Web Analytics Made Easy - Statcounter

پل مرسون به شوخی می‌گوید احتمالا مسوت اوزیل بازنشستگی از فوتبال را در نظر خواهد گرفت.

طرفداری- مسوت اوزیل به همراه تیم آرسنال برای بازی مقابل باته بوریسوف از چارچوب لیگ اروپا، به بلاروس سفر نکرد. توپچی‌ها در این دیدار با نتیجه 1-0 از رقیب نه چندان قدرتمند خود شکست خوردند. حالا پل مرسون، بازیکن سابق آرسنال و کارشناس اسکای که اوزیل را بهترین بازیکن تیمِ اونای امری می‌داند، باور دارد که او باید به ترکیب قرمز و سفیدپوشان لندن بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اسکای، پل مرسون در این باره گفت:

شما بهترین بازیکنان خود را بازی می‌دهید و تیم را بر اساس آن‌ها می‌چینید. اوزیل بهترین بازیکن آرسنال است و این که بازی نمی‌کند، من را آزار می‌دهد. باید در خانه بنشیند و با خود بگوید، چگونه باید به این ترکیب وارد شوم؟ نمی‌دانم شاید قصد دارند اوزیل را به بازنشستگی ترغیب کنند. چرا که اگر نتواند در این ترکیب قرار گیرد، شاید به بازنشستگی نیز فکر کند. 

هافبک آلمانی تنها در 3 بازی از 12 بازی گذشته آرسنال، از ابتدا به میدان رفته است. در بازی مقابل چلسی و منچسترسیتی نیز بر روی نیمکت قرار داشت و به بازی نیز نیامد. آرسنال 5 بازی را بدون اوزیل باخته و مرسون باور دارد که این تیم نمی‌تواند بدون او ادامه دهد.

اوزیل آنقدر تاثیرگذار نیست که تیم را اطرافش بسازید. با این حال باید بازی کند چون بهترین بازیکن آرسنال است. نمی‌تواند بدود و تکل بزند. هرگز این اتفاق نخواهد افتاد. اما او باعث می‌شود اتفاقات تاثیرگذاری در بازی بیفتد. آرسنال باید به او بچسبد. آن قدر خوب نیستند که بدون اوزیل ادامه دهند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا

سرو گیراسی عمکلردی باورنکردنی در فصل جاری بوندسلیگا داشته است.

طرفداری | سرو گیراسی، مهاجم اشتوتگارت برای دومین بار در فصل جاری برنده جایزه بهترین بازیکن ماه بوندسلیگا شد.

با اعلام وب سایت رسمی بوندسلیگا، سرو گیراسی با کسب اکثریت آرا و بالاتر از بازیکنانی چون الخاندرو گریمالدو، جمال موسیالا، هری کین و ژاوی سیمونز به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا انتخاب شد. این دومین بار در فصل جاری است که گیراسی این جایزه را کسب می کند. این مهاجم در 4 بازی بوندسلیگا در ماه مارس، پنج گل به ثمر رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • آرتتا: در ماه آوریل فاصله آرسنال با بهترین تیم‌های تاریخ مشخص می‌شود
  • اوزیل: بارسلونا مقصر افت ال کلاسیکوهای اخیر است؛ رئال مادرید می‌تواند قهرمان لیگ قهرمانان شود
  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • توخل: در نیمه‌نهایی با بهترین باشگاه جهان بازی می‌کنیمتوخل
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • دوست دارم با قهرمانی اروپا از بایرن بروم
  • یولین برنت بهترین بازیکن دورتموند-اتلتیکو مادرید
  • عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس
  • تروسارد: آرسنال نیاز به انگیزه دادن کسی ندارد