Web Analytics Made Easy - Statcounter

۳۲ تشکل دانشجویی خراسان جنوبی طی نامه‌ای به اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، خطرات ناشی از تصویب لوایح استعماری CFT و FATF را گوشزد کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ۳۲ تشکل دانشجویی خراسان جنوبی طی نامه‌ای به اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، تکلیف خود را در گوشزدکردن خطرات ناشی از تصویب لوایح استعماری CFT و FATF انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن کامل این نامه به شرح زیر است:

آقایان غلامعلی حداد عادل، علی اکبر ولایتی، محمود احمدی نژاد، علی آقا محمدی، علی لاریجانی و سیدحسن فیروز آبادی؛ اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام

سلام علیکم
با صلوات بر محمد و آل محمد و بااحترام، همانگونه که مستحضرید پس از شکست برجام که خود مصداق کامل یک سند تحریمی از سوی بیگانگان برای ایران بود و همچنین پس از خروج آمریکا از برجام، عده‌ای در داخل دل در گرو اروپا داشتند. حال که اروپا نیز با ساز و کار INSTEX عملاً از برجام خارج شده و کشور ایران را در شرایط مبادله نفت در برابر غذا و دارو قرار داده است؛ دیگر تصویب لوایح استعماری همچون CFT و پالرمو که مصداق بارز خود تحریمی هستند، جایگاهی ندارد؛ لذا از آن جا که مجمع تشخیص مصلحت نظام، در جایگاه حافظ مصالح ملی و دینی می‌باشد از شما خواهشمندیم اولاً در جلسه آتی مجمع تشخیص مصلحت نظام که به بررسی پالرمو و CFT می‌پردازد شرکت کرده و ثانیاً در راستای شفاف سازی، رأی خود را به طور صریح و واضح در رسانه‌ها اعلام کنید.

جنبش دانشجویی استان خراسان جنوبی خود را مکلف به گوشزد کردن خطرات ناشی از تصویب این لوایح استعماری می‌داند و در این راستا از اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستار تبیین و تصمیم گیری انقلابی در رابطه با مسائل مربوط به همکاری با سازمان (FATF) به عنوان پازل تکمیل کننده تحریم‌ها است.
وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ

همچنین دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی و بیرجند علیه تصویب این لوایح تجمع کردند و در آن طی بیانیه‌ای اذعان کردند: در رابطه با مبارزه با تروریسم یا اشاعه سلاح‌های کشتار جمعی، آنچه آشکار و مبرهن است، آنکه ایالت متحده آمریکا و ایادی و هم پیمانان او مروج تروریسم و تأمین مالی آن‌ها و از همه مهم‌ترین تولید و فزونی انواع سلاح کشتار جمعی در سطح جهان بوده اند.

در بخش دیگر این بیانه دانشجویان خراسان جنوبی تأکید کردند: وزارت خزانه‌داری آمریکا برای طراحی تحریم‌های هدفمند و نقطه‌زن علیه ایران، نیاز به اطلاعات اقتصادی اهداف تحریمی دارد. پیوستن به کنوانسیون‌های مذکور، دقت ضربات اقتصادی آمریکا را افزایش می‌دهد و اجرای این کنوانسیون‌ها باعث افشای اطلاعات اقتصادی کشور می‌شود و آسیب‌پذیری اقتصاد را بسیار بیشتر خواهد کرد. نشت اطلاعات اقتصادی در این جنگ اقتصادی، علاوه بر تنگنا قرار دادن وضعیت معیشت و شرایط زندگی مردم، ضربات جبران‌ناپذیری به امنیت ملی کشور وارد خواهد است.

در پایان این بیانیه آمده است: در روند تصویب کنوانسیون CFT در مجلس، وزیر محترم امور خارجه اعلام کردند که نه ایشان و نه رئیس جمهور تضمینی نمی‌دهند که با پیوستن به این کنوانسیون، مشکلات حل خواهد شد؛ اما ما دانشجویان معتقدیم که در صورت مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های FATF و عدم الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون‌های استعماری همچون پالرمو و CFT و با استفاده از راهکار‌های مناسب از جمله استفاده از جوانان متعهد، متخصص و انقلابی می‌توان این تهدید‌ها را به فرصت مبدل ساخته و روند کنونی مشکلات و معضلات اقتصادی کشور بهبود یافته و فشار‌های معیشتی بر آحاد جامعه تقلیل می‌یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تصویب fatf در مجمع تشخیص مصلحت نظام حدادعادل علی اکبر ولایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۶۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده در مراسم سالروز شهادت سپهبد قرنی که با حضور فرماندهان و مسئولان در سینما قدس منطقه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سر افراز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه بررسی شخصیت فردی شهید قرنی، موضوع مهم برای الگوپردازی در جامعه به حساب می آید، اظهار کرد: ویژگی‌های ممتاز آن شهید گرانقدر، امروز برای گره گشایی بسیاری از مشکلات کارگشا است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید سپهبد محمد ولی قرنی، تصریح کرد: مهمترین ویژگی شهید قرنی علاوه بر مقاومت، داشتن بصیرت انقلابی بود.

وی افزود: شهید سپهبد محمد ولی قرنی انسان توانمند، آینده نگر بود که ارتش را بعد انقلاب اسلامی سر و سامان داده و از انحلال ارتش جلوگیری کرد و حضرت امام ( ره) نیز از ایشان حمایت کردند.

عدیده به نقش ارزشمند شهید قرنی در ارتش اشاره کرد و گفت:شهید قرنی از به تاراج رفتن تجهیزات پیشرفته ارتش جلوگیری کرد که آثار همین اقدام مهم وی در دوران دفاع مقدس متبلور شد و ارتش توانست با اتکا به نیروی انسانی مومن و توانمند و تجهیزات پیشرفته جلوی دشمنان بعثی و ایادی استکبار ایستادگی کند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، داشتن صداقت، مبارزه با تجزیه طلبی، پاکسازی ارتش از مستشاران خارجی را از دیگر اقدامات و خصوصیات مهم شهید قرنی برشمرد و خاطرنشان کرد: امثال قرنی ها باید شهید می شدند تا با شهادت به سعادت دنیوی و اخروی برسند.

دیگر خبرها

  • اصفهان؛ میزبان دومین اجلاس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • دولت سیزدهم اماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • دولت سیزدهم پس از ۶ سال کنوانسیون دریای خزر را احیا کرد
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است
  • سکانس‌هایی از فیلم مصلحت
  • برخی امور اقتصادی همچون صنعت خودرو را به مردم بسپارید
  • تصویب فوریت طرح برخی معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دولتی