Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه گلپایگان با یادآوری اینکه مردم برای شکم و اقتصاد انقلاب نکردند، گفت: رهبری در این بیانیه اقتصاد را مهم ولی هدف نمی داند و برای رسیدن به آن هدف متعالی اقتصاد قوی و متکی به داخل را با اهمیت بیان می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام «محمد تقی کرامتی» در خطبه های این هفته نمازجمعه گلپایگان که در مصلی شهرستان برگزار شد، حضور پرشور ملت در 22 بهمن امسال که روز جشن ملی و راهپیمایی مردم  به شکرانه پیروزی انقلاب مردم  است که در آن به نظام و انقلاب اسلامی اعلام وفاداری می کنند و همبستگی با بکدیگر را نشان می دهند  و با تاکبد بر اینکه  برای این حضور مردم در صحنه سباسی باید شکر گذار بود، گفت: این حضور رسانه های لال و گنگ را به زبان آورد و امسال ناگزیر گوشه هایی از این واقعیت بزرگ را به نمایش بگذارند و اعتراف کردند که مردم محکم تر از 40 سال قدم در مسیرخودش گام برمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه گلپایگان در تشریح اهمیت حضور مردم  در راهپیمایی 22 بهمن،بیان کرد: اقدامات بسیاری را از فردای خروج آمریکا از برجام اقداماتی انجام شد تا مردم دلسرد شوند و میان مردم و نظام فاصله انداخته و مردم را به خاطر مشکلاتی معشیتی که خود عامل آن بودند را در مقابل نظام قرار دهند و این فتنه،  تقابل میان نظام و ملت بود و مردم  آگاه و بصیر فتنه و سرمنشا آن را تشخیص دادند و با حضور پرشور خود که  با افزایشی  بین 10 تا 50 درصد  همراه بود، شکست سنگینی را به محاسبات استکبار و به خصوص آمریکا وارد کردند.

 

وی با تاکید به اینکه استکبار مردم، انقلاب و پدید آورندگان آن و عناصر حرکت بخش انقلاب را نشناختند و نتیجه توطئه ها و نقشه ها و محاسبات آنها شکست است، خطاب به مسئولان تصریح کرد: مردم با همه مشکلات و چالش هایی که مواجه هستند افتخار عظیمی را خلق کردند و این رسالت مسئولان و کارگزاران را سنگین می کند و تذکر می دهیم که وظیفه در قبال این حضور سخت تر شده و باید همت را به کار گرفت و با مدیریتی جهادی و استفاده از ظرفیت های درونی بتوانید قدم های بعدی را محکم تر بردارید و با حرکت لاک پشتی و اقدامات و برنامه ریزی که متناسب با جنگ اقتصادی نیست نمی توان مشکلات را حل کرد و باید طرحی نو در انداخت تا شرایط داخلی بهتر گردد.

 

حجت الاسلام کرامتی به نکاتی خارج از بیانیه راهبردی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و با یادآوری اینکه  بیانیه که پس از راهپبمایی 22 بهمن صادر شده و همه را خطاب داده است، تشریح کرد: این بیانیه برنامه 40 سال آینده نظام است و 40 سال گذشته با فراز و نشیب های بسیار را گام اول می داند و زمان صدور بیانیه در زمانی است که  به اذعان طراحان تحریم، کشور درسخت ترین نوع تحریم تاریخ قرار دارد و الان کشور در گردنه های سخت و خطرناکی قرار دارد و این بیانیه نشان می دهد که افق آینده روشن است و از این گردنه ها عبور خواهیم کرد و برای رسیدن به قله تمدن بزرگ اسلامی باید این سختی ها را  تحمل کرد و با تجهیز و مقاومت و برنامه ریزی و اتخاذ تصمیمات درست این مسیر طی شود.

 

خطیب نمار جمعه گلپایگان کارکرد این بیانیه را هم داخلی و هم خارجی  دانست و عنوان کرد:  توجه به اهداف و ابزار های مسیر کارکرد داخلی است و نشان دادن اهداف انقلاب به خارج، کارکرد خارجی آن است و به دشمنان انقلاب هشدار و تبیین شود که مردم برای شکم و اقتصاد انقلاب نکردند و در اوائل انقلاب گروه هایی بودند که سرلوحه اقداماتشان نان، مسکن و آزادی بود ولی مردم زیر بیرق شعارهای امام مبتنی بر شعائر دینی سینه زدند و انقلاب را به نتیجه رساندند و رهبری در این بیانیه اقتصاد را مهم ولی هدف نمی داند و برای رسیدن به آن هدف متعالی اقتصاد قوی و متکی به داخل را با اهمیت بیان می کند.

 

وی با یادآوری اینکه  هرچند دراین بیانیه همه مسئولان و مردم خطاب قرار می گیرند ولی سخن اصلی با جوانان است و آنها را برای رفع فساد و تحقق عدالت اجتماعی به برخاستن دعوت می کند، ادامه  داد: بیانیه گام دوم انقلاب برای نزدیک شدن به تمدن نوین اسلامی است و اظهار امیدواری کرد: این بیانیه مانند متون و بیانیع های پیشین مشمول مرور زمان نشود وچند نفری در ستایش آن سخن نگویند و فقط تبدیل به سربرگ نامه های اداری  گردد و اصل های نامه فراموش شود./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی وزیر ارشاد حمله تروریستی اردبیل ایران جشنواره موسیقی فجر گام دوم انقلاب گلپایگان امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین حمله عراقی‌ها به پایگاه‌های صهیونیستی درکمتر از۲۴ساعت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که «مجاهدان ما بامداد چهارشنبه پایگاه نظامی سپیر متعلق به اشغالگران را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار دادند.»

این دومین پایگاه متعلق به رژیم صهیونیستی است که در کمتر از ۲۴ ساعت اخیر از سوی نیروهای مقاومت عراق مورد هدف حملات موشکی و راکتی قرار می‌گیرد.

ساعاتی پیش از این نیز، منابع منطقه‌ای از حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی عوبدا متعلق به رژیم صهیونیستی خبر داده بودند. در همین ارتباط نیز مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد شامگاه سه شنبه پایگاه هوایی ارتش رژیم صهیونیستی «عوبدا» در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق تاکید کرد به عملیات‌های خود علیه مواضع و اهداف دشمن صهیونیستی در حمایت از غزه ادامه خواهد داد.

روز یکشنبه گذشته نیز، مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای خبر داد که مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی را با پهپاد هدف قرار داده است. شبکه خبری المیادین بامداد یکشنبه اعلام کرد که مقاومت اسلامی عراق با اشاره به انجام این حمله در ماه مبارک رمضان، تاکید کرد که این عملیات‌ها در حمایت از مردم فلسطین استمرار خواهد داشت.

پیش از این، مقاومت اسلامی عراق طی بیانیه‌ای اعلام کرده بود که در حمایت از مردم مقتدر غزه و در پاسخ به کشتار مردم بی‌دفاع آن تاسیات برق رژیم صهیونیستی در «تل‌آویو» را با پهپاد هدف قرار داده است. در این بیانیه با تاکید بر استمرار این حملات برای انهدام اهداف حیاتی دشمن صهیونیستی آمده است که عملیات پهپادی در تکمیل مرحله دوم عملیات مقاومت در برابر اشغالگری و حمایت از مردم غزه و در پاسخ به جنایت و کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان بی دفاع فلسطینی انجام گرفته است.

کد خبر 6063272

دیگر خبرها

  • امت اسلامی پایه شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است
  • شهادت قله رستگاری است/ جنگ غزه ماهیت تمدن غرب را نشان داد
  • منظومه اقتصادی رهبر انقلاب در نامگذاری سال‌ها
  • نظرات برخی نمایندگان مجلس درباره شعار سال ۱۴۰۳
  • محفل امام حسنی‌ها، گامی در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی / دهه هشتادی‌ها را اینجا بشناسید
  • مشارکت مردم یک عنصر کلیدی در تحقق اهداف اقتصادی و ملی است
  • دومین حمله عراقی‌ها به پایگاه‌های صهیونیستی درکمتر از۲۴ساعت
  • مردمی کردن اقتصاد باید با جدیت دنبال شود
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ ۳ شهرک نظامی اسرائیل را درهم کوبید
  • لزوم مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی با عزم جهانی