Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مطلب میوه‌ای را به شما معرفی می‌کنیم که با مصرف آن کاهش وزن چشمگیری را تجربه خواهید کرد.


به گزارش شریان نیوز،اگر تصمیم دارید لاغر شده و پوست و مو‌های خود را تقویت کنید گریپ‌فروت را در سبد غذایی خود قرار دهید، زیرا این میوه خوشمزه دارای منابع زیادی از پتاسیم و کلسیم است.

 اگر تصمیم دارید لاغر شوید و پوست و مو‌های خود را تقویت کنید گریپ‌فروت را در سبد غذایی خود قرار دهید، زیرا این میوه خوشمزه دارای منابع زیادی از پتاسیم، لیکوپن، کلسیم، قند و فسفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این میوه دارای فیبر زیاد است و در مقابل آن کالری بسیار پایینی دارد به همین دلیل برای رژیم‌های غذایی بسیار توصیه شده است، از سوی دیگر مواد بیوفلاونوئید‌ها در این میوه وجود دارد که می‌تواند مانعی جدی برای جلوگیری از سرطان‌ها و تومور‌ها در بدن باشد.

این میوه یک چربی‌سوز بسیار قوی است و می‌تواند تا مقدار زیادی میزان اشتها را کاهش دهد و عامل کاهش وزن و جلوگیری از ریزه‌خواری شود؛ پزشکان توصیه می‌کنند اگر تصمیم دارید از گریپ‌فروت برای کاهش وزن خود استفاده کنید آن را نیم ساعت قبل از غذا میل کنید.

گریپ‌فروت می‌تواند به‌عنوان ماسک برای صورت شما نیز مورد استفاده قرار گیرد، زیرا این میوه مقدار زیادی ویتامین A. و C. دارد که می‌تواند سبب جوان‌سازی پوست شود.

البته برخی از پزشکان از این میوه برای تقویت موی سر استفاده می‌کنند و معتقدند روغن گریپ‌فروت می‌تواند شوره سر را از بین ببرند و به رشد مو کمک کند.گریپ‌فروت می‌تواند در کاهش قند خون فشار خون نیز تأثیر زیادی داشته باشد.

این میوه معجزه‌گر به کاهش سرطان پروستات در مردان، کاهش بیماری‌های قلبی و از بین بردن سنگ کلیه کمک کنند، از سوی دیگر درمان یبوست زخم معده کنترل چربی از دیگر فواید ویسکی این میوه با خود به همراه دارد.

اما با این وجود پزشکان توصیه می‌کنند زنان باردار و شیرده از مصرف این میوه اجتناب کنند، زیرا بررسی‌ها نشان می‌دهد که می‌تواند ابتلا به سرطان پستان از افزایش دهد.

برچسب هاگریپ‌فروت

منبع: شریان

کلیدواژه: گریپ فروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۵۷۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اعلام کرد: بر اساس نرخنامه مصوب این سازمان، قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ غیر بسته بندی ۳۰ عددی در میادین میوه و تره بار ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان و هر شانه ۳۰ عددی بسته‌بندی شانه‌های خمیری شیرینگ شده با قیمت ۸۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است، هر شانه تخم مرغ ۲۴ عددی بسته بندی شانه‌های خمیری درب دار یا بسته بندی با دو شانه خمیری و شرینگ شده ۷۴ هزار و ۴۰۰ تومان، ۲۰ عددی ۶۲ هزار تومان، ۱۵ عددی ۴۶ هزار و ۵۰۰ تومان، ۹ عددی ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان و ۶ عددی ۱۸ هزار و ۶۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسند.

کد خبر 6086387

دیگر خبرها

  • مضرات خوردن زیاد هندوانه
  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • اتفاقاتی که بعد از زیاده‌روی در مصرف هندوانه در بدن شما می‌افتد
  • درباره فواید خوردن صبحانه بیشتر بدانیم
  • قیمت پیاز در میادین میوه و تره بار کاهش یافت
  • ساخت هتل در بوستان‌های تهران، هنوز قطعی نیست
  • میوه‌ها و سبزیجاتی که عمر شما را طولانی می‌کنند
  • دانه چیا را اینگونه مصرف کنید تا لاغر شوید
  • خوردن هندوانه در چه شرایطی خطرناک است؟