Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:43:26 GMT

پاسخ ظریف به ابراز نگرانی علی کریمی

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۷۱۰۲

پاسخ ظریف به ابراز نگرانی علی کریمی

وزیر امور خارجه ضمن ستایش از علی کریمی بخاطر نگرانی برای فشار بر مردم، عنوان کرد در فضاسازی‌های یک جانبه، داوری نکنید.

به گزارش "ورزش سه" از ایرنا، دکتر محمد جواد ظریف در خصوص اظهار نظر علی کریمی پیرامون سخنرانی اخیرش درباره «افتخار به مقاومت ملت‌های منطقه در مقابل تجاوزگران و تروریست‌ها و افراطی‌ها» عنوان کرد: «ما مردم ایران» همه در یک کشتی نشسته‌ایم و تفاوتی میان ما نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: اگر رنجی و شادی هست، اگر افتخاری برای همه ما است؛ اینکه آقای کریمی نگران فشار بر مردم است، ستودنی است اما بنده نیز همه فشارهای داخلی و خارجی را برای تلاش جهت کاستن این فشارها با کمال افتخار و به‌عنوان کوچکترین انجام وظیفه دربرابر ایثارهای ملت بزرگ ایران پذیرفته و ان‌شاالله در آینده نیز همین تلاش را بی‌پروا ادامه خواهم داد.

 

وزیر امور خارجه با بیان اینکه برای آقای کریمی احترام قائل هستم و تفاوتی بین خودمان نمی‌بینم، ابراز کرد: همه ایرانی هستیم و در یک فضا تنفس و در یک کشور زندگی می‌کنیم؛ اگر ایشان و دیگرانی از عرایض بنده و یا در واقع از نقل قول‌های ناقصی از عرایضم دلگیر شده‌اند، بسیار متاسف هستم؛ اما تقاضای من از کریمیِ عزیز و دلسوز، دیگر دوستان و هموطنان این است که قبل از داوری بر اساس فضاسازی‌های یک جانبه، یک بار عرایض بنده در آن سخنرانی را به طور کامل گوش دهند.

 

علی کریمی سپیدرود رشت وزارت ورزش و جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی کریمی سپیدرود رشت وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۷۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس‌لرزه‌های توئیت کریمی قدوسی درباره یک موضوع نظامی /این هم نوعی شهوت محسوب می شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد

توئیت کریمی قدوسی با واکنش‌هایی از سوی کاربران و فعالان رسانه‌ای مواجه شد. در همین راستا، محمد سالاری در شبکه اجتماعی ایکس با هشتگ‌های نفوذ و پایداری نوشت: «کریمی قدوسی: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد. پس از اقدام نظامی کشورمان چنین اظهاراتی از سوی نماینده انقلابی، نشانه تدبیر و بصیرت است یا پیامی برای تشکیل ائتلاف جهانی علیه ایران و افزایش تحریم و فشار بر مردم؟»

عبدالله گنجی، روزنامه نگار هم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «این هم نوعی شهوت محسوب می شود؟ چه لزومی دارد جای رئیس سازمان انرژی اتمی نشستن و از او عبور کردن؟ چه مشکلی از نظام و مردم حل می کنید؟ لااقل تحلیل یا مطالبه کنید. خبر مجرا، صاحب و تدبیر دیگری دارد.»

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898319

دیگر خبرها

  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • ۸ نشانه ظریف که نشان می‌دهد دوست‌تان پشت سر شما صحبت می‌کند!
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • ادعای جدید کریمی قدوسی درباره ساخت کلاهک هسته ای /با موشک کاتیوشا که نمی توان تهدید هسته ای را پاسخ داد /حرف سِری و خاصی نزدم، آژانس هم مطلع است
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • مسوولان برای مشارکت مردم در تولید طرح بدهند
  • پس‌لرزه‌های توئیت کریمی قدوسی درباره یک موضوع نظامی /این هم نوعی شهوت محسوب می شود؟
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از بحران آب آشامیدنی در افغانستان