Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز جمعه گفت که برجام، بعد از خروج آمریکا از آن تحت فشار بسیار شدید قرار گرفته است. آفتاب‌‌نیوز : «فدریکا موگرینی»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت که ماهیت تهدیدهای امنیتی تغییر کرده است. 
به گزارش آفتاب نیوز، موگرینی تصریح کرد هیچ‌کدام از چالش‌های امنیتی که دنیای امروز با آنها مواجه است را نمی‌توان با رویکرد صرفاً نظامی حل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بخشی از سخنان خود به «برنامه جامع اقدام مشترک» (برجام) اشاره کرد. 
او گفت: «اگر بگویم فشاری که طی سال گذشته به این توافق هسته‌ای وارد شده، بسیار شدید، بسیار شدید بوده حق مطلب ادا نمی‌شود.»
«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا ماه می سال گذشته میلادی (اردیبهشت‌ماه امسال) به مشارکت آمریکا در توافق هسته‌ای برجام پایان داد. 
موگرینی در ادامه سخنانش گفت: «اطمینان دارم اگر به خاطر حمایت کشورهای اروپایی نبود توافق برجام مدت‌ها پیش و شایدهمان می سال گذشته مرده بود.»
منبع: فارس 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: موگرینی برجام اروپایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فشار شدید روی آنچلوتی: ممکن است بمیرم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ در ورزشگاه اتحاد برابر منچسترسیتی به میدان رفت و موفق شد میزبانش را در ضربات پنالتی از سر راه بردارد و به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کند.

شاگردان آنچلوتی در حالی موفق شدند برنده این میدان باشند که تحت فشار شدید سیتیزن‌ها قرار داشتند و این تیم بارها و بارها دروازه آنها را تهدید کرد که با درخشش آندری لونین و دیگر بازیکنان رئال به جز گلی که کوین دی بروینه توانست به ثمر برساند، دیگر موفق به باز کردن آن نشد.

دو تیم پس از ۹۰ دقیقه به تساوی رضایت دادند و این نتیجه در وقت‌های اضافه هم پابرجا ماند تا ضربات پنالتی تکلیف تیم برنده را مشخص کند و باز هم درخشش دروازه‌بان اوکراینی به کار رئال آمد و باعث شد که آنها در جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها حضور داشته باشند.

در جریان ضربات پنالتی هم مشخص بود که آنچلوتی فشار زیادی را تحمل می‌کند. مربی‌های ایتالیایی پس از پایان این بازی و در راهروی منتهی به رختکن به دوربین و خبرنگاری که در آنجا حضور داشت گفت:« اگر امروز نمیرم، جاودان هستم!» تا مشخص شود که تحت چه فشار شدیدی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ادعای یک نشریه انگلیسی : بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است
  • بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است!
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • فشار شدید روی آنچلوتی: ممکن است بمیرم!
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • همکاری راهبردی اتحادیه اروپا و ژاپن در بخش مواد پیشرفته آغاز شد
  • هیچ رفتاری را که سبب خدشه به تعامل ما با آژانس شود نمی‌پذیریم/ مدیرکل بین برجام و پامان تفکیک قائل شود
  • بازدید منظم آژانس از تاسیسات هسته‌ای ادامه دارد
  • اسلامی: بازدید منظم آژانس از تأسیسات هسته‌ای/ نظارت ۱۲۰ بازرس
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران