Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سفیر ایران در لندن، در صفحه توئیتری خود از ارسال نامه ای از جوانان لهستانی پیرامون برگزاری نشست ورشو خبر داد.

به گزارش گروه فضای مجازیخبرگزاری میزان،  سفیر ایران در لندن، در صفحه توئیتری خود از ارسال نامه ای از جوانان لهستانی پیرامون برگزاری نشست ورشو خبر داد.

حمید بعیدی نژاد نوشت:

جمعی از جوانان لهستانی در نامه‌ای به سفارت ایران در لندن، از برگزاری نشست ورشو در اثر فشار‌های آمریکا و اسرائیل، ابراز تاسف نموده و این اقدام را بر خلاف منافع ملی لهستان اعلام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در لندن لهستان نشست ورشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از برپایی جشن عقدکنان یک زوج تا توزیع کیک رمضانی در مصلی امام خمینی (ره)

هفتمین روز از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، چون مصادف با ولادت امام حسن مجتبی (ع) شده بود، میزبان زوج‌های جوان برای برپایی عقد واقعی یک زوج در غرفه ازدواج آسان نمایشگاه قرآن بود. زوج‌هایی به همت گروه جهادی احیاگران سنت نبوی یا مراحل مشاوره تا عقدشان را با کمک مشاوران این گروه سپری کردند، یا در ابتدا از سوی معرفین موسسه زمینه آشنایی‌شان فراهم شده و تا مرحله ازدواج دائم پیش رفتند. بعد از آنکه عاقد عقد زوج را جاری کرد، بقیه زوجین کیک‌هایی که گفته می‌شد ۱۵۰ کیلوست برش زدند، تا بین مردم توزیع شود. 

البته اگرچه پیش مراسم عقد مراسم رونمایی مجموعه کتب «سردلبران» با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آن سوی مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری بود، اما بعد از اتمام مراسم وزیر با همان لبخند همیشگی به میان زوجین آمد و از خدا خواست ازدواجشان منشا خیر و برکت یا به تعبیری پر فرزند باشد.

سایر نشست‌ها مانند برگزاری نشست بررسی نقش قرآن در کشور‌های عرب معاصر، برگزاری نشست مشترک وزرای فرهنگ و اقتصاد جهت تبیین شعار سال یعنی «جهش تولید با مشارکت مردم»، سلسله نشست‌های تخصصی نهج‌البلاغه، نشست تخصصی حکمرانی قرآنی و ... طبق منوال همیشگی در نمایشگاه قرآن در حال برگزاری بود. 

با این حال، اسماعیلی در هیات دولت به استقبال مردم از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم پرداخت و گفت: از روز اول فروردین نمایشگاه قرآن را داریم و با استقبال مردم مواجه شده است. از طرفی، کتاب‌های اندیشمندان غیر اسلامی تا ۱۰۰ جلد منتشر خواهند شد. شب گذشته برای نخستین بار پیرو پیوست فرهنگی شعار سال جلسه‌ای را با وزیر اقتصاد برگزار کردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات فوتسال جام عیدانه در روستای نشلج کاشان
  • تمهیدات ترافیکی پیرامون حرم عبدالعظیم (ع) جهت برگزاری مراسم لیالی قدر
  • تمهیدات ترافیکی پیرامون حرم عبدالعظیم(ع) جهت برگزاری مراسم لیالی قدر
  • از برپایی جشن عقدکنان یک زوج تا توزیع کیک رمضانی در مصلی امام خمینی (ره)
  • برگزاری ضیافت اندیشه در کوهدشت
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • افشاگری سردبیر سابق؛ ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی | انحلال دفتر لندن و تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس
  • شبکه ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی | انحلال دفتر لندن و تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس
  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • پیوستن رانندگان، تکنسین اورژانس ۱۱۵ و مسافران نوروزی به پویش ملی بهرفت + تصاویر