Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به سخنرانی ترامپ در کاخ سفید که اعلام کرد قصد دارد امروز دستور اعلام وضعیت فوق‌العاده را امضا کند، گفت: «سخنرانی تو خشن و مملو از اشتباهات بوده و به زودی تو را در دادگاه خواهیم دید.»

ترامپ در سخنرانی امروز خود گفت: «قصد دارم امروز دستور وضعیت فوق‌العاده را امضا کنم و رؤسای جمهور سابق این کار را انجام داده بودند و کسی به این موضوع حساس نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساخت دیوار در مرز با مکزیک باعث توقف مهاجرت غیرقانونی خواهد شد و  این دیوار 100 درصد کارایی خواهد داشت.»

پلوسی در ادامه سخنانش گفت: «اعلام وضعیت فوق‌العاده به صورت غیرقانونی، تجاوز به قانون به شمار می‌آید و اقدامی که ترامپ انجام می‌دهد تلاش برای تحقق خواسته‌اش پس از شکست در دستیابی به آن از طریق قانون است.»

وی با دعوت از اعضای حزب جمهوری‌خواه برای پیوستن به دموکرات‌ها در دفاع از قانون گفت: ترامپ فراتر از قانون نبوده و کنگره نباید به وی اجازه دهد که قانون را پاره کند.

کاخ سفید و دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا درباره تامین بودجه 5.7 میلیارد دلاری برای ساخت دیوار مرزی حائل با مکزیک اختلاف دارند و این اختلاف سبب شد تا دولت آمریکا از روز ۲۲ دسامبر و بعد از خودداری نمایندگان دموکرات کنگره از تأمین بودجه  برای ساخت دیوار به مدت 35 روز تعطیل شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۶۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا پس از پایان جلسه اول در مقابل دادگاه منهتن در بیانیه‌ای به خبرنگاران گفت: ما عادلانه محاکمه نخواهیم شد ما واقعاً با این قاضی مشکل داریم.

براساس گزارش النشره، محاکمه دونالد ترامپ در یک پرونده جنایی روز دوشنبه در نیویورک آغاز شد، اتفاقی که ممکن است تغییری چشمگیر در انتخابات ریاست جمهوری ایجاد کند که در آن جمهوری خواهان به دنبال بازگشت به کاخ سفید هستند.

اما موضع ترامپ ۷۷ ساله در قبال این پرونده به هیچ وجه دیدگاه خوان مرچان، قاضی رسیدگی کننده به آن را تغییر نداد. اوپیش از این در اقدامی معمول با همه متهمان به ترامپ هشدار داد که باید در دادگاه حضور یابد. قاضی همچنین به ترامپ نسبت به تلاش‌های مکرر او برای برهم زدن جلسات با پست‌های تحریک آمیز در رسانه‌های اجتماعی هشدار داد.

ترامپ اولین رئیس‌جمهور سابق در تاریخ آمریکا است که در یک پرونده جنایی در دادگاه حاضر می‌شود، در محاکمه‌ای که می‌تواند منجر به محکومیت حبس شود و در نتیجه تعادل کمپین انتخابات ریاست‌جمهوری را که این میلیاردر به عنوان یک نامزد حزب جمهوری خواه اجرا می‌کند، برهم بزند. 

در این دادگاه ترامپ در پرونده‌ی به دلیل پولی که قبل از انتخابات ۲۰۱۶ به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی پرداخت کرده بود، محاکمه خواهد شد. وکلای ترامپ چندین تلاش ناموفق برای به تعویق انداختن محاکمه داشتند، تاکتیکی که آنها در سه پرونده جنایی دیگر رئیس جمهور سابق نیز استفاده کردند. با این وجود ترامپ که در تمامی اتهامات علیه خود اعتراف کرده بی گناه است، در صورت مجرم شناخته شدن با حداکثر چهار سال زندان مواجه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • (ویدئو) ویدئویی از ترامپ هنگام رفتن به دادگاه در نیویورک
  • ترامپ در دادگاه نیویورک حاضر شد
  • ترامپ در دادگاه حاضر شد/ او نخستین رئیس‌جمهور سابق آمریکاست که در یک پرونده جنایی محاکمه می‌شود
  • (ویدئو) محاکمه ترامپ در دادگاه برای یک پرونده جنایی
  • ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی
  • حمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت