Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرهنگ عزیز الهیاری   فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کنگاور در گفتگو با  خبرنگار     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،   اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق احشام، ماموران انتظامی این شهرستان با انجام رصد‌های اطلاعاتی از ورود یک محموله قاچاق احشام توسط یک دستگاه خودرو کامیونت باری مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: ماموران پس از کنترل محور تردد این خودرو در جاده‌های فرعی با اجرای تور ایست و بازرسی آن را متوقف و در بازرسی از خودرو موفق به کشف تعداد ۴۶ راس دام قاچاق (گوسفند) شدند.

سرهنگ الهیاری بیان  کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش این محموله قاچاق ۷۶۰ میلیون ریال برآورد شده است.
وی با اشاره به تشکیل پرونده در این خصوص، از معرفی یک متهم به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

انتهای  پیام/ز

کشف تعداد ۴۶ راس دام قاچاق 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۶۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد

علیرضا لطفی در جمع خبرنگاران گفت: ماموران نیروی انتظامی محموله قاچاق را از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: این پرونده که شامل قاچاق پارچه و فندک به ارزش ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال بود، در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان بیان کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا و ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودروی حامل کالا محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • بیش از ۴ هزار عدد قرص غیر مجاز در شازند کشف شد
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان