساس راحتی کنند. در گردهمایی با دوستانتان، شما زندگی مهمانی هستید و هیچ کدام را از دست ندهید، زیرا شما یکی از افراد مورد تقاضا در لیست مهمانان هستید. این توانایی برای زنده کردن هر رویدادی، شما را به یک همراه مورد نیاز در هر مناسبت اجتماعی تبدیل می‌کند.

منبع: مکتوب‌نامه

tags # شخصیت شناسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • تست شخصیت شناسی | با تست اندازه انگشت کوچک ببینید عشقتان چه فکری درباره شما دارد؟
  • حرکت غیراخلاقی دانیال اسماعیلی‌فر پس از گل‌زنی
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • روش عجیب و غریب پرنده‌ها برای در امان ماندن از حمله‌ی مار‌ها (فیلم)
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی شهرستان گناباد
  • ماجرای عجیب تخفیف 30 میلیون تومانی برای یک عمل جراحی!
  • زخمی شدن نوزاد ۲۰ روزه در غزه
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی