Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@13:01:46 GMT

پلوسی خطاب به ترامپ: به‌زودی تو را در دادگاه می‌بینیم

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۶۵۹۰

پلوسی خطاب به ترامپ: به‌زودی تو را در دادگاه می‌بینیم

به گزارش فارس، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به سخنرانی ترامپ در کاخ سفید که اعلام کرد قصد دارد امروز دستور اعلام وضعیت فوق‌العاده را امضا کند، گفت: «سخنرانی تو خشن و مملو از اشتباهات بوده و به زودی تو را در دادگاه خواهیم دید.»

ترامپ در سخنرانی امروز خود گفت: «قصد دارم امروز دستور وضعیت فوق‌العاده را امضا کنم و روسای جمهور سابق این کار را انجام داده بودند و کسی به این موضوع حساس نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساخت دیوار در مرز با مکزیک باعث توقف مهاجرت غیرقانونی خواهد شد و  این دیوار 100 درصد کارایی خواهد داشت.»

پلوسی در ادامه سخنانش گفت: «اعلام وضعیت فوق‌العاده به صورت غیرقانونی، تجاوز به قانون به شمار می‌آید و اقدامی که ترامپ انجام می‌دهد تلاش برای تحقق خواسته‌اش پس از شکست در دستیابی به آن از طریق قانون است.»

وی با دعوت از اعضای حزب جمهوری‌خواه برای پیوستن به دموکرات‌ها در دفاع از قانون گفت: ترامپ فراتر از قانون نبوده و کنگره نباید به وی اجازه دهد که قانون را پاره کند.

کاخ سفید و دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا درباره تامین بودجه 5.7 میلیارد دلاری برای ساخت دیوار مرزی حائل با مکزیک اختلاف دارند و این اختلاف سبب شد تا دولت آمریکا از روز ۲۲ دسامبر و بعد از خودداری نمایندگان دموکرات کنگره از تامین بودجه  برای ساخت دیوار به مدت 35 روز تعطیل شود.

انتهای پیام/.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که مقابل دادگاه محاکمه ترامپ خودسوزی کرده بود جان باخت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مردی که مقابل دادگاه محاکمه تاریخی دونالد ترامپ دست به خودسوزی زده بود یک پس از وخامت وضعیت جسمانی جان باخت.

این اتفاق روز جمعه در حالی مقابل دادگاه منهتن روی داد که روند انتخاب اعضای هیئت منصفه برای محاکمه نخستین رئیس جمهوری سابق تاریخ ایالات متحده در یک پرونده کیفری به اتمام رسیده بود.

رویترز در گزارشی ضمن اشاره به اینکه فرد یاد شده به دلیل جراحات شدید ناشی از سوختگی شدید تنها ساعاتی پس از این واقعه جان باخت به نقل از مسئولان آمریکایی آورده است که به نظر نمی‌رسد هدف از اقدام وی دونالد ترامپ بوده باشد.

سخنگوی پلیس نیویورک گفت که این مرد شبانه در بیمارستان درگذشت. مقامات پیش از این گفته بودند که حال او وخیم است.

به گفته شاهدان، این مرد چند جزوه تایپ شده از کوله‌پشتی‌اش درآورد و آن‌ها را روی هوا پرت کرد و بعد مایعی روی خود ریخت و خودش را به آتش کشید.

روی یکی از آن جزوه‌ها به «میلیاردرهای شرور» اشاره شده بود، اما قسمت‌هایی که شاهد رویترز دیده بود، اشاره‌ای به ترامپ نداشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • مدودف خطاب به آمریکایی‌ها: حرامزاده‌ها فقط جنگ را طولانی می‌کنید
  • واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • مدودف خطاب به آمریکایی‌ها: حرامزاده‌ها با این کار فقط جنگ را طولانی می‌کنید
  • تصویب قانون ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا
  • لایحه کمک امنیتی آمریکا به اوکراین و اسرائیل تصویب شد + جزئیات | این کمک باعث می شود اوکراینی های بیشتری کشته شوند
  • آمریکا لایحه‌ ای در ضدیت با چند کشور تصویب کرد
  • مجلس نمایندگان آمریکا لایحه‌ای در ضدیت با چند کشور تصویب کرد
  • مردی که مقابل دادگاه محاکمه ترامپ خودسوزی کرده بود جان باخت