Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بندرعباس- ايرنا- استاندار هرمزگان از سفر رييس جمهوري و جمعي از اعضاي هيات دولت به اين استان در روزهاي يکشنبه و دوشنبه 28 و 29 بهمن ماه خبر داد.

به گزارش ايرنا، فريدون همتي شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران با اعلام برنامه هاي سفر رييس جمهوري به استان، اظهار داشت: دکتر روحاني صبح روز يکشنه 28 بهمن ماه وارد فرودگاه بندرلنگه مي‌ شود و در ورزشگاه تختي اين شهر با مردم ديدار مي‌ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: شرکت در نشست شوراي اداري و ديدار با نخبگان در عصر روز يکشنبه بخش ديگري از برنامه هاي سفر رييس جمهوري به هرمزگان است.
همتي بيان داشت: رييس جمهوري در اين نشست چندين طرح در حوزه هاي کشاورزي، راه، مسکن و صنعت و معدن را به صورت ويديو کنفرانس افتتاح مي کند.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: مهم ‌ترين برنامه رئيس جمهور در روز دوم سفر به هرمزگان، بهره برداري از فاز سوم پالايشگاه ستاره خليج فارس و نشست خبري با خبرنگاران است.
7198/6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۶۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری ظهر سه شنبه در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و جمعی از معاونین عنوان کرد: هر چه امروز در جهان عزت و اقتدار داریم از برکت مجاهدت و خون شهداست که برگرفته از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) است و قطعاً باعث جهش در همه عرصه‌ها خواهد شد.

وی افزود: در دور اول سفر ریاست جمهوری مبلغ ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید استان اختصاص یافت و اعتبارات در این حوزه باید تقویت شود و به نحو مطلوبی تخصیص پیدا کند تا تحولی اساسی در حوزه فرهنگ شهدا در ایلام ایجاد شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام تأکید کرد: ساماندهی مزار شهدا به مثابه کانون ارزش‌های انقلابی در دستور کار قرار دارد و باید گلزار شهدا از هر نظر متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی باشد.

هژبری با بیان اینکه دولت سیزدهم بهترین فرصت برای بازسازی فرهنگ شهدا در جامعه است، تأکید کرد: تکریم شهدا و جانبازان و خانواده‌های شهدا و رسیدگی به مسائل درمانی و مسکن و… آن‌ها برای مدیران یک وظیفه و توفیق است.

کد خبر 6086384

دیگر خبرها

  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده‌اش
  • نام‌گذاری یکی از بزرگترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • میزبانی «سوره» از نشست‌های «فیلم جستار» و «ژانرهای ترکیبی»