Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@07:06:37 GMT

ظریف: نباید فضاسازی های یک جانبه را داوری کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۷۰۴۸

ظریف: نباید فضاسازی های یک جانبه را داوری کرد

وزیر امور خارجه با قدردانی از دلسوزی علی کریمی ملی پوش با سابقه و محبوب ایرانی درخصوص نگرانی از فشار بر مردم گفت: نباید فضاسازی های یک جانبه را داوری کرد.

دکتر محمد جواد ظریف در پاسخ به پرسش خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص اظهار نظر کریمی در خصوص سخنرانی اخیرش در زمینه افتخار به مقاومت ملت های منطقه در مقابل تجاوزگران و تروریست ها و افراطی ها افزود: ما مردم ایران همه در یک کشتی نشسته ایم و تفاوتی میان ما نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی ادامه داد: اگر رنجی و شادی هست، اگر افتخاری هست مال همه ما است. اینکه آقای کریمی نگران فشار بر مردم است، ستودنی است اما بنده نیز همه فشارهای داخلی و خارجی را برای تلاش جهت کاستن این فشارها با کمال افتخار و به عنوان کوچکترین انجام وظیفه دربرابر ایثارهای ملت بزرگ ایران پذیرفته و انشاالله در آینده نیز همین تلاش را بی پروا ادامه خواهم داد. 
وزیر امور خارجه اظهار داشت : برای آقای کریمی احترام قائلم و تفاوتی بین خودمان نمی بینم. همه ایرانی هستیم و در یک فضا تنفس و در یک کشور زندگی می کنیم. اگر ایشان و دیگرانی از عرایض بنده و یا در واقع از نقل قول های ناقصی از عرایضم دلگیر شده اند، بسیار متاسفم. اما تقاضای من از کریمی عزیز و دلسوز، دیگر دوستان و هموطنان این است که قبل از داوری بر اساس فضاسازی های یک جانبه، یک بار عرایض بنده در آن سخنرانی را بطور کامل گوش دهند.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۷۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری

سازمان تامین اجتماعی به منظور حمایت از افراد شاغل طرحی را به عنوان بیمه بیکاری در نظر گرفت تا در صورت بیکار شدن کارکنان آنها بتوانند از مزایای بیمه بیکاری بهره‌مند شوند و امرار معاش کنند.

اما به گفته شهروندخبرنگار با وجود اینکه در سال جدید تمامی حقوق ها افزایش یافته است اما این افزایش شامل بیمه بیکاری نمی شود.

وی با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام و درود بنده ٢۴ سال پرداختی بیمه دارم و هنگامی که هرساله افزایش می‌خورد ما هم با همان افزایش همه ساله بیمه را پرداخت می کردیم. اکنون بنده یکسال و نیم تعدیل شدم و از بیمه بیکاری استفاده می‌کنم. اما با وجود اینکه در سال جدید همه حقوق‌ها افزایش داشته اما فقط بیمه بیکاری هست که افزایش شاملش نمی شود و وقتی این موضوع را پیگیری کردم به من اعلام کردند قانون افزایش نداریم. اما همه چیز گران شده است و از سوی دیگر بنده مستاجر و متاهل هستم و فرزند دانشجو دارم خواهش می‌کنم این موضوع را رسیدگی کنید مشکل خیلی از مردم است.

منبع: رنجبر - شهروند خبرنگار

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ۸ نشانه ظریف که نشان می‌دهد دوست‌تان پشت سر شما صحبت می‌کند!
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد
  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • ببینید | رژیم صهیونیستی با جنگ چند جانبه مهار شده است
  • رژیم صهیونیستی با جنگ چند جانبه مهار شده است + فیلم
  • پس‌لرزه‌های توئیت کریمی قدوسی درباره یک موضوع نظامی /این هم نوعی شهوت محسوب می شود؟
  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و پاکستان بر توسعه روابط همه جانبه است
  • ایده‌های جالب مردم غزه در برابر توحش همه جانبه صهیونیستها
  • مطالبه ۱۳۶ مشهدی در دیدار مردمی رسیدگی شد