Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان های فریدونشهر، فریدن، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: آزموده را آزمودن خطاست، اروپا و آمریکا و بیگانگان با ما نیستند و ما باید به خودمان برگردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فریدونشهر، «اکبر ترکی» در سخنان  بین الصلاتین نمازجمعه این هفته فریدونشهر، ضمن تسلیت شهادت بسیجیان و پاسداران در حمله تروریستی شامگاه چهارشنبه، تروریست ها را  وابسته به آمریکا و اسرائیل بیان کرد و گفت: یکی از این جوانان، مهندس شهید داود میرزایی از اهالی  روستای علی عرب  شهرستان چادگان است و خواهری در شهر درچه سه برادر و همسرش در این حادثه به شهادت می رسند، دشمن رادر به شهادت رساندن چهار نفر اعضای یک خانواده باید شناخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم شهرستان های فریدونشهر، فریدن، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی با یادآوری کلام امام راحل که آمریکا شیطان بزرگ  است و اسرائیل محو شود، با تاکید بر اینکه این  موضوع برای عمل مسئولان مجلس و دولت است، تصریح کرد: آزموده را آزمودن خطاست و اگر می گویند کهCFT و FATF را تصویب کنید تا تروریست ها، حامبان مالی و معنوی آنها و پولهای آنها شناخته شود، اینها دروغ است، اروپا و آمریکا و خارجی ها با ما نیستند و به خودمان برگردیم و خداوند نصرت خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه آماده شهادت هستبم و شهدای مدافع وطن را شهدای اسلام، انقلاب، خدا و پیامبر و ائمه  دانست و تاکید کرد: همه در میدان هستیم و مسئولانی مانند من باید به بیشتر به مردم، به خصوص خانواده های شهدا و ایثارگران  توجه نمایند و اختلاس و مفاسد مالی را تا پایان پیگیری و حل کنند، مردم هم دین و انقلاب را حفظ خواهند کرد.

 

10 میلیارد تومان برای شبکه بهداشت و درمان چهار شهرستان

ترکی در پاسخ به سوال های مردم در خصوص فاضلاب فریدونشهر با بیان اینکه 6 میلیارد تومان برای داران و فریدونشهر اعتبارگرفته شد که دولت برای اشتغالزایی 25 درصد آن را کاست ، اظهار کرد: 4 میلیارد و 875 میلیون تومان برای فاضلاب دو شهرستان اختصاص یافت و چون اجازه تعریف پروژه جدید نداریم امکان جدایی ردیف بودجه این دو شهر نبود و به استاندار نیز گفته شد که با این عدد و ارقام ها نمی توان این کار را خاتمه داد و باید از منابع دیگری تامین شود.

 

نماینده مردم فریدونشهر، فریدن، چادگان و بوئین میاندشت با یادآوری اینکه پزشکان اقماری برای حضور  و ماندن در بیمارستان تصویب شد و پزشکان جراح، اطفال، زنان، داخلی، بیهوشی، چشم پزشکی، اعصاب و روان، ارتوپدی درشهرستان بین چند روز هفته تا یک ماه حضور دارند، تشریح کرد: چهار میلیارد هزینه درمانگاه شهدا شده است و برای بهره برداری از آن نیازمند 800 میلیون تا یک میلیارد تومان که در سال آینده افتتاح شود و10 میلیارد تومان برای شبکه بهداشت و درمان برای چهار شهرستان قرار خواهد گرفت و به زودی سه آمبولانس تخصیص خواهدشد.

 

وی با تاکید  بر اینکه آب شرب در اولویت اول و آب کشاورزی در اولویت دوم 4 شهرستان است و با اشاره به اینکه مشکل آب وحدت آباد تا مقداری حل شده و نهضت آباد نیز در دست بررسی است، ادامه داد: مردم پشتکوه و پیشکوه گاز ندارند و همه هزینه این پروژه چهار و نیم میلیارد تومان بود و اگر 500 میلیون تومان آن اختصاص یافته بود می توانستیم  شاهد کلنگ زنی و آغاز طرح در 22 بهمن باشیم که موجب گلایه مسئولان شهرستان شد.

 

ترکی با اشاره به اینکه ساختمان بیمه سلامت صد میلیون تومان در سال 97 گرفت، مطرح کرد: بخشداری پشتکوه و پیشکوه و ساختمان اداری تامین اجتماعی ساخته خواهد شد و درمانگاه عمومی تامین اجتماعی به بهره برداری خواهد رسید و پکیج فاضلاب مسکن مهر 300 میلیون تومان، محوطه سازی آن 380 میلیون و 100 میلیون تومان نیز برای مسجد آن هزینه شده است.

 

نماینده مردم فریدونشهر با بیان اینکه جاده های میدانک به زمستانه، دره بید، آنتن های پشتکوه و اتصال پشتکوه به پیشکوه با همکاری بنیاد برکت و خیران در حال ساخت است، یادآوری کرد: مجلس در سه سال اخیر 4 میلیون تن قیر برای شهرستان ها تصویب کرده و برای روستاهای مصیر و چغیورت، 70 و 50 میلیون تومان اعتبار ملی قرار داده شده است.

 

وی با اشاره به درخواست از دولت در برای بخشش سودهای زیر 100 میلیون تومان و اینکه در حال حاضر این رقم  16 میلیون تومان است، افزود: مجلس سود مرکب را حذف کرد و مهم ترین خواست مردم ایجاد اشتغال است و به کشاورزی و دامپروری باید توجه شود زیرا عربستان و امارات با خرید دام های مولد ما هستند خودمان باید کمک کنیم تا این نقشه شوم نا کام بماند./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وزیر ارشاد فاطمیه ایام فاطمیه حمله تروریستی اردبیل فریدونشهر حادثه تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل دیدنی حامیان و مخالفان اسرائیل در مجلس انگلیس + ویدئو

دریافت 31 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در ادامه ویدئویی از حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس را ببینید.

کد خبر 845180 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین

دیگر خبرها

  • حامیان هدیه‌های خدا
  • تروریست‌ها علیه اقتصاد مَکُران
  • کرملین : تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • اسرائیل اگر با مردم غزه برخورد انسانی داشته، ۹۹ درصد موشک‌های ما را هم توانسته رهگیری کند
  • کرملین: تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • با دروغ‌پردازیِ قتل یک دختر می‌خواهند اهمیت «وعده صادق» را به حاشیه برانند
  • حامیان رژیم صهیونیستی روی اسب بازنده شرط‌بندی نکنند
  • تقابل دیدنی حامیان و مخالفان اسرائیل در مجلس انگلیس + ویدئو
  • (تصاویر) تظاهرات حامیان فلسطین در تورنتوی کانادا
  • پونه زار آبشاری سرچشمه گرفته از دل زاگرس