Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - مسابقه تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ماشین سازی تبریز حاشیه هایی داشت که از جمله آنها، شروع بازی با یک دقیقه سکوت به احترام شهدای اخیر پاسدار در استان سیستان و بلوچستان و نیز عکس یادگاری بازیکنان ماشین سازی با شماره 23 در زمین بازی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ماشین سازی تبریز ، عصر جمعه در هفته هجدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جریان این دیدار ، تمامی بازیکنان تیم فوتبال ماشین یازی تبریز به دلیل احترام به توحید غلامی ابتدا با شماره 23 وارد زمین مسابقه شدند و عکس یادگاری گرفتند و قبل از آغاز بازی ، بازیکنان این تیم پیراهن های اصلی خود را پوشیدند؛ توحید غلامی بازیکن اسبق سپیدرود رشت و بازیکن فعلی ماشین سازی تبریز که در این تیم با شماره 23 به میدان می رفت، به دلیل آسیب دیدگی تحت عمل جراحی قرار گرفت و به همین دلیل تا پایان فصل نمی تواند تیمش را همراهی کند.
به دلیل بارش باران و سرد بودن هوا و همچنین نتایج ضعیف سپیدرود در لیگ برتر، طرفداران و تماشاگران از این دیدار استقبال کمی کردند و حدود سه هزار علاقمند خود را به ورزشگاه رسانده بودند.
پیش از آغاز دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ماشین‌سازی، مسابقه دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز که مهمترین بازی هفته هجدهم بشمار می رفت از اسکوربورد ورزشگاه در حال پخش بود و هواداران در حال تماشای این دیدار بودند.
هنگام ورود دو تیم به میدان بازی، تماشاگران به شدت سپیدرود و علی کریمی سرمربی این تیم را مورد تشویق قرار دادند، همچنین بازیکنان با بنری با مضمون ' یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گرامی باد' وارد زمین بازی شدند.
قبل از آغاز مسابقه علی کریمی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت به سمت نیمکت ماشین سازی رفت و به رضا مهاجری سرمربی و سایر کادر فنی این تیم خوشامد گفت ، همچنین در پایان این دیدار کریمی دوباره به سمت نیمکت ماشین سازی رفت و به کادر فنی این تیم خسته نباشید گفت.
قبل از آغاز این مسابقه و در پی شهادت تعدادی از پاسداران انقلال اسلامی در سیستان و بلوچستان که در یک حمله تروریستی به درجه رفیع شهادت رسیدند، این بازی به احترام این شهیدان با یک دقیقه سکوت آغاز شد.
در جریان این دیدار، بارها کادرفنی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به تصمیمات گروه داوری این دیدار اعتراض می کردند که یکی از این اعتراضات شدید هنگامی بود که بازیکن سپیدرود برای پرتاب اوت دستی زمین خورد که در این صحنه کادرفنی ماشین سازی نسبت به این حرکت اعتراض داشتند.
عزیز معبودی بازیکن ماشین سازی و حمیدرضا طاهرخانی بازیکن جدید تیم سپیدرود رشت در یک صحنه با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند که داور به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد، البته این درگیری لفظی با دریافت کارت زرد خاتمه یافت.
برای اولین بار در تاریخ باشگاه سپیدرود، این تیم از وجود دو بازیکن خارجی به طور همزمان استفاده کرد که لوکا نوزادزه و رومان چاچوا دو بازیکن گرجستانی و جدید این تیم به ‌عنوان نخستین بازیکنان خارجی در تاریخ این باشگاه در دیدار برابر ماشین سازی به میدان رفتند تا برای اولین بار سپیدرود در تاریخ 50 ساله خود از حضور دو بازیکن خارجی سود ببرد.
ده ها طرفدار ماشین سازی نیز خود را به ورزشگاه سردارجنگل رشت رسانده بودند تا از نزدیک نظاره گر بازی تیمشان برابر سرخپوشان رشتی باشند، همچنین هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز در ورزشگاه سردارجنگل حضور یافته بود.
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال امید ایران که طی هفته گذشته در تمرینات تیم سپیدرود حضور یافت، یکی از میهمان ویژه این دیدار بود که نظاره گر بازی سپیدرود مقابل ماشین سازی تبریز بود.
تماشاگران حاضر در ورزشگاه به دلیل بارش باران به طور ایستاده این بازی را تماشا می کردند و پس از پایان این مسابقه و کسب نتیجه تساوی خانگی، تعدادی از آنان به نتایج ضعیف تیم اعتراض کردند.
7285/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر سپيدرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۶۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قربانیان ال‌کلاسیکو: واقعیت یک‌بار برای همیشه!

به گزارش "ورزش سه"، برای بارسا ال‌کلاسیکو اهمیتی فراتر از یک بازی داشت و بسیاری چیزها در گروی پیروزی در آن بود. آینده مربی، خود باشگاه و مسیری که باید در آینده نزدیک طی می‌کرد نیز در خطر بود. این شکست دردناک تأیید کرد که این هفته‌ای "هولناک" برای هواداران بارسلونا بود، کابوسی که آنها را تنها در پنج روز بدون لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا گذاشت و فراتر از عناوین از دست رفته، ردی از قربانیان نیز به جا گذاشت.

ژاوی، اولین قربانی

اولین مورد بدون شک ژاوی است. او قبلاً به دلیل مدیریت اشتباه خود در اخراج آرائوخو مقابل پاری سن ژرمن مورد توجه قرار گرفته بود (تعویض یامال به جای لوا)، اکنون و پس از شکست در برنابئو به نظر نمی‌رسد که بتواند تغییری در تصمیم خود برای ترک بارسا در پایان فصل ایجاد کند.
سرمربی بارسا بازی را به چیزی شبیه به سنگ نوشته خود تبدیل کرد: در دقیقه 63 بازی، ژاوی در حالی که بازی هنوز مساوی دنبال می‌شد، تصمیم به دو تغییر در خط حمله گرفت که بیش از یک تصمیم فنی، وصیت خاص او به نظر می‌رسد. 

او که هنوز انتقادات بازی قبلی را به یاد داشت، تصمیم گرفت لواندوفسکی و رافینیا، دو بازیکن باتجربه، را بیرون بکشد و یامال را که تا آن لحظه بدون شک بهترین بازیکن تیم بود را در زمین نگه دارد. نکته شگفت‌انگیز اما این است که او فران را به‌عنوان یک مهاجم مرکزی به زمین فرستاد در حالی که ویتور روکه علی‌رغم هزینه‌های افتضاح 62 میلیونی‌اش، روی نیمکت ماند.

رسوایی برای دکو (مدیر ورزشی)

اینکه روکه حتی یک دقیقه نیز در هفته تعیین کننده بارسا بازی نکرد، آخرین نشانه ضعف مدیریت ورزشی بارسلوناست و مشخص شد انتقادات ژاوی از این تیم بی‌دلیل نبوده است. اینکه بارسا روی یک بازیکن ناشناس برزیلی چنین سرمایه‌گذاری هنگفتی کرده و به او برابر پی اس جی و رئال یک دقیقه هم بازی نمی‌رسد و یا حساب کردن روی دو ژوائو، فوتبالیست‌هایی که تراز منفی آشکاری از خود به جا گذاشته‌اند، نشان می‌دهد در بارسا در روی همان پاشنه می‌چرخد.

هفته فاجعه‌بار کانسلو با اشتباه روی دو گل پاری سن ژرمن و دو گل دیگر مقابل رئال مادرید، او را باید از ادامه حضور در این تیم محروم کند. شرم‌آور است که هیچ‌کس در باشگاه متوجه نشد که خرید بازیکنانی که قبلا توسط پپ گواردیولا کنار گذاشته شده بودند، چندان هوشمندانه به نظر نمی‌رسد.

و خوان لاپورتا

این ال‌کلاسیکو همچنین رئیس لاپورتا را نیز رسوا می‌کند که سطح انتظارات را بسیار بالاتر از حد معقول افزایش داده بود. رئیس اکنون کار بسیار دشواری برای انجام دادن دارد: نه تنها باید سریعاً مربی جدیدی را معرفی کند که معتبر باشد، بلکه باید یک تغییر اساسی در گفتار خود ایجاد کند. او یک‌بار برای همیشه باید به تواضع متوسل شود، سخنرانی‌ها و وعده‌های بزرگ را کنار بگذارد و درک کند که بارسا برای مدتی به سفر خاص خود در بیابان ادامه خواهد داد.

به‌طور خلاصه، زمان لاپورتا فرا رسیده است، او باید واقعاً قدرت رهبری خود را اعمال کند و شروع به رفتار درست با اعضای باشگاه به گونه‌ای کند که گویی یک فرد بالغند و می‌توان حقیقت را برای آنها توضیح داد، حتی اگر تلخ و بی‌رحمانه باشد. بهترین چیزی که از ال‌کلاسیکو به جا ماند، دقیقاً بهترین چیزی است که این فصل برای هواداران به جا گذاشته است: لامین، کوبارسی، فرمین، سه فرزندی که میراث بزرگ ژاوی هستند.

از این به بعد فقط یک راه وجود دارد: روی جوانان حساب کنید و باشگاه را با ریاضت و فروتنی مدیریت کنید. 

ال‌کلاسیکو به وضوح نشان داد که بارسا تیمی امیدوارکننده، بسیار سبز و آشکارا در حال ساخت ولی با کمبودهای ساختاری آشکار و تیمی بسیار نابرابر در قیاس با رئال مادریدی بالغ، متعادل و بی‌نهایت رقابتی‌تر است. ژاوی در بارسا ادامه نخواهد داد و برای لاپورتا نیز زمان در حال اتمام است.

ارنست فولچ: اسپورت

دیگر خبرها

  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • قربانیان ال‌کلاسیکو: واقعیت یک‌بار برای همیشه!
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد