Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیس بنیاد مسکن بر مبنای محرومیت زدایی بوده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر سه شنبه در دیدار با رئیس و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دیلم، ضمن تبریک سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و گرامیداشت نام و یاد امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را از نهادهای انقلابی و اجرایی که دارای کارنامه‌ای موفق است توصیف کرد و ابراز داشت: صدور سند روستایی، تأمین زمین در روستاها، استعلام صدور پروانه ساختمانی با همکاری دهیاری‌ها، بهسازی روستاها، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن در روستاها، ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات جهادی بنیاد مسکن است.

فرماندار دیلم با اشاره به اینکه تأسیس بنیاد مسکن بر مبنای محرومیت زدایی بوده است، بیان داشت: ساکنان روستاهای شهرستان دیلم برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی خود به بنیاد مسکن مراجعه کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه هدف دولت سیزدهم خدمت به مردم است باید تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به درخواست‌های مراجعان در سریع‌ترین زمان ممکن در اولویت کار قرار گیرد تا مردم با رضایت مندی از ادارات خارج شوند.

امید غریبی رئیس بنیاد مسکن شهرستان دیلم نیز در ادامه ضمن قدردانی از تعامل و همکاری مجموعه فرمانداری گزارشی از عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان در حوزه‌های مختلف ارائه داد.

کد خبر 6079946

دیگر خبرها

  • اهتمام و همگرایی برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار شیراز
  • برر سی طرحهای محرومیت زدایی در نقده
  • اهتمام و همگرایی برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار شیراز/ اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی مشخص باشد
  • آیین بهره برداری از ۴۰ اتوبوس برقی در کرج با حضور وزیر کشور
  • آیین بهره برداری از 40 اتوبوس برقی در کرج با حضور وزیر کشور
  • اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی مشخص باشد
  • تاسیس بنیاد مسکن بر مبنای محرومیت زدایی بوده است
  • سپاه بازوی توانمند دولت در حوزه محرومیت‌زدایی
  • مسوولان برای توسعه روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته تلاش کنند
  • خودسازی و محرومیت‌زدایی مهمترین هدف اردو‌های جهادی است