Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردکان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از معصیت و گناه، به بیان اهمیت حضور قلب در نماز پرداخت.
وی در ادامه با اشاره به انتشار بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری، گفت: این بیانیه حاوی نکات بسیار مهم و خواندنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولاً بر همه ما و دلسوزان این نظام بخصوص نخبگان و جوانان عزیز که بیشترین مخاطب این بیانیه بودند فرض است که این بیانیه را بخوانیم و در بندبند آن تأمل و دقت کنیم.
امام‌جمعه اردکان افزود: انسان با شنیدن و خواندن این بیانیه به کشور، انقلاب و بزرگان خود افتخار می‌کند. در این بیانیه دو آرمان بزرگ برای انقلاب ترسیم‌شده است؛ آمادگی برای ظهور حضرت مهدی (عج) و تمدن سازی. رهبر عزیز و حکیم ما از همه ملت بخصوص جوانان که آینده‌ساز این کشورند و این کشور به دست آن‌ها خواهد افتاد درخواست کرده‌اند که درراه تحقق این دو آرمان بزرگ تلاش کنند.
وی گفت: انتخاب راه صحیح آینده این است که گذشته را درست بشناسیم و از تجربه‌ها درس بیاموزیم. این نکته بسیار مهمی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند. امروز گاهی می‌بینیم در بعضی از فضاهای مجازی و در بعضی از جلسات، گذشته انقلاب ما را تحریف می‌کنند و حوادث دوره معاصر خودمان را هم به‌گونه‌ای دیگر بیان می‌کنند، این خطر است.
حجت‌الاسلام شاکر در ادامه خطبه‌ها اظهار داشت: حمله انتحاری و تروریستی به اتوبوس سپاه و شهادت جمعی از سربازان اسلام و ایران را تسلیت عرض می‌کنیم و این جنایت را محکوم می‌کنیم. ترکیدن بغض دشمنان از حماسه 22 بهمن و حضور شگفتی‌ساز ملت ایران یکی از دلایل این جنایت می‌تواند باشد. کینه دشمن در اینجا آشکار می‌شود.
وی افزود: دومین هدف از این جنایت این بود که تصویری نادرست از امنیت کشور و ملت ایران برای مهمانان اجلاس ورشو لهستان انعکاس داده شود. چند ماه است که آمریکا و اسرائیل با هزینه آل سعود در پی تشکیل این جلسه هستند تا اعلام کنند که ایران در خاورمیانه مایه ناامنی و ستیزه‌جو است اما کشورها استقبال نکردند.
امام‌جمعه اردکان گفت: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این اجلاس گفته است که ایران در حال منزوی شدن است. حال سؤال این است که اگر ایران کشوری منزوی و ضعیف است این‌همه هزینه و اجلاسیه و صرف وقت برای چیست؟ اگر کشور ما منزوی است این‌همه سروصدا و جلسه برای چیست؟ قطعاً این برنامه برای این است که حماسه ماندگار ما را تحت‌الشعاع قرار دهند لذا چنین کارهایی می‌کنند.
وی گفت: سومین هدف، تحت‌الشعاع قرار دادن پیام مهم رهبری و حماسه 22 بهمن است. پیام مقام معظم رهبری آن‌قدر مهم بوده است که این‌ها بخواهند تحت‌الشعاع قرار دهند. چهارم اینکه از سربازان امنیت کشور که مرزهای ما را برای مردم امن کرده‌اند و برای دشمنان و تروریست‌ها ناامن کرده‌اند انتقام بگیرند. ما انتقام خون این شهدای عزیز را از عاملان دست‌اول و حامیان آن‌ها خواهیم گرفت.
حجت‌الاسلام شاکر با قدردانی از حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، افزود: باوجود بدی آب‌وهوا در بسیاری از شهرهای کشور، این حضور حماسی دل دوستان و حامیان انقلاب را شاد و دلگرم کرد و این اولین اثرش بوده است. مردم نسبت به سال‌های گذشته به‌مراتب استقبال بیشتری کردند. این حضور حماسی مایه ناامیدی دشمنان و خشم آن‌ها شد.
وی گفت: حتی این ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به زبان فارسی به ملت ایران پیام داد. این هم دلیلی است که مقاومت ما چقدر اثر دارد. مقاومت ما کاری کرده است که رئیس‌جمهور یک کشور به‌ظاهر قدرتمند دنیا مجبور می‌شود به زبان فارسی برای ما پیام بنویسد اما ملت ما به این پیام‌ها گوش ندادند و آمدند و دشمنان را ناامید کردند.
خطیب نماز جمعه اردکان تصریح کرد: این حضور، مسئولیت مسئولان را درراه خدمت به مردم دوچندان کرده است. هرکس در هرجایی مسئولیتی دارد وقتی حضور حماسی مردم را می‌بیند باید احساس مسئولیتش درراه خدمت به مردم مضاعف شود.
وی گفت: از نکات مهمی که از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن وجود داشت، زمان‌شناسی و بصیرت بالای مردم ما بود. مشکلات اقتصادی و گرانی چیزی است که همه قبول دارند. بعضی از این گرانی‌ها بی‌سابقه بوده است و به مردم فشارهای زیادی وارد آورده است. در این اوضاع و بااین‌همه فشار، مردم ما بصیرت به خرج دادند و زمان‌شناسی کردند و حساب بدعمل کردن و کم‌کاری و سست‌کاری مسئولین را از دفاع از نظام، انقلاب و رهبری جدا کردند. پیام بسیاری از مردم این بود که ما برای دفاع از انقلاب، نظام و امنیت به میدان آمده‌ایم و گلایه‌های ما نیز به‌جای خود باقی است.
حجت‌الاسلام شاکر افزود: اگر بگویند که چه اتفاقی افتاد که انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی باوجود این‌همه دشمنی‌ها، فشارها و تحریم‌ها چهل‌ساله شد در یک جمله می‌توان گفت که به خاطر حضور مردم درصحنه و پیروی از رهبری، این انقلاب چهل‌ساله شد. تا وقتی مردم ما به پیروی از رهبری خود درصحنه حضور دارند انقلاب ما در برابر تمام آسیب‌ها بیمه است. انقلاب و نظام ما به برکت حضور مردم درصحنه‌های مختلف باقیمانده و باقی هم خواهد ماند.
وی با اشاره به سالروز وفات حضرت ام‌البنین و روز تکریم مادران و همسران شهدا، گفت: صبر و استقامت این مادران عزیز و بزرگوار مثال‌زدنی است. انشا الله خداوند متعال وجود آن‌ها را حفظ کند و این فرهنگ ایثار و استقامت را در زنان و دختران ما قرار دهد و آن‌ها با فرهنگ فاطمی آشنا شوند.
امام‌جمعه اردکان در پایان اظهار داشت: کسانی که به بهانه دفاع از حقوق زن نقش مادر بودن، همسر بودن و خانه‌داری زن را تضعیف می‌کنند و شغل‌های دیگر را مهم جلوه می‌دهند خیانت می‌کنند. بالاترین نقش برای یک زن این است که مادر و همسر خوبی باشد و البته در کنار آن با حفظ حریم و شأن زن می‌تواند در کارهای اجتماعی هم نقش‌آفرین باشد. گاهی دختران وزنان ما تحت تأثیر این القائات قرار می‌گیرند و از زیر بار مسئولیت خانواده‌داری و ازدواج در می‌روند، این خطر است. انتهای پیام/د 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۷۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به مناسبت فرارسیدن بیست و نهم فروردین ماه، «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی» پیامی صادر کرد که متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۹ فروردین یاد آور حماسه آفرینی ارتش قهرمان و دلاور جمهوری اسلامی ایران است، که با حکمت، ژرف نگری و درایت بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در یکی از مقاطع حساس تاریخی انقلاب و کشور نامگذاری گردید.

از همان آغاز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ارتش غیور و مکتبی به عنوان بازویی نیرومند برای دفاع از کیان میهن عزیزمان همراه با مردم سلحشور ایران در بزنگاه‌های مهم، تاریخ ساز گردید. مبارزه با بحران آفرینی منافقین، اشرار و ضد انقلاب، حضور مستمر، کوبنده و غرور آمیز در دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین تلاش خستگی ناپذیر برای آبادانی کشور پس از دفاع مقدس و امداد و کمک رسانی به مردم آسیب دیده از بلایای طبیعی و دفاع از حدود و ثغور مرز‌ها تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های مجاهدانه ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران است که در حقیقت تبلور و مصداق بارز شجره طیبه است.

امروز، ارتش پرتوان و کارآمد ایران با اتکا به فناوری‌های نوظهور و دستاورد‌های بزرگ، در عرصه‌های دفاعی- امنیتی تبدیل به نماد خودکفایی و خودباوری گردیده است و سهم بزرگی از قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان مرهون تلاش‌های بی وقفه و شبانه روزی دلاورمردان ارتش در نیرو‌های چهارگانه زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی می‌باشد که با نقش آفرینی‌های سرنوشت ساز و راهبردی خود تمامیت ارضی کشور را از گزند دشمنان و بدخواهان حفظ نموده اند.

همکاری و مشارکت ارتش با سایر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به ویژه تعامل مثال زدنی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به خلق صحنه‌های بدیع و با شکوهی گشت که نمونه بارز و موفق آن در اجرای کامل و بی نقص عملیات"وعده صادق" محقق گردید.

اینجانب با ادای احترام به ساحت پاک شهیدان گرانقدر، جانبازان و ایثارگران عزیز انقلاب اسلامی و تقدیر و گرامی داشت مقام ایشان، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی را به ارتشیان و آحاد نیرو‌های مسلح سرافراز و ملت شریف، فهیم و بصیر ایران تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات بیشتر در روند پیشرفت‌های نظامی و تقویت بنیه بازدارندگی کشور را در سایه عنایات حضرت امام عصر ارواحنا له الفدا و تحت زعامت داهیانه و فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • بشریت به حقانیت موضع ایران در دفاع از فلسطین پی برده است
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • ارتش نماد پرافتخار عزت و فداکاری در کشور است
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش
  • پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی
  • پیام قدردانی خانواده شهیدان خرسندیان از مردم و مسئولان
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • پیام نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پی عملیات غرورآفرین و مهم «وعده صادق»