Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون جهانی جودو ضمن اعلام حمایت تلویحی از الزام ورزشکاران به رعایت ساختار و قوانین جامعه خود گفت: موضوع باخت سعید ملایی در رقابت‌های گرنداسلم پاریس را بررسی خواهیم کرد. آفتاب‌‌نیوز : ماریوس ویزر رئیس فدراسیون جهانی جودو در پاسخ به سوالی درباره "باخت عمدی سعید ملایی مقابل حریف قزاق خود در رقابت‌های گرنداسلم پاریس برای روبرو نشدن با جودوکار اسرائیلی و اینکه این اتفاق برای سومین مرتبه پیاپی طی ماه‌های اخیر از جانب این ورزشکار رخ داده" عنوان کرد: ما به دقت این موضوع را بررسی خواهیم کرد چرا که آسان نیست از نظر رفتارشناسی بگوییم این ورزشکار چگونه شکست خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرایط خیلی پیچیده‌ای است. بعضی مواقع قسمتی از ورزش تأثیری در زندگی دارند که باید جوانب مختلف را در نظر گرفت. ریسک و اقدامات احتیاطی برای اعضای خانواده و آن ورزشکار. تناقض بین آرزوهای ورزشکاران ما و سیستمی که در آن هستند. همانطور که خود شما می‌دانید تقریباً غیر ممکن است فردی در کشورش یک سیستم را نقض کند. از نظر ورزشی ما این موضوع را بررسی خواهیم کرد و راه حل عادلانه‌ای پیدا خواهیم کرد.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فدراسیون جهانی جودو باخت عمدی سعید ملایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار گلستانی راهی المپیک شد/ تاریخ‌سازی مهدی الفتی در ژیمناستیک

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: مهدی الفتی، ملی پوش گلستانی ژیمناستیک با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک توانست سهمیه حضور در المپیک پاریس را کسب کند.

قاسمعلی برزمینی، در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: مهدی الفتی، ملی‌پوش گرگانی ژیمناستیک ایران موفق شد با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک، به المپیک پاریس راه پیدا کند.

وی گفت: اولین بار است که یک ورزشکار رشته ژیمناستیک از ایران موفق به کسب سهمیه المپیک شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان ادامه داد: مهدی الفتی با کسی ۶۲ امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند.

برزمینی ادامه داد: الفتی در بازی‌های آسیایی هانگژو نیز با کسب نشان نقره نخستین نشان این بازی‌ها را برای ایران به ارمغان آورد.

دیگر خبرها

  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • ورزشکار گلستانی راهی المپیک شد/ تاریخ‌سازی مهدی الفتی در ژیمناستیک
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • دستور از اتاق رئیس: پاداش تاریخی برای بلیت پاریس
  • چین: با هر تحریکی در دریا مقابله خواهیم کرد
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی