Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@16:04:21 GMT

هلاکت ۹ نظامی سعودی در درگیری با نیروهای یمنی

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۶۴۷۶

هلاکت ۹ نظامی سعودی در درگیری با نیروهای یمنی

رسانه‌های سعودی از کشته شدن ۹ نظامی این کشور در درگیری با نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن خبر دادند. ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه های سعودی اعلام کردند که 9 تن از نظامیان این کشور در درگیری با نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در مرزهای جنوبی کشته شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع نظامی گفت که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز سه عملیات پی در پی مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی برای پیشروی به سمت مواضع خود در غرب منطقه "مجازه" واقع در "عسیر" را به شکست کشاندند.

این منبع از کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در پی این عملیات دفاعی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن خبر داد.

از سوی دیگر مراکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در اطراف گذرگاه "علب و الربوعه" در منطقه عسیر را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

سرنگونی دومین پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی در یمنموشک‌باران مواضع مزدوران عربستان در یمن؛ سرنگونی پهپاد جاسوسی متجاوزانجان باختن دوقلوهای به هم چسبیده یمنی به‌دلیل کارشکنی عربستان

نیروهای یمنی همچنین حملات مزدوران ارتش سعودی در شرق کوه "جحفان" در جیزان را دفع کردند و شماری از آنها را به هلاکت رساندند.

این در حالی است که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی چندین بار با هدف پشتیبانی از مزدوران این منطقه را بمباران کردند.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر بر اساس گزارش خبرنگار شبکه المیادین، در جریان حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جدید عسکر در شرق نابلس نیروهای مقاومت با این عناصر وارد درگیری شدند. منابع خبری گزارش دادند که اشغالگران مانع ورود خودروهای امدادرسان به این اردوگاه شدند.

همچنین وقوع درگیری‌های شدید میان جوانان فلسطینی و اشغالگران صهیونیست در شهر حلحول واقع در شمال الخلیل گزارش شده است.

گردان‌های قدس شاخه نابلس اعلام کردند که نیروهای فلسطینی با عناصر صهیونیست در محور اردوگاه عسکر وارد درگیری شدند.

در جریان این درگیری‌ها نیروهای فلسطینی موفق شدند با استفاده از چندین بمب و نارنجک تجهیزات نظامیان صهیونیست را هدف قرار دهند.

علاوه بر این درگیری‌هایی نیز در جریان حمله نظامیان صهیونیست به منطقه عزون واقع در شرق قلقیلیه به وقوع پیوست که به دنبال آن جوانان فلسطینی با یک بمب قدرتمند عناصر صهیونیست را هدف قرار دادند.

کد خبر 6087220

دیگر خبرها

  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیرو‌های مقاومت
  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیروهای مقاومت
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد
  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز