Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@08:07:02 GMT

اهواز| یک محموله قاچاق پوشاک زمستانه در شوش کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۶۵۰۴

اهواز| یک محموله قاچاق پوشاک زمستانه در شوش کشف شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از کشف یک محموله قاچاق و صدور جریمه ۶ میلیاردی برای متولی این محموله خبر داد. ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، رضا سعیدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی مظنون شدن نیروی انتظامی شهر الوان شوش به یک دستگاه تریلری کانتینر دار و توقیف آن تعداد زیادی پوشاک زمستانه و کفش از آن  کشف که پس از تهیه گزارش به تعزیرات حکومتی شهرستان شوش ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شوش پس از دریافت گزارش و اخذ دفاعیات متهم و استعلامات لازم به دلیل قابل قبول نبودن دفاعیات، متهم را علاوه بر ضبط کالا به مبلغ6 میلیارد ریال محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان گفت: این رای از سوی متهم مورد اعتراض قرار گرفت که مجددا در شعبه سوم تجدید نظر سازمان مورد رسیدگی و رای شعبه اول شوش مورد تایید قرار گرفت.

طرح شناسه‌دار کردن تولید پوشاک در استان تهران اجرایی می‌شودتهران| 113 واحد صنفی در طرح برخورد با عرضه برندهای پوشاک قاچاق راستی‌آزمایی شدندیزد به همت دانشگاه آزاد، قطب تولید پوشاک کشور می‌شو

وی ادامه داد:  این رای جهت اجرا به واحد اجرای احکام ارسال  و در حال اجرا است و هم استانی ها می‌توانند علاوه بر سامانه 124 سازمان صمت گزارشات خود را در تارنمای  t135.ir  ثبت کنند.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۶۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان

منصور انصاری   اظهار کرد: پرونده حمل کالای قاچاق شامل ۲۴ هزار و ۹۰۰ کیلوگرم انواع لیوان شیشه ای و بلورجات به ارزش سه میلیارد و ۸۳۵ میلیون ریال در شعبه چهارم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زاهدان بررسی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده و ممنوعیت فعالیت یک ساله شرکت، شخص حقوقی را به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۱۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) این میزان کالا را قبل از خروج از کشور از یک دستگاه تریلی در پایانه مرزی میرجاوه کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • برگرداندن سوخت از مسیر قاچاق
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • محکومیت یک کارگزار کود و نهاده‌های کشاورزی در امیدیه