Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@19:37:36 GMT

شرکت گسترده مردم غزه در راهپیمایی بازگشت و

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۵۷۱۰۷

دهها فلسطینی به ضرب گلوله و شلیک گازهای سمی و خفه کننده نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان راهپیمایی بازگشت زخمی شده و آسیب دیدند.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم دهها هزار نفر از مردم غزه همانند هر جمعه امروز نیز در چادرهای بازگشت در مرز شرقی نوار غزه با فلسطین اشغالی راهپیمایی کردند و رژیم اسرائیل را به چالش کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهپیمایی این هفته با شعار "غزه به جدا شدن از کرانه باختری و شکست تن نمی دهد"، برگزار شد.

هیئت عالی ملی راهپیمایی بازگشت خواستار برگزاری راهپیمایی تحت این شعار شده بود.

راهپیمایان بر لزوم حق بازگشت به سرزمین خود و شکسته شدن محاصره غزه تاکید کرده و بالن های آتش زا به آسمان فرستاده و لاستیک ها را آتش زدند.

نیروهای رژیم صهیونیستی نیز اقدام به شلیک گلوله جنگی و گازهای سمی و خفه کننده به سمت راهپیمایان کردند که در جریان آن هشت شهروند فلسطینی به ضرب گلوله زخمی و دهها نفر دیگر دچار حالت خفگی شده و آسیب دیدند.

یک نفر از زخمی ها امدادگر بود که به ضرب گلوله صهیونیست ها در منطقه ملکه در شرق شهر غزه زخمی شد.

مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی از 30 مارس 2018 هر جمعه شاهد راهپیمایی بازگشت است. راهپیمایی امروز چهل و هفتمین راهپیمایی بازگشت بود.

تاکنون 265 فلسطینی در این راهپیمایی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهید و بیش از 27 هزار نفر دیگر زخمی شده و آسیب دیده اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: راهپیمایی بازگشت غزه کرانه باختری فلسطین اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغالزایی ۲ هزار نفر در چهار واحد فرآوری سنگ آهن اسدآباد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در شهرستان اسدآباد سه کارخانه تولید کنسانتره و یک کارخانه تولید گندله آهن فعالیت می‌کنند و در مجموع ۵۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵۰۰ نفر غیر مستقیم مشغول کار هستند.

با راه اندازی واحد‌های دیگر در زنجیره تولید آهن می‌توان از خام فروشی این ماده معدنی جلوگیری و اشتغال پایدار در این شهرستان ایجاد کرد. 

بیشتر بدانیم: 
کنسانتره آهن یک محصول خروجی از فرآوری سنگ آهن است که با خرد کردن، آسیاب کردن، جداسازی مغناطیسی و فلوتاسیون به دست می‌آید. کنسانتره سنگ آهن در فرآیند تولید گندله برای کوره بلند و بریکت استفاده می‌شود و محصولی غیر سمی، غیرقابل اشتعال و غیرقابل انفجار است. ماده اولیه تولید کنسانتره آهن، سنگ آهن است.
‫گندله آهن ترکیبی از اختلاط مواد خام، تشکیل گلوله و عملیات حرارتی پخت و تبدیل آن به کره‌های سخت است. مواد خام را به شکل یک گلوله می‌غلطانند، سپس در یک کوره یا در توری پخته می‌شوند تا ذرات را در یک کره سخت تف جوشی کنند. ‬

دیگر خبرها

  • راهپیمایی‌گسترده مردم کرج در حمایت از اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • برادر کشی با شلیک گلوله
  • تظاهرات گسترده مردم یمن در شهر صعده در حمایت از فلسطین
  • ۳ زخمی در حمله انتحاری به کاروان کارگران ژاپنی در پاکستان
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 
  • بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی
  • آیا بدنه جت های جنگنده مدرن ضد گلوله ساخته می شود؟(+عکس)
  • واکنش ابطحی به بازگشت گشت ارشاد: آیا پشت پرده کسانی نیستند که علاقه مند باشند حواس ها را از جنایت های اسراییل و عمل مهم و موفق و تمیز سپاه در پهپاد باران کردن اسراییل پرت کنند؟
  • اشتغالزایی ۲ هزار نفر در چهار واحد فرآوری سنگ آهن اسدآباد
  • شورای آتلانتیک: حمله به اسرائیل مردم خشمگین ایران را خوشحال کرد