Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی یوونتوس درباره رویارویی چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید گفت و درباره ایکاردی و تلاش یوونتوس برای جذب این مهاجم آرژانتینی هم صحبت کرد. 

طرفداری- ماسیملیانو الگری، سرمربی یوونتوس، پس از پیروزی 3-0 تیمش مقابل فروزینونه، در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

تیم از نظر آمادگی در حال رشد است، به غیر از آن تزلزلی که مقابل پارما داشتیم، مشکلاتی که تعطیلات زمستانی برایمان به وجود آورد را برطرف کردیم و حالا با فرم خوبی به استقبال لیگ قهرمانان اروپا خواهیم رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم که پائولو موفق به گلزنی شد، او به عنوان یک مهاجم کارش گلزنی است. یوونتوس به بازیکنی که بین خطوط کار کند نیاز دارد و دیبالا در این کار خیلی خوب است. تنها مشکلی که در سال های اخیر داشتیم، این بود که ما فقط یک مهاجم داشتیم و حالا دو مهاجم داریم. این باعث می شود که شکل بازیسازی متفاوت باشد، به همین خاطر فضای زیادی برای حرکت وجود ندارد، اما دیبالا را میبینم که فضاسازی می کند و پاسکاری می کند، فقط به مانند سابق گل نمی زند، اما تأثیر گذاری اش بیشتر شده است. 

الگری درباره اتلتیکو مادرید گفت:

بازی مقابل اتلتیکو مادرید بسیار مشکل خواهد بود، باید جنگجو باشیم و منتظر لحظه ای باشیم تا گلزنی کنیم. زدن گل در مادرید حیاتی خواهد بود، در غیراینصورت کار برای صعود سخت می‌شود. بیشتر به این بستگی دارد که چه کسی به عنوان مدافع راست بازی کند و چه کسی به عنوان متزالا[بازیکن جلوتر از هافبک دفاعی] بازی کند. در هر صورت بازی مقابل اتلتیکو مادرید، فیزیکی خواهد بود. 

سرمربی یوونتوس درباره اینکه فابیو پاراتیچی اذعان کرده بود که آن ها به دنبال جذب ایکاردی بوده اند، گفت:

ایکاردی مهاجم نوک است، بازیکن جوانی است و راه درازی پیش روی او است، قبلا هم گفته ام که برای نظر فنی در مورد یک بازیکن باید او را تمرین بدهم. استعداد بازیکنان از دیدگاه استعدادیاب ها با دیدگاه یک مربی متفاوت است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل یولیان برانت به اتلتیکو مادرید (دورتموند 1-0 اتلتیکو مادرید)

گل یولیان برانت به اتلتیکو مادرید را مشاهده می کنید.

دانلود (7.3MB)

دیگر خبرها